Marsstraat 45
085 0606 329

Bike Cuyvers beoordeelde op 2019-03-16

Jannie Denaeghel beoordeelde op 2019-03-16

Ina Buscop beoordeelde op 2019-02-27

Goede service en snelle reactie van de klantenservice.

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Ina, dank voor je mooie beoordeling en goed om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening!

Joke Maes beoordeelde op 2019-02-22

Quinten Veltkamp beoordeelde op 2019-02-17

Carmel Latupeirissa beoordeelde op 2019-02-16

Marleen Claessens beoordeelde op 2019-02-15

MCA Schneiders beoordeelde op 2019-02-04

F El Makhtari beoordeelde op 2019-02-03

Debby Buntsma beoordeelde op 2019-01-27

Duidelijke website, snelle service en goed op de hoogte gehouden.

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Debby, dank voor je mooie beoordeling en fijn dat je zo tevreden met ons bent!

Anita Kremer beoordeelde op 2019-01-19

Sandra Letteboer beoordeelde op 2019-01-17

Snel geleverd, dus top

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Sandra, dank voor je mooie beoordeling en fijn dat je tevreden bent met de levertijd!

Maud Looijkens beoordeelde op 2019-01-13

Het is gewoon een leuke ketting om te zien. Ook voor meiden van 10 jaar.
Daarnaast goed voor waar hij voor bedoeld is

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Maud, fijn om te horen dat de ketting leuk staat! Dank voor je mooie beoordeling.

Esther Ent beoordeelde op 2019-01-06

Hanneke Leeuw-Ages beoordeelde op 2018-12-17

Snelle service en product zoals verwacht

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Hanneke, blij dat je tevreden bent met onze service en jouw aankoop!

Ine Verbakel beoordeelde op 2018-12-13

Hilde Goetschalckx beoordeelde op 2018-12-10

Esther Abresch beoordeelde op 2018-12-08

Uitstekende service, goede communicatie en heel erg leuke producten. Een aanrader voor ieder die én een leuk en betaalbaar speenkoord wenst en goede service!

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Esther, dank voor jouw mooie beoordeling en blij dat je tevreden bent over ons!

Lenny De bruin beoordeelde op 2018-12-03

Zeer snelle levering!

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Lenny, dank voor de mooie beoordeling en blij om te zien dat onze bliksemsnelle service in de smaak valt ;-)

Laura Nolten beoordeelde op 2018-12-03