Marsstraat 45

M Kerrar-Mol beoordeelde op 2018-11-12

Lars van der Leede beoordeelde op 2018-11-11

Iris van Isselt beoordeelde op 2018-10-14

Bente de Kok beoordeelde op 2018-09-04

Snelle service, gratis bezorgd!

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Bente, dank voor je mooie beoordeling en blij dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team Fopspeenkoord

S Hutten beoordeelde op 2018-08-19

Laura beoordeelde op 2018-08-16

Snel en correct

Marjolein Zijp beoordeelde op 2018-08-16

Het vliegtuig koordje had geen drukknoopjes zoals op het plaatje, maar een dun koordje aan het einde. Het lijkt me geen probleem, maar ik had bewust twee verschillende modellen besteld en dat bleek minder veschillend uit te pakken dan verwacht.
Verder zeer tevreden.

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Marjolein, dank voor jouw mooie beoordeling en ook dank voor het melden van het feit dat er een net wat ander artikel dan op de foto is geleverd. Wij duiken hier gelijk in en herstellen dit. Mocht je toch nog van gedachten veranderen en een ander artikel willen ontvangen: wij herinneren je graag aan het feit dat je kostenloos kan retourneren binnen 30 dagen. In dit geval zullen we uiteraard kostenloos een nieuwe versturen.

Mvg Team Fopspeenkoord.

Ilona Bruinsma beoordeelde op 2018-08-09

Marjolein Claus beoordeelde op 2018-07-31

Shirley Kremer beoordeelde op 2018-07-14

Heel tevreden

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Shirley, dank voor je mooie beoordeling en blij dat je tevreden met ons bent!

Brigitte Lauwyck beoordeelde op 2018-07-06

Perfecte service, snelle levering.
Kortom prima !

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Brigitte, dank voor je prachtige beoordeling en blij dat je tevreden met ons bent!

Bruno Rocha beoordeelde op 2018-06-28