Rudolf Dieselstraat 25
085 - 888 94 83

Jeroen Mol beoordeelde op 2019-03-18

Prima

Jan van Kollenburg beoordeelde op 2019-03-17

Niks op aan te merken, directe levering, laagste prijs.

Mark Bree beoordeelde op 2019-03-15

Tevreden

Jeffrey Bindinga beoordeelde op 2019-03-13

Overzichtelijke website, makkelijk betalen en binnen enkele minuten m'n key voor Steam in de mail. Perfect.

G. M. Wallenburg beoordeelde op 2019-03-08

Snelle goede service

Anomiem beoordeelde op 2019-03-08

Prima, vrijwel direct de game key in mijn inbox.

Lisanne Riethorst beoordeelde op 2019-03-05

Een aantal seconden na mijn bestelling had ik de game key al in mijn mail staan. Invullen en spelen maar! Prima service.

Xilrean beoordeelde op 2019-03-03

Prima gelopen allemaal.. besteld, betaald.. een minuut later aan het spelen...

Frank Achterberg beoordeelde op 2019-03-03

Twee keer met een vvv cadeaukaart een Steam spel gekocht, wat verdraaid moeilijk te vinden is.
Er schijnt alleen geen (duidelijke) optie te zijn om gedeeltelijk met een cadeaukaart te betalen.
Ik heb nu twee cadeaukaarten met een bedrag dat gecombineerd wel iets leuks zou kunnen betalen, maar de optie moet er zijn.
Niet alles staat er op, maar verder niet echt iets te klagen.

leo meulewaeter beoordeelde op 2019-02-27

no problems

Rick van den Heuvel beoordeelde op 2019-02-24

Duidelijke informatie en voor een leek als mij makkelijk te downloaden.

Darin Wiegers beoordeelde op 2019-02-20

super ik kreeg best wel snel mijn game key

Paul Deley beoordeelde op 2019-02-18

Tevreden, besteld, betaald en geleverd.

Peter Rinia beoordeelde op 2019-02-09

Dik tevreden, key werkt goed. De prijs is perfect.

nvb beoordeelde op 2019-02-05

Snelle response

T Dasselaar beoordeelde op 2019-02-01

mijn key deed het niet, heb gemaild en kreeg in no time een nieuwe ! Uitstekende service !

Michel Barthier beoordeelde op 2019-02-01

Snel en goedkoop

Maurice beoordeelde op 2019-01-22

Super prijs. Snelle levering.

Edwin Brokx beoordeelde op 2019-01-20

Ik heb bij Game-key een code gekocht voor Battlefield 5. Bij levering bleek de code gebruikt. Dat is bij hen gemeld, waarna bij hen de vraag reist of ik de code niet dubbel heb gebruikt. Er werd mij gevraagd contact op te nemen met Origin/EA die niet vertellen of een code in gebruik is. Na boze mails en een slechte review hier kreeg ik na ongeveer 1 week een nieuwe werkende sleutel. En dat dan ook volgens de mail bij hoge uitzondering. Met andere woorden. Op de achtergrond is hun proces niet op orde waar dan ook in de keten en jij als koper mag blij zijn dat Game-key je dan bij hoge uitzondering wat levert. Dus de key is er. Mijn zoon is blij, maar de totale ervaring was gewoon minder.

Sam jimmink beoordeelde op 2019-01-18

Alles verliep soepel en ik had de key bijna meteen.