Kennemerlaan 11
1972 EG ijmuiden

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,2

Jimi van Raaij beoordeelde op 2018-11-12

Snelle verzending, fantastische prijzen!

wendy beoordeelde op 2018-09-21

goede kwaliteit voor 2de hands spellen en consoles. Goede omschrijving en goede foto's bij de producten.

Pieters beoordeelde op 2018-09-21

Top product. Exact zoals afgebeeld op de fotos. Zoon is super blij met met zijn lego vliegtuig en brandweer wagen.

Nick Van de Velde beoordeelde op 2018-09-06

Product in slechtere staat dan aangegeven.

H. Jansens beoordeelde op 2018-09-06

Snelle verzending en voor een goede prijs. 1 product niet op voorraad en werd direct werk van gemaakt om een nieuwe te regelen. super service

Bart Verbeke beoordeelde op 2018-09-06

defecte console gekregen.

Luc Sachteleben beoordeelde op 2018-09-03

Een dag eerder geleverd dan aangekondigd. Alles volledig en werkend. Veel handiger dan de tweedehandsmarkt te moeten afschuimen.

Tibo Versé beoordeelde op 2018-08-21

Tevreden maar het heeft een tijdje geduurd voor ik een mail kreeg wanneer mijn pakje zou aankomen

leon van velzen beoordeelde op 2018-08-10

Super Service, ik had nog een aantal vragen maar die werden snel beantwoord. Console is supergoed en ik ben er dan ook blij mee.