Kibbelgaarn 8b
9644XP Veendam

9,0

Jolanda Schuur beoordeelde op 2019-07-11

Super tevreden, zo snel al in huis!
En het product nog mooier dan ik me had voorgesteld.
Zin om nog iets te bestellen!

Marte Kuijvenhoven beoordeelde op 2019-06-27

Heel erg tevreden! Levering duurt wat langer maar dat is logisch. Echt hele goeie kwaliteit. Alles heel netjes gedaan. Steentjes erbij gekregen voor het geval dat, ook heel fijn!

Iris Meursing beoordeelde op 2019-06-02

Snelle levering en super mooie producten! Heel tevreden!

MD Dullaart beoordeelde op 2019-05-30

Ik ben tevreden over wat ik besteld heb, alleen de levertijd vond ik wat te lang en het feit dat ik nog steeds geen reactie heb op mijn facebookbericht of mail vind ik tegenvallen.

Alet de Hoop beoordeelde op 2019-05-24

Snel en netjes geleverd! Top!

Caya de Haas beoordeelde op 2019-05-24

Bestelling was gelijk de volgende dag in huis! Op berichten wordt snel en vriendelijk gereageerd.

Sunshine beoordeelde op 2019-05-22

Super goed

Marrit Brouwer beoordeelde op 2019-05-21

Ik heb een frontriem gekocht, deze is binnen een halfjaar super lelijk geworden. Een groot deel van de steentjes zijn er uit gevallen, de hele frontriem roest. Terwijl ik mij aan alle tips van de site heb gehouden. Niet nat laten worden, indien afdrogen en in een droge omgeving en niet te koud bewaren, Mijn paard heeft er niet aangezeten. En dit valt niet onder garantie en op mails hierover antwoorden ze niet.
Zeer slecht!

Reactie van Frontriemdesign:
Goedendag

Wat vervelend dat de frontriem niet goed blijft, uiteraard hoort dit bij normaal gebruik niet te gebeuren.

We geven geen garantie op stenen, echter bieden wij altijd als service aan om nieuwe stenen te plaatsen of de ketting te vervangen.

Wanneer u hiervan gebruik wenst te maken kunt u de frontriem bij ons langsbrengen of aan ons toesturen;

Kibbelgaarn 8
9644 XP Veendam

Met een notitie met daarop uw gegevens / e-mail.

Leslie

M. beoordeelde op 2019-04-22

Fantastisch mooi afgewerkt product, voldoet aan alle verwachtingen. levertijd wel wat lang en communicatie kan ook enkele dagen duren.

Melissa Lippevelde beoordeelde op 2019-04-19

Vlotte service, prijs kwaliteit

Kiki82 beoordeelde op 2019-04-16

In eerste instantie positief. Op voorraad leverbaar artikel besteld. Contact gehad over de maat en kreeg te horen dat het artikel ingepakt werd. 2 weken later pas mijn artikel ontvangen. 2x toe gemaild voor T&T maar géén reactie. Achteraf wel excuses. Vond dit niet klantvriendelijk. Geen compensatie of iets dergelijks aangeboden gekregen.

Kimberley Bouwmeester beoordeelde op 2019-04-10

Snelle levering en hele gave frontriem!

Stefanie Lopulissa beoordeelde op 2019-04-10

Super snel in huis

Iris Farla beoordeelde op 2019-04-08

Het resultaat is goed!! Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!
Maar de communicatie is waardeloos... mailtjes worden totaal niet beantwoord, vragen via de website worden niet beantwoord en de levertijd van ca 2 weken is zeker verdubbeld.

L Groot beoordeelde op 2019-04-07

Zeer lang moeten wachten. Meerdere keren contact op proberen te nemen maar nooit antwoord gekregen.
Kortom zeer slecht bedrijf totaal niet klant vriendelijk.

Sanne Westdijk beoordeelde op 2019-03-29

Snel en fijn contact en de volgende dag in huis

Annabel Hosmar beoordeelde op 2019-03-24

Super snel geleverd

An Blok beoordeelde op 2019-03-24

Heel tevreden de bestelling was de andere dag al in huis

Tessa Klink beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering , onwijs mooi product , alleen jammer dat voor vragen ze telefonisch niet de hele week beschikbaar zijn

Skylar Bos beoordeelde op 2019-03-22

Super snel geleverd