de Stiel 7
+31633829455
KvK 68719108

8,4

Yoran beoordeelde op 2019-05-22

Maandag voor 16:00 besteld inmiddels woensdag 20:24 nogniks ontvangen krijg ook geen reactie van de verkoper. Ben niet tevreden over de service

Bob Groeneweg beoordeelde op 2019-05-18

Fenna Vergeer beoordeelde op 2019-05-17

iza van de water beoordeelde op 2019-04-03

Rianne Zuur beoordeelde op 2019-03-29

Ik had mijn bestelling gedaan op 13 maart 2019, het is nu 29 maart & Het is er NOG steeds niet, belachelijk

Koen Swank beoordeelde op 2019-02-28

Goeie levering en snel

Lies Nieuwenhuize beoordeelde op 2019-02-25

Het artikel is nooit door ons ontvangen en op mailtjes reageren ze niet! Erg slecht.

Dolf Dolf Vonk beoordeelde op 2019-02-21

Had een bestelling gedaan was binnen 1 dag in huis en de kwaliteit was uitstekend

Rik Zuidam beoordeelde op 2019-02-04

Ik heb vrijdag besteld, en dinsdag nog niet binnen.

Kacper Marek beoordeelde op 2019-01-28

Zeer goede kwaliteit en snelle verzending <3

Damian Vugts beoordeelde op 2019-01-27

Ik heb gem 4 dagen geleden besteels nog niet binnen

Anoniem beoordeelde op 2019-01-22

Een week gewacht nog steeds niet binnen en reageerd ook niet op de mail

Lars beoordeelde op 2019-01-17

Ik heb op maandag 14 januari een bestelling geplaatst. In eerste instantie kreeg ik een mail waarin stond dat m'n bestelling zo snel mogelijk verstuurd zou worden. Nu 4 dagen later heb ik nog geen mail met track en tracé code en de klantenservice is onbereikbaar. Ik heb hen al op 3 manieren proberen te bereiken en heb tot op heden nog geen antwoord gehad

Sem Bruin beoordeelde op 2019-01-11

Jozef Geys beoordeelde op 2019-01-10

De bestelling is iets later aangekomen maar het extraatje dat erbij zit maakt alles goed.

Joyce Beumkes beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en degelijk product.

Julian Heij beoordeelde op 2019-01-05

M Pater beoordeelde op 2019-01-05

Tom Nijhoff beoordeelde op 2019-01-05

na anderhalve nog het product niet in huis

Jonathan van der Maas beoordeelde op 2019-01-05

Levering duurde een week in plaats van een werkdag. Ook zaten er veel krassen op het product (alsof het al gebruikt was).