de Stiel 7
KvK 68719108

8,9

Dylano Winter beoordeelde op 2018-12-09

Mexx Lieuw beoordeelde op 2018-12-09

Ik had het laat besteld maar het werd 2 dagen later gewoon op de verwachte bezorgtijd bezorgt. Goede service!

jan stolk beoordeelde op 2018-12-08

eerste was kapot werd snel nieuwe opgestuurd deze was super. top bedrijf

roy roy reimering beoordeelde op 2018-12-08

Makkelijk bestellen, producten naar wens en op tijd in huis zonder poespas...

Arsenio Salaiswa beoordeelde op 2018-12-07

Het was focking snel bezorgd g en de producten waren focking goed broer koop je gasbranders hie g

Ian Klerkx beoordeelde op 2018-12-07

Miranda Ferment beoordeelde op 2018-12-07

Uitstekende en snelle levering

Arianne Jongejan beoordeelde op 2018-12-07

Jammer, heb een ander artikel gekregen dan besteld. Hier een bericht over gedaan, en er zou naar gekeken worden. Vervolgens niks meer gehoord en wordt er niet meer op mijn berichten gereageerd.

Mart Van der wiel beoordeelde op 2018-12-06

Snelle bezorging. Prducten functioneren goed.

Kokkie beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering en een mooi degelijk product

Boyan Kooiman beoordeelde op 2018-12-06

Justin Wiersma beoordeelde op 2018-12-06

Ik heb een sisha pen besteld maar na 50 puffs deed die het niet meer. het liefst wil ik me geld terug of een nieuwe want ik heb anders 6 euro verkloot

Carla Onckels-Koppen beoordeelde op 2018-12-05

Duidelijke website en snelle levering. 1 minpuntje is dat we geen bevestigingsmail hebben ontvangen.

J.H. Geerling beoordeelde op 2018-12-05

redelijk tevreden, wachttijd bezorging kan beter, maar hier wel een mail van gekregen dat het ''langer'' duurt, dat is dan wel weer netjes

Calvin De kleijn beoordeelde op 2018-12-05

Wouter Schipperijn beoordeelde op 2018-12-02

Thijmen van der Heijden beoordeelde op 2018-12-02

Goede website

Lef Ter Steeg beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering, inclusief een extraatje! Top!