Rudolf Dieselstraat 25
7442 DR Nijverdal
085 - 888 94 83

Arjen Vreeken beoordeelde op 2017-11-07

Betrof F1 2017. Bestellen en betaling via iDeal verloopt vlot en netjes. Je hebt bijna onmiddellijk een code retour. Het is dat ik wist dat dit een code is die je bij Steam dient in te voeren. Anders sta je raar te kijken naar die zeer summiere informatie die als .gif is bijgevoegd.

Als je in dit geval nog geen Steam-account hebt, eerst eentje aanmaken.
Er stonden een 2-tal codes. Bleek achteraf, want ik plakte eerst de 2 afgebeelde delen in het codeveld. Het bleek alleen de bovenste, uit 3 x 5 karakters bestaande, code te zijn. Je mag het dus zelf uitproberen.
Beetje jammer dat ik als klant de gebruiksaanwijzing voor dit bedrijf moet schrijven. Dat kan beter, Game Key. Met weinig moeite naar mijn idee.

Voor prijs en snelheid 4 sterren, voor de duidelijkheid/klantvriendelijkheid 2 sterren, dus 3 gemiddeld. Zou gemakkelijk 4 tot 5 sterren kunnen zijn geweest.

Opmerking: Inmiddels is de site qua lay-out opgefrist. Hierdoor is in ieder geval duidelijk dat je een Steam gamecode koopt.
Nu nog een gebruiksinstructie op de site (en per mail, bij bestelling) en Game-Key is dan behalve snel & goed geprijsd ook nog eens klantvriendelijk en duidelijk.

Sander ter Horst beoordeelde op 2017-11-01

Prima webshop, key besteld en binnen een minuut een key in de mail.

marcel tempel beoordeelde op 2017-10-31

ging makkelijk bestellen, betalen via ideal. binnen enkele minuten code via e mail. gewoon perfekt.

Mario Kreeft beoordeelde op 2017-10-31

Windows 10 pro key, meteen per mail ontvangen. Zojuist productcode gewijzigd -> Ok. Alle referenties naar K#SPi## ;-) verwijderd en reboot -> OK.

Dus het lijkt erop dat het gewoon werkt, Fantastisch. Voor dat geld zou je wel gek zijn om niet te doen. Nu Fall update installeren!!

Matthias Genbrugge beoordeelde op 2017-10-24

Uitstekend, zonder meer

Robert beoordeelde op 2017-10-24

Alles is goed verlopen. Binnen 10 minuten, na betaling, de windows 10 key ontvangen. Werkt naar toebehoren heb geen klachten.

Niek beoordeelde op 2017-10-18

Prima en snel

Frank Eersels beoordeelde op 2017-10-12

Key gekocht, enkele ogenblikken daarna de key ontvangen en geactiveerd. Prima ervaring!

K Tribal beoordeelde op 2017-10-11

tevreden

Boyd Rissewijck beoordeelde op 2017-10-09

Windows 10 pro key gekocht, alleen deze was nog actief op een andere computer, dus uiteindelijk veel tijd kwijt met de windows helpdesk.
Kon wel een sleutel kopen in het weeken, alleen de service desk was niet open in het weeken, dus dat maakte van hun probleem de mijne.

Reactie van Game Key:
Beste Boyd, uiteraard jammer dat je deze ervaring hebt. Dat de helpdesk niet open is in het weekend staat wel vermeld op onze website. Zoals je zelf ook al aangaf heb je zelf wel met de windows helpdesk contact gehad, wat ook hoort bij het microsoft product.

David de Vries beoordeelde op 2017-10-02

Bestelgemak en levering was uitstekend. Binnen 1 minuut na bestellen had ik de CD-key binnen.

Deze webshop staat nu in mijn favorieten.

Jay beoordeelde op 2017-09-26

Snel en probleemloos, ongeveer 2 seconden tussen iDeal en ontvangen van de Key.

George Becker beoordeelde op 2017-09-25

Zeer tevreden en zeer snel!!

Jeffrey Bindinga beoordeelde op 2017-09-17

Ik had een spel besteld en had binnen 5 minuten de code binnen, toen ik een vraag had omdat ik de code verkeerd had overgenomen kreeg ik direct reactie op mijn vraag en kon ik direct verder. Helemaal top!

a vondeling beoordeelde op 2017-09-12

Werkende code binnen 2 minuten ontvangen

jerry beoordeelde op 2017-09-11

Binnen 1min had ik de key

karan yazdani beoordeelde op 2017-09-01

Het was rap en werkte goed

Jelle Korporaal beoordeelde op 2017-08-27

Super snel en betrouwbaar!

Maarten-Jan Groen beoordeelde op 2017-08-25

Snelle afhandeling en code in de mail, scherpe prijsstelling.

Ingrid Frankes beoordeelde op 2017-08-23

Niets op aan te merken. TOP!