Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Gadgetred

de Stiel 7
9472WE Zuidlaren
Dit is geen bezoekadres
+31633829455
KvK 68719108

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Gadgetred

Gemiddelde beoordeling

8,4

307 beoordelingen

Beoordeling van klanten

84%

6%

10%

2019
Gadgetred

Yoran beoordeelde op 2019-05-22

Maandag voor 16:00 besteld inmiddels woensdag 20:24 nogniks ontvangen krijg ook geen reactie van de verkoper. Ben niet tevreden over de service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Gadgetred

Bob Groeneweg beoordeelde op 2019-05-18

Gadgetred

Fenna Vergeer beoordeelde op 2019-05-17

Gadgetred

iza van de water beoordeelde op 2019-04-03

Gadgetred

Rianne Zuur beoordeelde op 2019-03-29

Ik had mijn bestelling gedaan op 13 maart 2019, het is nu 29 maart & Het is er NOG steeds niet, belachelijk

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Gadgetred

Koen Swank beoordeelde op 2019-02-28

Goeie levering en snel

Gadgetred

Lies Nieuwenhuize beoordeelde op 2019-02-25

Het artikel is nooit door ons ontvangen en op mailtjes reageren ze niet! Erg slecht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Gadgetred

Dolf Dolf Vonk beoordeelde op 2019-02-21

Had een bestelling gedaan was binnen 1 dag in huis en de kwaliteit was uitstekend

Gadgetred

Rik Zuidam beoordeelde op 2019-02-04

Ik heb vrijdag besteld, en dinsdag nog niet binnen.

Gadgetred

Kacper Marek beoordeelde op 2019-01-28

Zeer goede kwaliteit en snelle verzending <3

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Gadgetred

Damian Vugts beoordeelde op 2019-01-27

Ik heb gem 4 dagen geleden besteels nog niet binnen

Gadgetred

Anoniem beoordeelde op 2019-01-22

Een week gewacht nog steeds niet binnen en reageerd ook niet op de mail

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Gadgetred

Lars beoordeelde op 2019-01-17

Ik heb op maandag 14 januari een bestelling geplaatst. In eerste instantie kreeg ik een mail waarin stond dat m'n bestelling zo snel mogelijk verstuurd zou worden. Nu 4 dagen later heb ik nog geen mail met track en tracé code en de klantenservice is onbereikbaar. Ik heb hen al op 3 manieren proberen te bereiken en heb tot op heden nog geen antwoord gehad

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Gadgetred

Sem Bruin beoordeelde op 2019-01-11

Gadgetred

Jozef Geys beoordeelde op 2019-01-10

De bestelling is iets later aangekomen maar het extraatje dat erbij zit maakt alles goed.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Gadgetred

Joyce Beumkes beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en degelijk product.

Gadgetred

Julian Heij beoordeelde op 2019-01-05

Gadgetred

M Pater beoordeelde op 2019-01-05

Gadgetred

Tom Nijhoff beoordeelde op 2019-01-05

na anderhalve nog het product niet in huis

Gadgetred

Jonathan van der Maas beoordeelde op 2019-01-05

Levering duurde een week in plaats van een werkdag. Ook zaten er veel krassen op het product (alsof het al gebruikt was).

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.