Zwettestraat 20
8912AH Leeuwarden

Bol.com 2 10,0

Angelina Juckers beoordeelde op 2019-04-16

Echt super tevreden. Erg vriendelijk geholpen en kreeg vlot antwoord via de chat.

Fam. Hubert beoordeelde op 2019-03-28

S. Maas beoordeelde op 2019-03-25

Suzanne van Dijk beoordeelde op 2019-03-24

+1 Om een Lederen vloerkleed te bestellen als je kinderen hebt! ideaaal! makkelijk weer schoon te krijgen daarnaast is het product bovenverwachting goed afgewerkt en binnen 1 dag in huis! Nergens anders vond ik een kleed van de Moods collectie
Top webshop bedankt voor het assisteren klantenservice

Monique beoordeelde op 2019-03-17

Kreeg een telefoontje ( van een vriendelijke medewerker) toen het artikel binnen was met de vraag wanneer de bestelling geleverd kon worden. De salontafel was heel goed verpakt en makkelijk in elkaar te zetten. Heel tevreden met het artikel en de service van furnidirect.

Kathrin Lingenau beoordeelde op 2019-02-12

Jimmy Salien beoordeelde op 2018-12-18

Goeie communicatie en verhouding prijs/kwaliteit. Aanrader.

H.R.C. Vos-Veltman beoordeelde op 2018-12-11

Jose Van Oss beoordeelde op 2018-12-08

Zaterdags besteld en vrijdags in huis. In eerste instantie kreeg ik mail dat bestelling van 8.00 tot 22.00 geleverd kon worden. Op de dag zelf een mededeling van de exacte tijd. Prima verlopen

Marjan de Vries beoordeelde op 2018-12-07

Zeer snelle levering en duidelijke instructies voor het retourneren.

Sanne Jonkman beoordeelde op 2018-11-22

Prijzen goedkoper dan op vergelijkbare sites. Snel geleverd en goede klantenservice! Ik werd gebeld met de vraag wanneer de levering het beste uitkwam. Super!

Reactie van Furnidirect:
Bedankt voor de mooie beoordeling! Tot de volgende keer :)

Kapsalon Paul Jaspers Bert Daenen beoordeelde op 2018-11-17

Goed verpakt en binnen 1 week in huis.

chantal Bastian beoordeelde op 2018-11-12

Salontafel vrijdag besteld. Maandag kreeg ik het al binnen. Top

Kaylee beoordeelde op 2018-11-07

Wij hebben salon tafels besteld bij Furnidirect en zijn ontzettend tevreden! De kwaliteit van de tafels is hoog en de service is zeer goed. Snelle reactie en levering, vriendelijk en duidelijk.

Reactie van Furnidirect:
Bedankt voor de mooie beoordeling!

mieke beoordeelde op 2018-11-05

Mijn bestelling vandaag gedaan, en de volgende dag in huis!
De prijs is prima! De laagste welke ik voor mijn product kon vinden.
Bij vragen is er de mogelijkheid om te chatten. Er is snel contact en vragen worden snel en correct beantwoord.
Alles bij elkaar een dikke duim voor deze zaak!

JW de Boer beoordeelde op 2018-11-04

Netjes en correct geleverd

Ria Ludwig beoordeelde op 2018-11-01

Vrijdag had ik het besteld en maandag werd het al gebracht

DB beoordeelde op 2018-11-01

Super snelle levering!

Marco Van Der Ploeg beoordeelde op 2018-10-29

Sabine Hogenhout beoordeelde op 2018-10-29

Levering was super snel en netjes verpakt, het blad van de salontafel is wel heel erg hobbelig, er zit een grote bult in op de hoek.