Noppenstraat 42
2136 AJ Zwaanshoek
023 700 97 43

Matti Rozeboom beoordeelde op 2019-04-17

Prima, goed product en snelle levering.

Bart Schouten beoordeelde op 2019-04-16

Snel, goed en prima!
Thanks

Niels de Jongh beoordeelde op 2019-04-13

Top product, bestellen was eenvoudig

Bram Gruijters beoordeelde op 2019-03-12

Nee

Leontien Kokke beoordeelde op 2019-02-20

Super tevreden met mijn aankoop!

Debby beoordeelde op 2018-12-04

Super service! Doordat PostNL niet heeft geleverd, kwam onze bestelling niet aan. Terwijl we een week eerder besteld hadden en Frisbeekoning ook direct heeft verzonden. Hierdoor had mijn zoon geen cadeau bij zijn sint surprise voor een klasgenoot. De eigenaar van frisbeekoning heeft voorgesteld om elkaar tegemoet te rijden en heeft alsnog de bestelling afgegeven op een afgesproken locatie. Nog nooit meegemaakt dat er zo wordt meegedacht. Had hij ook helemaal niet hoeven doen, want fout ligt bij PostNL.
Dus bij deze.... Super Bedankt!
Zal zeker weer bestellen bij jullie!

Lenie Kossen beoordeelde op 2018-09-28

Heel goed materiaal, levering volgens afspraak en optijd!!! Super bedankt!!!

Erik Albers beoordeelde op 2018-08-27

Bestelling is beschadigd aangekomen. Kwestie is door de frisbeekoning keurig opgelost.

Marc Mulder beoordeelde op 2018-08-17

Prima levering, precies zoals het eruit zag.

Tim Wiekenkamp beoordeelde op 2018-08-11

Zeer goede levering en product kwaliteit! De volgende dag al in huis! Ga zo door!

Aaldrik Oosterveld beoordeelde op 2018-07-28

Ik had een earobie frisbee besteld in de kleur geel. De volgende dag gebeld omdat ik geen track en trace code had gekregen. Ook was dat de laatste gele, nu maar een rode besteld en excuses van de Frisbeekoning. Een dag later kreeg ik nu mijn pakketje..Tot mijn verrassing zat er een gele Frisbee bij een sprinter met een handgeschreven briefje met de excusus voor het ongemak en dat ik nu wel iets geels heb. Hartstikkel leuk, Thanks Gideon

Esther Assendelft beoordeelde op 2018-07-20

Snelle reactie en prima service!

Esther Jenner beoordeelde op 2018-06-24

Uitstekend

Esther Jenner beoordeelde op 2018-06-16

Betrouwbaar, snelle levering, duidelijke informatie!

Rosanne Guijt beoordeelde op 2018-06-12

mijn neefjes waren blij met de kadoos en hebben er de hele middag mee gespeeld

Ernst Huijboom beoordeelde op 2018-06-03

Enkele minuten nadat ik online had besteld, werd ik gebeld door de Frisbeekoning over de bezorging. Heel attent. De frisbee die ik had besteld werd goed geleverd en is uitstekend. Aan te raden voor iedereen die een frisbee zoekt: ga naar de Frisbeekoning!

Suzanne Van Gestel beoordeelde op 2018-05-11

lekker snel geleverd

Jelle beoordeelde op 2018-05-08

Uitstekend. Punt.

Michael Huntink beoordeelde op 2018-04-14

Top,
Levertijd was iets later dan gepland.

Naomi Jajor beoordeelde op 2018-04-04

De service was zeer klantvriendelijk. Een persoonlijk papiertje met 'Veel plezier' was een leuke attentie bij het openen van het pakketje.