H. Kamerlingh Onnesstraat 76
3331EH Zwijndrecht
0031 6 16135461

8,9

Jan Hoogeveen beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering en telefoon in de staat zoals op de site aangegeven. Geeft vertrouwen in een volgende bestelling.

Gerard beoordeelde op 2019-09-12

Ruime keuze, goede kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle en correcte levering.

Joop Brand beoordeelde op 2019-09-12

Snelle levering en is als nieuw.

Frans Beijerling beoordeelde op 2019-09-09

Prima product oor goede prijs. Alleen de levering mag wat precieser.

martijn de Gouw beoordeelde op 2019-09-09

nette levering van de backorder. Wel vreemd dat de buren tekenen voor ontvangst bij afwezigheid van de geadresseerden

Kamilya Jakipbayeva beoordeelde op 2019-09-08

Zeer tevreden. Op de site stond dat het 2 weken zou kunnen duren voor ik de bestelling zou krijgen, maar kreeg hem veel eerder. Gsm tip top in orde. Ik twijfelde eerst over fone4u door de naam en de weinige dingen die ik erover vond op het internet, maar ben zeer aangenaam verrast.

Shana beoordeelde op 2019-09-08

Vanwege de nabestelling 10 dagen moeten wachten voordat deze kwam, maar de telefoon is super! Ben er erg blij mee. Niks op aan te merken😊

Marcel Rentmeester beoordeelde op 2019-09-05

Zeer snelle levering van een zo goed als nieuwe S7

A.J. Voorn beoordeelde op 2019-09-02

Vlotte levering ‘s avonds en een prima produkt.

Liesbeth Elling beoordeelde op 2019-09-02

Supersnel ontvangen (zelfde dag al) en heel fijn zo goed op de hoogte gehouden te worden van het bezorgtraject. Geweldig!

marie-louise wauters beoordeelde op 2019-09-01

prima service

Siem de Vos beoordeelde op 2019-08-31

goede winkel, telefoon was als nieuw

Horst Pielich beoordeelde op 2019-08-31

TOE DE POINT. ACCURAAT , BEGRIPVOL.

Roelie Keekstra kunst beoordeelde op 2019-08-31

2x iphone 8 plus bestelt. Wij zijn er super blij mee.

San beoordeelde op 2019-08-31

Smartphone die we kochten is niet van nieuw te onderscheiden, maar voor een veel goedkopere prijs. Top! Ook de levering is snel en goed. Aanrader

M Janzen beoordeelde op 2019-08-31

Ik ben heel tevreden
De telefoon was dezelfde dag nog binnen
En is in nieuwstaat👌🏻😁

Eddie Snoeren beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden. Zondag besteld, maandag in huis. Toestel is niet van nieuw te onderscheiden.

Ellie beoordeelde op 2019-08-12

Snelle bezorging. Geen originele oplader maar dat is voor mij geen probleem

Annelies beoordeelde op 2019-08-11

Iphone zga nieuw! Erg mooi. Snelle levering in de avond. Wel onduidelijk hoe laat de levering kwam. Tijden schoven telkens

Henk van Emmerloot beoordeelde op 2019-08-09

Prima product. Goede afhandeling en levering.