Marsstraat 45
2024GA Haarlem
085 0606 329

Maud Looijkens beoordeelde op 2019-01-13

Het is gewoon een leuke ketting om te zien. Ook voor meiden van 10 jaar.
Daarnaast goed voor waar hij voor bedoeld is

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Maud, fijn om te horen dat de ketting leuk staat! Dank voor je mooie beoordeling.

Esther Ent beoordeelde op 2019-01-06

Hanneke Leeuw-Ages beoordeelde op 2018-12-17

Snelle service en product zoals verwacht

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Hanneke, blij dat je tevreden bent met onze service en jouw aankoop!

Ine Verbakel beoordeelde op 2018-12-13

Hilde Goetschalckx beoordeelde op 2018-12-10

Esther Abresch beoordeelde op 2018-12-08

Uitstekende service, goede communicatie en heel erg leuke producten. Een aanrader voor ieder die én een leuk en betaalbaar speenkoord wenst en goede service!

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Esther, dank voor jouw mooie beoordeling en blij dat je tevreden bent over ons!

Lenny De bruin beoordeelde op 2018-12-03

Zeer snelle levering!

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Lenny, dank voor de mooie beoordeling en blij om te zien dat onze bliksemsnelle service in de smaak valt ;-)

Laura Nolten beoordeelde op 2018-12-03

Laura Goris beoordeelde op 2018-11-26

Product zag er anders uit dan verwacht. Een tegoedbon gehad om een nieuwe bestelling te kunnen doen, snelle en nette service.

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Laura, blij dat we je, ondanks de eerste teleurstelling, toch nog met een goed gevoel op jouw bestelling kunnen laten terugkijken. Helaas gaan kleurbeleving en beeldschermen niet altijd even goed samen ;-)

Pamela de Graaf beoordeelde op 2018-11-26

Anja Butter beoordeelde op 2018-11-25

Marilia Foukaraki beoordeelde op 2018-11-16

M Kerrar-Mol beoordeelde op 2018-11-12

Lars van der Leede beoordeelde op 2018-11-11

Iris van Isselt beoordeelde op 2018-10-14

Bente de Kok beoordeelde op 2018-09-04

Snelle service, gratis bezorgd!

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Bente, dank voor je mooie beoordeling en blij dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team Fopspeenkoord

S Hutten beoordeelde op 2018-08-19

Laura beoordeelde op 2018-08-16

Snel en correct

Marjolein Zijp beoordeelde op 2018-08-16

Het vliegtuig koordje had geen drukknoopjes zoals op het plaatje, maar een dun koordje aan het einde. Het lijkt me geen probleem, maar ik had bewust twee verschillende modellen besteld en dat bleek minder veschillend uit te pakken dan verwacht.
Verder zeer tevreden.

Reactie van Fopspeenkoord.nl:
Beste Marjolein, dank voor jouw mooie beoordeling en ook dank voor het melden van het feit dat er een net wat ander artikel dan op de foto is geleverd. Wij duiken hier gelijk in en herstellen dit. Mocht je toch nog van gedachten veranderen en een ander artikel willen ontvangen: wij herinneren je graag aan het feit dat je kostenloos kan retourneren binnen 30 dagen. In dit geval zullen we uiteraard kostenloos een nieuwe versturen.

Mvg Team Fopspeenkoord.

Ilona Bruinsma beoordeelde op 2018-08-09