Rudolf Dieselstraat 25
7442 DR Nijverdal
085 - 888 94 83

Hassan Mouzine beoordeelde op 2018-05-24

Snel besteld en geleverd, goed ingepakt pakket

Johan Sterk beoordeelde op 2018-05-20

Prima code ontvangen, ik had wat hulp nodig en heb daarbij uitstekende ondersteuning in gehad

C Otten beoordeelde op 2018-05-17

Simpel, snel en goedkoop

Jeffrey Feeke beoordeelde op 2018-05-17

Uiterst eenvoudig zonder gedoe. Dus gewoon goed!

Tymen van Assem beoordeelde op 2018-05-08

Ik kreeg de key was een dag later, de 1ste mail bevatte de key niet en de telefonische klantenservice is niet te bereiken

Hans Prins beoordeelde op 2018-05-03

Binnen 5 minuten een key beloofd werd binnen 48 uur. Zaterdagavond gekocht maar de key werd niet automatisch verstuurd.

Support was wel goed en snel maar ze werken niet in het weekend.

Rogier Vismale beoordeelde op 2018-05-03

Heb mijn bestelling gedaan en binnen enkele minuten had ik mijn E-code in de mail.

Het enige minpuntje is dat ik hetzelfde spel in de store van steam veel goedkoper had kunnen kopen.

Bij deze een goed voor de bestelling vanwege het prijsverschil.

Gerard W beoordeelde op 2018-05-02

Steam key besteld, binnen 5 minuten een werkende code gekregen.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-25

De code werd niet meteen bezorgd door de strenge spam policy van mijn email provider. Na een mail naar de klantenservice alsnog binnen 12 uur mijn code ontvangen. Top service!

V van Uitert beoordeelde op 2018-04-16

Ik kan geen 5 sterren geven want toen ik een game key bestelde buiten kantoortijd kreeg ik niet direct de sleutel gemaild. Maar om 10 uur de volgende ochtend kreeg ik alsnog een mail met de key plus excuses voor de vertraging.

Arjaan Paulen beoordeelde op 2018-04-12

Na het betalen van de factuur kwam de Steam-key vrijwel direct binnen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over Game Key.

martien abrahamse beoordeelde op 2018-04-05

Noice

Dimitry Andric beoordeelde op 2018-03-31

Prima prijs, snel een key ontvangen.

Lars Gatsonides beoordeelde op 2018-03-24

ik ben er heek tevreden mee

Jeff beoordeelde op 2018-03-24

Zeer ontevreden. Spel was beschikbaar op de website. Ze beloven binnen 5 minuten te leveren. De volgende ochtend na 9 uur wachten heb ik een mail gestuurd. Pa na 20 uur s'avonds kreeg ik een reactie. Het spel was niet meer leverbaar op dit moment. Oké kan gebeuren. Probeer dan een goede oplossing te bieden. Nee hoor, er werden twee alternatieven geboden. Beiden resulteren niet in het spel wat ik gekocht had (namelijk geld terug of een goedkopere varia van het spel voor een afzet prijs). Na nogmaals aan te hebben gegeven dat ik niet de goedkopere versie wil maar dat spel (zelfs een optie genoemd zodat het via een andere keyshop wordt gekocht). Toch maar uiteindelijk het geld terug gevraagd. Hier werd gelukkig dan niet moeilijk over gedaan. Meteen het enige wat goed te melden valt over dit bedrijf.

Concurererende partijen die keys verhandelen zijn goedkoper en hebben een betere klantenservice.

Reactie van Game Key:
Jeff, direct na je bestelling heb je een mail gehad dat de key op dat moment niet leverbaar is. Dat is uiteraard vervelend, maar kan gebeuren. We bieden je direct de mogelijkheid tot annulering waarvan je geen gebruikt maakt op dat moment. We krijgen wel een dreiging in de mail dat als we de key niet direct sturen je wel een negatieve beoordeling gaat achterlaten. Daar kan niemand iets mee, we hebben duidelijk aangegeven dat de key niet leverbaar was. Een negatieve beoordeling wijzigt daar niets aan. Als de prijs je niet aan staat ben je vrij om elders te bestellen. Dus dat kan geen argument zijn. Je wist dit vooraf zoals je zelf ook aangaf. Maar bij die andere shop kon je jouw cadeaukaart niet inwisselen. We hebben diverse opties (geld terug, andere game met deels geld terug, wachten dat het weer op voorraad komt) aangereikt maar niets is goed genoeg voor je. Uiteindelijk hebben we je geld terug gestort zoals twee maal aangeboden. Voor sommige mensen is niets goed genoeg.

aad dijkers beoordeelde op 2018-03-17

was zeer snel geregeld

jup .. beoordeelde op 2018-03-15

top

Jeffrey Jongh beoordeelde op 2018-03-14

Alles gelukt! Wat wil je nog meer!

Erik van der Veen beoordeelde op 2018-03-09

Game key snel binnen gekregen via e-mail. Veel goedkoper dan steam!:)

Gaetan Gregarek beoordeelde op 2018-03-03

Super snel de mail ontvangen. Excellent.