de Stiel 7
+31633829455
KvK 68719108

8,3

Nick beoordeelde op 2019-08-15

Kreeg product keurig op tijd binnen en was ook juiste smaak, maar de pen was na 50 trekjes al leeg ( aangegeven was 500 )... Wacht nog steeds op reactie...

Ali beoordeelde op 2019-08-06

Goede kwaliteit producten en volgens afspraak bezorgd. Klantenservice zou iets sneller mogen reageren maar ondanks dat goed geholpen.

Klaas Van oort beoordeelde op 2019-07-31

het is goed

Shay Van Bennekom beoordeelde op 2019-07-30

Nooit binnen gekregen

Abdül Kadir Kara┼čahin beoordeelde op 2019-07-30

Mijn bestelling is er al 3 dagen nog steeds niet. Terwijl er "1 werkdag" staat!

Steven Kroon beoordeelde op 2019-07-28

Jorik beoordeelde op 2019-07-16

­čĹŹ

V. beoordeelde op 2019-07-14

geen aanmerkingen, alles naar wens.

Haja Gowtuar beoordeelde op 2019-07-14

Ik heb 6 dagen geleden een bestelling gedaan die nog steeds niet binnen is

Beste Haja,

Aan de hand van jouw ordernummer heb ik even nagekeken wat er aan de hand is met jouw bestelling. Ik zie dat de bestelde producten te pre-orderen waren. Dit stond vermeld op zowel de categoriepagina als bij de producten zelf. Wellicht dat je deze vermeldingen over het hoofd hebt gezien. De bestelling is inmiddels verzonden en als het goed is al bij je bezorgd. Mijn excuses voor de verwarring.

Amanda beoordeelde op 2019-07-13

Zeer trage verwerking van de bestelling. Dacht bijna dat het een scam was.

Hallo Amanda,

Aimy Chayenne Van Limbergen beoordeelde op 2019-07-13

Beste Aimy,

Aangezien je alleen een ''sterren review'' hebt geplaatst zonder tekst heb ik jouw ordernummer even ingevoerd in ons systeem. Ik zie dat de bestelde producten te pre-orderen waren en vermoed dan ook dat de bestelling later is bezorgd dan door jou verwacht. Er stond zowel op de categoriepagina als bij de producten zelf een melding. Wellicht dat je deze vermeldingen over het hoofd hebt gezien. De bestelling is inmiddels verzonden en als het goed is al bij je bezorgd. Mijn excuses voor de verwarring.

Brent Notenboom beoordeelde op 2019-07-13

Goed geleverd en vriendelijk

Jabez Marcus beoordeelde op 2019-07-13

Ik ben niet tevreden want op de website stond voor 16.00 besteld op werkdagen morgen in huis maar ik heb langer dan een week moeten wachten

Hallo Jabez,

Aan de hand van jouw ordernummer heb ik even nagekeken wat er aan de hand is met jouw bestelling. Ik zie dat de bestelde producten te pre-orderen waren. Dit stond vermeld op zowel de categoriepagina als bij de producten zelf. Het klopt inderdaad dat er op de site een ''voor 16u besteld, morgen in huis melding staat''. Dit geldt echter alleen voor de producten die bij ons op voorraad zijn. Wellicht dat je deze vermeldingen over het hoofd hebt gezien. De bestelling is inmiddels verzonden en als het goed is al bij je bezorgd. Mijn excuses voor de verwarring.

Wesley Moesker beoordeelde op 2019-07-13

Ontevreden ik had de bestelling geplaatst en pas enkele dagen later kreeg ik een bevestigen nog een dag later kreeg ik pas bericht dat het verzonden was dat was 5 dagen terug

Hallo Wesley,

Jullian beoordeelde op 2019-07-07

Top service, om ze te bereiken kunnen jullie het best op Instagram doen,

Yoran beoordeelde op 2019-05-22

Maandag voor 16:00 besteld inmiddels woensdag 20:24 nogniks ontvangen krijg ook geen reactie van de verkoper. Ben niet tevreden over de service

Bob Groeneweg beoordeelde op 2019-05-18

Fenna Vergeer beoordeelde op 2019-05-17

iza van de water beoordeelde op 2019-04-03

Rianne Zuur beoordeelde op 2019-03-29

Ik had mijn bestelling gedaan op 13 maart 2019, het is nu 29 maart & Het is er NOG steeds niet, belachelijk