Rudolf Dieselstraat 25
7442 DR Nijverdal
085 - 888 94 83

Mladen beoordeelde op 2018-11-12

Alles was snel afgehandeld voor een prima prijs. De sleutel was binnen een minuut verstuurd en was gelijk geaccepteerd in steam.

Eric Dekker beoordeelde op 2018-11-11

Zeer snel en makelijk besteld

P Vogel beoordeelde op 2018-11-10

Uitstekende service. Code besteld en direct in de mailbox ontvangen

A.A.A. beoordeelde op 2018-11-07

Na het bestellen was de key binnen 1 minuut op mn email. beter kan het niet. Ga vaker bestellen bij jullie!!!

Marian vd Boom beoordeelde op 2018-11-05

De aankoop,transactie enz ging vlotjes
Maar het inloggen met de gamecode was ik wel even mee bezig,zou fijn zijn als hier een duidelijkere uitleg over is.
Zeker voor iemand als ik die totaal niet thuis is in de game wereld.
Het spel Lego worlds voor pc viel enorm tegen,ontzettend traag,niet te doen,zo jammer,geld weg..

S. W. beoordeelde op 2018-11-04

Betselling snel geleverd en werkt.
Duidelijke uitleg.

Michael van Wijnen beoordeelde op 2018-11-03

Ik kreeg de gamekey binnen een paar minuten in de mailbox. Top!

R. The beoordeelde op 2018-10-26

Opgelost. Heb verkeerde platform gebruikt maar info ontbrak Stem staat er tussen en nog andere platforms.
Aandachtspunt. Na tweede poging via E-mail bericht terug ontvangen met correcte info. Goed opgelost.

Reactie van Game Key:
Bij elke game in de webshop staat het forum waarop geactiveerd kan worden (steam, origin, uplay etc). Onder de veelgestelde vragen staan ook volledige uitleg video's voor activatie.

Reinier H van Manen beoordeelde op 2018-10-25

Spel vergeleken met die van de Steam webshop, inderdaad veel goedkoper. Binnen 15 minuten in het weekeinde had ik mijn activatie code. Snelle levering en dus geen vage beloftes. Indien ik weer een spel zou aanschaffen kom ik zeker op deze site terug.
Met vriendelijke groet
Rein H van Manen

Damion Verheij beoordeelde op 2018-10-25

Snel en goed, geen commetaar!

Jeroen Bouwmeester beoordeelde op 2018-10-19

Snelle email gekregen voor de download link. Was wel even uitzoeken hoe het met een Origin download gaat, maar dat was 5 minuten werk.

Joost beoordeelde op 2018-10-17

Key besteld voor The Crew. Binnen een paar minuten na betaling ontvangen. Werkt probleemloos.

Annet beoordeelde op 2018-10-10

Tegenvaller! Game aangekocht maar bleek helemaal niet voorradig te zijn. Pas ruim 2 dagen na mijn verzonden mail met de vraag wanneer wij iets konden verwachten kreeg ik een reactie per mail dat het niet voorradig is...

Reactie van Game Key:
Beste Annet, we hebben je inderdaad wat laat bericht op jouw mail van de zondag. Vervolgens reageer je op onze uitleg met een dank je wel voor onze update en dat je wenst te wachten op de game-key. Deze reactie strookt hier niet mee.

Peter de Ruig beoordeelde op 2018-10-03

Men deed wat beloofd werd op internet.

Luuk Peters beoordeelde op 2018-10-02

Heel tevreden, de key was na betaling bijna direct binnen en werkte naar behoren. En dat voor een zeer goede prijs. Ik zou hier zo weer bestellen.

kristof van der veen beoordeelde op 2018-09-27

Prima game key besteld 5 minuutjes later al in mail topservice

Steve Lembrechts beoordeelde op 2018-09-25

Zoals het moet...
Perfect

thijs vermeulen beoordeelde op 2018-09-17

ik ben gelijkig

C.K. Tse beoordeelde op 2018-09-14

Heel tevreden. Levering binnen 5 minuten.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-09

Product snel ontvangen