Noppenstraat 42

Was gewoon goed

Michel Beekhuis beoordeelde op 2019-06-16

Bedankt

Leo Smit beoordeelde op 2019-05-24

Zeer tevreden met mijn bestelling erg goede frisbee's

Wiel beoordeelde op 2019-05-16

Top

Andor Engelberts beoordeelde op 2019-05-11

Twee dagen levertijd zoals gezegd en mooi ingepakt.

Kelly beoordeelde op 2019-05-11

Eenvoudig proces, snelle verzending, duidelijke communicatie

Frank Smeehuijzen beoordeelde op 2019-05-04

snelle levering

Madelief beoordeelde op 2019-05-03

Matti Rozeboom beoordeelde op 2019-04-17

Prima, goed product en snelle levering.

Bart Schouten beoordeelde op 2019-04-16

Snel, goed en prima!
Thanks

Niels de Jongh beoordeelde op 2019-04-13

Top product, bestellen was eenvoudig

Bram Gruijters beoordeelde op 2019-03-12

Nee

Leontien Kokke beoordeelde op 2019-02-20

Super tevreden met mijn aankoop!

Debby beoordeelde op 2018-12-04

Super service! Doordat PostNL niet heeft geleverd, kwam onze bestelling niet aan. Terwijl we een week eerder besteld hadden en Frisbeekoning ook direct heeft verzonden. Hierdoor had mijn zoon geen cadeau bij zijn sint surprise voor een klasgenoot. De eigenaar van frisbeekoning heeft voorgesteld om elkaar tegemoet te rijden en heeft alsnog de bestelling afgegeven op een afgesproken locatie. Nog nooit meegemaakt dat er zo wordt meegedacht. Had hij ook helemaal niet hoeven doen, want fout ligt bij PostNL.
Dus bij deze.... Super Bedankt!
Zal zeker weer bestellen bij jullie!

Lenie Kossen beoordeelde op 2018-09-28

Heel goed materiaal, levering volgens afspraak en optijd!!! Super bedankt!!!

Erik Albers beoordeelde op 2018-08-27

Bestelling is beschadigd aangekomen. Kwestie is door de frisbeekoning keurig opgelost.

Marc Mulder beoordeelde op 2018-08-17

Prima levering, precies zoals het eruit zag.

Tim Wiekenkamp beoordeelde op 2018-08-11

Zeer goede levering en product kwaliteit! De volgende dag al in huis! Ga zo door!

Aaldrik Oosterveld beoordeelde op 2018-07-28

Ik had een earobie frisbee besteld in de kleur geel. De volgende dag gebeld omdat ik geen track en trace code had gekregen. Ook was dat de laatste gele, nu maar een rode besteld en excuses van de Frisbeekoning. Een dag later kreeg ik nu mijn pakketje..Tot mijn verrassing zat er een gele Frisbee bij een sprinter met een handgeschreven briefje met de excusus voor het ongemak en dat ik nu wel iets geels heb. Hartstikkel leuk, Thanks Gideon

Esther Assendelft beoordeelde op 2018-07-20

Snelle reactie en prima service!