Biesveldje 12
5706KT Helmond

Yvonne Duinkerk beoordeelde op 2019-02-22

Super snel geleverd en zeer mooi 😍

Jan Romkes beoordeelde op 2019-02-22

Prachtig en goed gedetailleerd gegraveerd!!

Anita Suylen beoordeelde op 2019-02-22

Super mooi geworden iedereen vind de Gravering mooi.Echt een aanrader.

Laila Gaiser beoordeelde op 2019-02-20

Super blij mee heel mooi gemaakt

mientje arntz beoordeelde op 2019-02-20

Ziet er mooi geweldig uit leuk om als een verjaarsdagkado te geven

Ann Boons beoordeelde op 2019-02-20

Leveren mooi werk

Jelle van Buuren beoordeelde op 2019-02-20

Persoonlijk contact ivm foto's die niet de kwaliteit hadden voor een goed resultaat. Geleverde sleutelhanger van uitstekende kwaliteit.

Kelly Van Der Meiren beoordeelde op 2019-02-20

Was mooi Gedaan.

Monique Derksen beoordeelde op 2019-02-20

Goede oplossingen mooie bewerking

S. beoordeelde op 2019-02-20

Erg mooie sleutelhanger met foto. Zware kwaliteit waardoor hij lang mee gaat. Levering was snel.

Janke Bosgra-van der weg beoordeelde op 2019-02-19

de ketting die ik had besteld, is prachtig geworden. heel tevreden.

R.M beoordeelde op 2019-02-18

Mooi product, snelle levering en super goed geholpen met mijn vragen en wensen.
Ik ben heel tevreden.

Chantal Los beoordeelde op 2019-02-15

Supermooi gedaan en een snelle levering

Gerrit Verhoeks beoordeelde op 2019-02-14

Heb via de site een enorm prettige, behulpzame chat( ben nl niet zo handig in dit soort dingen)gehad en een bestelling gedaan voor een gouden rechthoekige hanger met daarop een foto van onze zoon. Via deze chat een foto doorgestuurd, en mij werd BELOOFD dat deze nog mooier op de hanger zou komen, eerlijk is eerlijk, deze belofte is zeker na gekomen, ben diep onder de indruk zo echt het is. Levering is ook snel gegaan, beveel het zeker aan om dit product te bestellen .Gr Gerrit

Miranda Dusee beoordeelde op 2019-02-14

Ben zeer tevreden over de ketting. Is alleen beetje vreemd dat het eerst niet lukten was te over belicht moes toen andere foto sturen en als nog kwam hij onverwachts toch nog aan. Heb toen via jullie site chat gehad. Maar nogmaals ik vind hem mooi . En belangrijkste is dat mij neef er blij mee is . Fijn dag.

Angela Bongers-Heurter beoordeelde op 2019-02-11

Het was zo geregeld. Super blij dat de foto gelukt is.. en wat ik ook echt op prijs stelde is dat je overal van op de hoogte bent en blijft.. super blij mee..

Desiree Smeets beoordeelde op 2019-02-11

goede service klant vriendelijk

Uli Thierens beoordeelde op 2019-02-11

Super tevreden. Snelle levering!

j van Holland beoordeelde op 2019-02-11

hanger is erg mooi, bij behorende ketting is minder

Serena beoordeelde op 2019-02-09

Een ketting met hanger besteld, met gravering van de naam achterop. Had tevens gevraagd of het mogelijk was om een hartje naast de naam te graveren. Had niet hele hoge verwachtingen, aangezien 25 euro niet veel geld is. Was aangenaam verrast: foto was duidelijk, mooie kwaliteit hanger en zelfs een hartje naast de naam! Vond ook dat het snel werd geleverd, binnen 3 dagen had ik het in huis. Veel kwaliteit, voor weinig geld: Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!