de Stiel 7
+31633829455
KvK 68719108

8,5

Rik Zuidam beoordeelde op 2019-02-04

Ik heb vrijdag besteld, en dinsdag nog niet binnen.

Kacper Marek beoordeelde op 2019-01-28

Zeer goede kwaliteit en snelle verzending <3

Damian Vugts beoordeelde op 2019-01-27

Ik heb gem 4 dagen geleden besteels nog niet binnen

Anoniem beoordeelde op 2019-01-22

Een week gewacht nog steeds niet binnen en reageerd ook niet op de mail

Lars beoordeelde op 2019-01-17

Ik heb op maandag 14 januari een bestelling geplaatst. In eerste instantie kreeg ik een mail waarin stond dat m'n bestelling zo snel mogelijk verstuurd zou worden. Nu 4 dagen later heb ik nog geen mail met track en tracé code en de klantenservice is onbereikbaar. Ik heb hen al op 3 manieren proberen te bereiken en heb tot op heden nog geen antwoord gehad

Sem Bruin beoordeelde op 2019-01-11

Jozef Geys beoordeelde op 2019-01-10

De bestelling is iets later aangekomen maar het extraatje dat erbij zit maakt alles goed.

Joyce Beumkes beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en degelijk product.

Julian Heij beoordeelde op 2019-01-05

M Pater beoordeelde op 2019-01-05

Tom Nijhoff beoordeelde op 2019-01-05

na anderhalve nog het product niet in huis

Jonathan van der Maas beoordeelde op 2019-01-05

Levering duurde een week in plaats van een werkdag. Ook zaten er veel krassen op het product (alsof het al gebruikt was).

Joes Reenders beoordeelde op 2019-01-05

Jan Fieten beoordeelde op 2019-01-05

Prima echter levering duurde wel wat erg lang tijdens periode einde jaar

Ton van de Hulsbeek beoordeelde op 2019-01-05

Overzichtelijke site en zoals verwacht geleverd.

Mees beoordeelde op 2019-01-04

Bestelling niet ontvangen en klantenservice reageert super traag. Ik zou andere niet aanraden om hier te bestellen.

Mees Wijk beoordeelde op 2019-01-04

Roan van Wort beoordeelde op 2019-01-02

Mijn bestelling werd snel verwerkt en was snel bij mij thuis, de levering van dit pakket was in een zeer goede staat

Jorick Burghard beoordeelde op 2018-12-31

Zeer mooie en goede stormaanstekers gekocht. Helaas duurde het verzenden wel lang en kreeg ik ook geen reactie op mijn mail. Ook was de order niet omgezet naar ‘verzonden’. Ondanks dat zou ik toch weer aanstekers bij hun bestellen ;)

Ger Kouwen beoordeelde op 2018-12-30

Ik had vragen, waren top beantwoord, morgen ga ik kijken of mn branders goed werken