Marnixkade 37 H www.funkybabystuff.nl
1015 XR Amsterdam
+31644842115

Els Muller beoordeelde op 2019-04-20

Heel tevreden! Het was leuk ingepakt en de volgende dag al in huis.

Hilde beoordeelde op 2019-03-21

Heel tevreden, precies zoals verwacht en snel geleverd.

Mieke Keizer beoordeelde op 2019-02-23

Snelle service, product goed verpakt geleverd!

Bart Termorshuizen beoordeelde op 2019-02-02

Bestelling de volgende dag binnen. Leuk ingepakt!

Ca My beoordeelde op 2018-12-19

Ben zeer tevreden. Een webwinkel met leuke spullen en een goede service! Had mijn artikelen ook snel in huis. Hier ga ik in de toekomst zeker nog bestellen!

L Danon beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering,mooi ingepakt,leuke website

Reactie van Funky Baby Stuff:
Dank je wel!

WEA beoordeelde op 2018-09-30

Net zoals mijn eerdere bestelling is mijn aankoop ook nu weer netjes en ook nog eens in een leuke tas afgeleverd. Ik ben fan van deze leuke webwinkel. WEA

Joyce beoordeelde op 2018-09-19

Goede snelle service

Els Muller beoordeelde op 2018-09-12

Ik ben heel tevreden. Erg leuke en overzichtelijke website. Mijn bestelling werd de volgende dag netjes afgeleverd. Ik ga zeker nog een keer een bestelling plaatsen!