Rudolf Dieselstraat 25
7442 DR Nijverdal
085 - 888 94 83

Jacques Schijven beoordeelde op 2018-08-06

Bliksemsnel geleverd en zonder problemen de software kunnen activeren.

Hessel Dijkstra beoordeelde op 2018-08-01

Snelle manier om wat geld te besparen. Ik kreeg de key direct in m'n mailbox.

Laurens van Mourik beoordeelde op 2018-07-31

De door mij bestelde key van een spel werd zoals beloofd direct geleverd via email nadat de betaling via iDeal was voldaan. De prijs was bovendien aantrekkelijk. Al met al een positieve ervaring, waardoor ik zeker zou overwegen om in de toekomst weer bij deze partij te bestellen.

Z beoordeelde op 2018-07-16

Erg tevreden. lekker snel

rini balster beoordeelde op 2018-07-06

duidelijk en overzichtelijk

Dicky Kemper beoordeelde op 2018-07-04

bijzonder snelle levering!! top.

Joachim Jansen beoordeelde op 2018-07-03

Prijs prima, productcode werkt

Patrick Eikenboom beoordeelde op 2018-06-22

Product bleek niet te werken. Na de service te mailen heb ik direct een mail terug gehad en gingen ze erachteraan. Na contact met hun leverancier bleek die ook niet het probleem niet te vinden. De order is geannuleerd en het geld word netjes terug gestort.

Auke Stornebrink beoordeelde op 2018-06-11

Had meteen de key, heel goed

Danny S. beoordeelde op 2018-06-08

Zeer tevreden, bestelling was binnen een minuut binnen, en de versie van het spel dat ik bestelde bleek wat onverwachte pre-order bonus items te hebben.

Jonathan Hofsteede beoordeelde op 2018-06-08

heel tevreden, snelle levering.

Quincy Raijmakers beoordeelde op 2018-06-08

Tevereden

H beoordeelde op 2018-06-07

Prima service

Thijs beoordeelde op 2018-05-31

betaald, 5 seconden erna key ontvangen, alles OK!

A.H.A. van Winsen beoordeelde op 2018-05-27

Bestelling goed verlopen, binnen 5 minuten had ik de code voor het spel in mijn mailbox, in mijn geval waren ze nog de goedkoopste ook. Dank je wel Game Key! Mvg A.v.Winsen

Hassan Mouzine beoordeelde op 2018-05-24

Snel besteld en geleverd, goed ingepakt pakket

Johan Sterk beoordeelde op 2018-05-20

Prima code ontvangen, ik had wat hulp nodig en heb daarbij uitstekende ondersteuning in gehad

C Otten beoordeelde op 2018-05-17

Simpel, snel en goedkoop

Jeffrey Feeke beoordeelde op 2018-05-17

Uiterst eenvoudig zonder gedoe. Dus gewoon goed!

Tymen van Assem beoordeelde op 2018-05-08

Ik kreeg de key was een dag later, de 1ste mail bevatte de key niet en de telefonische klantenservice is niet te bereiken