Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Bilderdijkstraat 4
2513CP Den Haag

2014

C. Markus beoordeelde op 2014-09-06

Wat een gaaf snufje die gorillapod dit samen met de bluetooth shutter heeft mij veel plezier gebracht tijdens de vakantie!

J. Grune beoordeelde op 2014-08-15

Uitstekende service! De website is enorm klantvriendelijk en had mijn producten snel binnen!

Ook nog even gebeld met het telefoonnummer en kreeg een super vriendelijke man aan de lijn welke al mijn vragen kon beantwoorden.

2014