Noppenstraat 42

Snel, goed product.

Harold Rutjes beoordeelde op 2017-08-03

snelle correcte levering

Daan Oosterveen beoordeelde op 2017-08-02

Super snelle levering en de kwaliteit van de frisbee is super goed .

Robert Koolen beoordeelde op 2017-06-16

Product is snel opgestuurd en ik ben prima op de hoogte gehouden omtrend de status van levering. De service van PostNL was echter slecht. Verzetten van het leveringsmoment via de link werkte niet en er stond ook geen tel. nummer op het kaartje dat in de bus was gedaan. Nu moest het pakket zelf opgehaald worden terwijl dit ook bij de buren afgegeven had kunnen worden

Femke Koster beoordeelde op 2017-06-01

snelle levering, mooie frisbee, was in gebruik meteen een succes

Eric Wijdeman beoordeelde op 2017-05-25

Zondag besteld, maandag opgehaald. Prima op de hoogte gehouden over de bestelling via mail. Een van de bestelde artikelen bleek bij thuiskomst echter defect. Geen probleem, deze is direct de volgende dag vervangen door Gideon. ... chapeau.

Robin Brantjes beoordeelde op 2017-04-19

Ik ben erg tevreden over de snelheid waarmee het mogelijk was mijn bestellimg op te halen. Hele vriendelijke mensen en een duidelijke website.

Bart Wagener beoordeelde op 2017-03-24

Prima frisbee tegen prima prijs. Maar bezorgd via aangetekende post waardoor het niet bij de buren kon afgeleverd worden. Moest naar postkantoor waar ik een gescheurde verfomfaaide envelop aantrof. Frisbee hing er half uit. Anno 2017 verwacht ik van een webshop beter.

- Update: zeer vriendelijk antwoord van de klantenservice. Ze gaan uitzoeken waarom dit zo is verzonden. Normaal gebeurt dit niet. Top, vijf sterren voor de service.

Reactie van Frisbeekoning.nl:
Geachte heer Wagner,

Wat vervelend om te horen, wij zullen nagaan hoe dit heeft kunnen gebeuren zodat dit in de toekomst beter gaat. Wij versturen nooit via aangetekende post, dus waarom er in dit geval om een handtekening is gevraagd ons even een raadsel. Wij hopen dat u, ondanks de minder goede ervaring, wel veel plezier heeft van uw frisbee.

A Mandemaker beoordeelde op 2017-03-14

Goed bereikbaar en goede, snelle service. Door een probleem bij de bank moest ik 2x betalen met Ideal. Met 1 telefoontje werd het meteen geregeld. De frisbees had ik de volgende dag al in huis, netjes verpakt.

Ricardo beoordeelde op 2017-02-27

Echt bizar verrast, ok het afleveradres was in de buurt maar binnen een uur had ik alles binnen echt leuk als de verwachtingen overtroffen worden en wij direct met de frisbee aan de gang konden. frisbee ook prima kwaliteit dus al met al een dikke uitstekend voor deze firma

Mylene beoordeelde op 2017-02-22

Wat een service.. dit kom je maar zelden tegen! Mijn driver disc werd keurig netjes geleverd in een stevige verpakking!

Nick Petter beoordeelde op 2017-02-22

Ruim aanbod snelle service en hele leuke team shirts/kleding die gepersonaliseerd gemaakt kunnen worden.

Chantal de Vries beoordeelde op 2017-02-14

Snelle levering en goed geholpen met mn vragen

R. de Bruijn beoordeelde op 2016-06-20

Snel geleverd, goed verpakt.

2016