Noppenstraat 42
2136 AJ Zwaanshoek
023 700 97 43

Erik Albers beoordeelde op 2018-08-27

Bestelling is beschadigd aangekomen. Kwestie is door de frisbeekoning keurig opgelost.

Marc Mulder beoordeelde op 2018-08-17

Prima levering, precies zoals het eruit zag.

Tim Wiekenkamp beoordeelde op 2018-08-11

Zeer goede levering en product kwaliteit! De volgende dag al in huis! Ga zo door!

Aaldrik Oosterveld beoordeelde op 2018-07-28

Ik had een earobie frisbee besteld in de kleur geel. De volgende dag gebeld omdat ik geen track en trace code had gekregen. Ook was dat de laatste gele, nu maar een rode besteld en excuses van de Frisbeekoning. Een dag later kreeg ik nu mijn pakketje..Tot mijn verrassing zat er een gele Frisbee bij een sprinter met een handgeschreven briefje met de excusus voor het ongemak en dat ik nu wel iets geels heb. Hartstikkel leuk, Thanks Gideon

Esther Assendelft beoordeelde op 2018-07-20

Snelle reactie en prima service!

Esther Jenner beoordeelde op 2018-06-24

Uitstekend

Esther Jenner beoordeelde op 2018-06-16

Betrouwbaar, snelle levering, duidelijke informatie!

Rosanne Guijt beoordeelde op 2018-06-12

mijn neefjes waren blij met de kadoos en hebben er de hele middag mee gespeeld

Ernst Huijboom beoordeelde op 2018-06-03

Enkele minuten nadat ik online had besteld, werd ik gebeld door de Frisbeekoning over de bezorging. Heel attent. De frisbee die ik had besteld werd goed geleverd en is uitstekend. Aan te raden voor iedereen die een frisbee zoekt: ga naar de Frisbeekoning!

Suzanne Van Gestel beoordeelde op 2018-05-11

lekker snel geleverd

Jelle beoordeelde op 2018-05-08

Uitstekend. Punt.

Michael Huntink beoordeelde op 2018-04-14

Top,
Levertijd was iets later dan gepland.

Naomi Jajor beoordeelde op 2018-04-04

De service was zeer klantvriendelijk. Een persoonlijk papiertje met 'Veel plezier' was een leuke attentie bij het openen van het pakketje.

Gin Hogenes beoordeelde op 2018-03-12

Wat een geweldige service. Als ik een webwinkel een kroontje kon geven, dan is het zeker Frisbeekoning.

Op woensdagmiddag had ik een beginners pakket besteld omstreeks enkele mintuten over de tijdsgrens dat het de volgende dag geleverd werd. Ik wilde vrijdag gaan frisbeën, dus ik belde er achteraan. Hij vertelde me dat ze geen beginnerspakket meer hadden, maar dat hij wel de frisbees los had. Hij is toen het pakket zelfstandig snel naar het pakketpunt gaan bengen en ik had het de volgende ochtend al binnen. Met nog een telefoontje van frisbeekoning erachteraan dat het nog gelukt was en ik het deze dag zou moeten ontvangen.
Super heren echt super. We hebben heerlijk kunnen frisbeën op vrijfag dankzij jullie 😁

Reactie van Frisbeekoning.nl:
Bedankt voor je beoordeling Gin! Fijn dat jullie zoveel plezier beleven aan de frisbees.

jack beoordeelde op 2018-02-28

op ons verzoek om 16.10 uur of de bestelling nog dezelfde dag mee kon, is veel moeite gedaan dit te regelen voor ons, fijn!

Reactie van Frisbeekoning.nl:
Fijn dat we het zo voor je op hebben kunnen lossen Jack! Bedankt voor je beoordeling

slr beoordeelde op 2017-09-15

Snelle levering!!

Marnix Dammann beoordeelde op 2017-09-01

Snel, goed product.

Harold Rutjes beoordeelde op 2017-08-03

snelle correcte levering

Daan Oosterveen beoordeelde op 2017-08-02

Super snelle levering en de kwaliteit van de frisbee is super goed .

Robert Koolen beoordeelde op 2017-06-16

Product is snel opgestuurd en ik ben prima op de hoogte gehouden omtrend de status van levering. De service van PostNL was echter slecht. Verzetten van het leveringsmoment via de link werkte niet en er stond ook geen tel. nummer op het kaartje dat in de bus was gedaan. Nu moest het pakket zelf opgehaald worden terwijl dit ook bij de buren afgegeven had kunnen worden