Siersteenlaan 409
0625364114 (whatsapp)

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Roos beoordeelde op 2019-08-11

Leuke sieraden verkopen ze hier en goede service.
Ook heel leuk dat ze de moeite nemen om een persoonlijk geschreven kaartje er bij doen:).

Mariska beoordeelde op 2019-08-05

Snel geleverd, mooi verpakt met een vriendelijk kaartje en een prachtige ketting, dankjewel 🤗🤗

Marcia Koemans beoordeelde op 2019-08-04

Super leuke sieraden blijven ook heel mooi. Snelle levering en Mooi ingepakt!
❣️

doortje Hazebroek beoordeelde op 2019-07-18

heel mooi ingepakt, klantvriendelijk en persoonlijk!!

Tamara beoordeelde op 2019-07-17

Al meerdere keren wat besteld en ook inmiddels vriendinnen die er even blij mee zijn als ik ben! Snelle levering, superleuk en persoonlijk ingepakt en topkwaliteit. Voelt elke keer als een cadeautje voor jezelf als je het pakketje binnen krijgt.

Ellen beoordeelde op 2019-07-16

Zeer tevreden! Snelle verzending, leuk ingepakt (met een leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij) en de oorbellen zijn van goede kwaliteit! Ook via Instagram word er snel gereageerd op vragen en word er met je meegedacht. Kortom: super service!

Irene beoordeelde op 2019-07-16

Super snelle levering! Duidelijke informatie over je bestelling. Wordt mooi ingepakt. Ik ben erg blij met mijn nieuwe ketting :)

Fleur beoordeelde op 2019-07-15

Supersnelle levering! En wat wordt het mooi verpakt ❤
Meerdere keren iets besteld en alle sieraden echt van goede kwaliteit.

Ilse beoordeelde op 2019-07-14

Mooie sieraden, mooie foto's. Word je hebberig van. 🤗

Priscilla beoordeelde op 2019-07-10

Ik kan steeds maar niet kiezen welke oorbellen en kettingen ik wil! Ik zie constant wat leuks. In de winter heb in een sjaal gekocht, die heb ik de hele winter lang gedragen. Super zacht, warm en heel mooi! Snelle levering en goede service.

Natasja beoordeelde op 2019-07-08

Ik zag deze site via Instagram en ben zelf gek op aparte oorbellen en zoek al lange tijd een sleutel met een slotje, en daar waren ze, direct besteld. Probleem is alleen dat ik zoveel leuks zie en niet alles kan kopen, dus 1 keer per maand verwen ik mezelf, heb ik besloten

Marijke beoordeelde op 2019-07-08

Erg blij met m'n nieuwe sieraden. Het materiaal van de sieraden is van goede kwaliteit en blijft ook mooi. Ik heb al meerdere keren iets besteld via de webshop en levering is altijd top. Mooi ingepakt en snel!

Senja beoordeelde op 2019-07-07

Heb al meerdere keren bij FrancesFalicia besteld, en elke keer komt mijn order netjes op tijd binnen in een super leuke pakketje. Daarnaast krijg ik altijd snel een reactie. Oh en de producten zijn ook super!

Linda beoordeelde op 2019-07-06

Super blij met de bestellingen die ik de afgelopen maanden heb gedaan! Het keurmerk is dan ook dik verdiend! Op naar de volgende bestellingen :)

Inge beoordeelde op 2019-07-06

Super blij met mijn aanloop! Echt een cadeautje om te krijgen, heel mooi ingepakt en snel in huis

Myra beoordeelde op 2019-07-05

Super toffe webshop!
Hulpvaardig als je er even niet uitkomt, tips over wat goed bij eerdere aankopen staat, betaalbare sieraden en echt ieder pakketje is een feestje om te krijgen!

De persoonlijke touch bij iedere bestelling is precies waarom ik iedere keer weer bij Frances Falicia bestel!

Britt beoordeelde op 2019-07-05

Super kwaliteit! Meestal geven bij mij alle ringen af maar de enigste ring die ik nog steeds met plezier draag zonder dat die afgeeft is die van FrancesFalicia 😍

Kristel beoordeelde op 2019-07-05

Super leuke sieraden blijven ook heel mooi en betaalbaar snelle levering super leuk verpakt en zeer vriendelijk topper

Daphne beoordeelde op 2019-07-05

Ik heb alleen nog maar positieve ervaringen gehad met deze online winkel en ik heb er toch best al flink wat besteld. Snelle levering, snelle reacties en supermooie sieraden.

Kirsten beoordeelde op 2019-07-05

Super leuke webshop echt tevreden met mijn mooie ketting had het binnen 2 werkdagen in huis (na vergissing omdat mail in ongewenst zat ) hele leuke en snelle reactie en uiteindelijk zat het gewoon al in de brievenbus! Je krijgt een heel persoonlijk leuk ingepakt pakketje wat het allemaal nog leuker maakt plus handgeschreven kaartje! Al met al een dikke 10 en ga er zeker nog veel vaker bestellen!

Reactie van FrancesFalicia.nl:
Hi Kirsten,

Bedankt voor je tijd en het schrijven van deze beoordeling. Super leuk om te lezen.