Kibbelgaarn 8b
9644XP Veendam

Kelly Huisman beoordeelde op 2018-11-10

Goede site, snelle reactie op je vragen en super mooi resultaat.

Tip foto’s op website in meerdere kleuren laten zien.

Tyra van Beek beoordeelde op 2018-11-10

Netjes geholpen, en supermooi product. Ben er erg blij mee!

Janneke beoordeelde op 2018-10-23

Superservice en hele gave frontriemen

Nuria van Veghel beoordeelde op 2018-10-22

Na een paar rare mailtje van postnl heb ik mijn bestelling binnen en alles ziet er heel nettjes en mooi uit heel erg bedankt 😊

Carola Stam beoordeelde op 2018-10-21

Ik wilde iets anders dan wat ik zo op de site kon kiezen, mailtje eruit en vrij snel een reactie dan het wel kon zoals ik het wilde. Zo gezegd zo gedaan, desbetreffende vriendin (waarvoor de frontriem als cadeau was) is er enorm blij mee!!

Valerie Clarysse beoordeelde op 2018-10-20

Zeer tevreden!

Emely Herwers beoordeelde op 2018-10-13

Heel tevreden, had het de volgende dag in huis. Prachtige frontriemen!!

Paulien Meulmeester beoordeelde op 2018-10-13

Tevreden, snel ontvangen. Goed verpakt. Mooie frontriem. Fijne aanbieding

Silvana Bergsma beoordeelde op 2018-10-13

Heel tevreden

ine simoens beoordeelde op 2018-09-11

Ik ben enorm tevreden over mijn frontriem. De frontriem is zeer mooi afgewerkt en er zitten zelfs enkele reservesteentjes bij. Bovendien heb ik hem nog snel ontvangen ook. Het is een goede prijs/kwaliteitsverhouding, ik zou het iedereen aanraden!

Dominique Keizer beoordeelde op 2018-08-23

Snel en netjes

AJM Pot beoordeelde op 2018-07-26

Weekend besteld en woensdag in huis maar zeer tevreden!

Ilona van den Berg beoordeelde op 2018-07-14

Verkeerde bestelling.

Caitlyn Batchelor beoordeelde op 2018-06-24

Aside from waiting for my item at it was a pre-ordered item, service was good and communication/emails were of a good standard.

Francien vd Venne beoordeelde op 2018-06-16

De frontriem die ik had besteld is precies zoals ik gehoopt had. Klein min puntje is dat ik na betaling geen bevestiging heb gekregen! In de toekomst zal ik zeker weer een bestelling doen!

michael ekkerman beoordeelde op 2018-06-05

duidelijke site bij het bestellen. levertijd is er wel maar wordt geleverd op de aangegeven data. wordt goed op de hoogte gehouden welke status de bestelling heeft.