Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Gamewinkel.nl

Pleimuiden 10F
1046 AG Amsterdam
0614950354
KvK 72598247

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Gamewinkel.nl

Gemiddelde beoordeling

4,5

11 beoordelingen

Beoordeling van klanten

36%

0%

64%

2019
Gamewinkel.nl

Martens beoordeelde op 2019-04-09

Ik heb een playstation besteld en vooruit betaald. Levertijd 3 tot 5 werkdagen. Na 5 werkdagen contact opgenomen, waar de playstation bleef. Hij was vertraagd. Kreeg ik als antwoord. Zou zo snel mogelijk geleverd worden. 5 dagen later kreeg ik een mail, dat bij bol.com erg veelconsoles besteld waren, die gingen voor om geleverd te worden. Ik heb rechtstreeks bij gamewinkel besteld dus ik moet wachten. 2 dagen geleden de bestelling geannuleerd en betaling terug gevraagd. Nog geen mail terug. Wat zijn dit voor malafide praktijken? Vandaag ook weer een mail gestuurd, ik eis de bestelling geannuleerd en het geld terug.

Gamewinkel.nl

Annemiek beoordeelde op 2019-04-09

Bestelling gedaan, kreeg mail dat levertijd langer zou zijn. Na paar dagen nogmaals ctc gezocht ivm haast levering voor mij ivm verjaardagscadeau. Dit contant verliep eerst moeizaam,maar dit werd mede veroorzaakt door problemen met bol.com. Wellicht had bol.com hem beter kunnen helpen ipv hem gelijk eruit te zetten en hem met nog meer problemen op te zadelen.
Uiteindelijk heb ik keurig mijn geld terug ontvangen nadat ik hem hierom vroeg ivm te late levering. Kortom opstartproblemen door drukte en leveringsproblemen maar wel scherpste prijs.

Gamewinkel.nl

Nicky Witschge beoordeelde op 2019-04-07

Gamewinkel.nl

Michael A. beoordeelde op 2019-04-07

Ik zit al 15 dagen wachten op mijn bestelling terwijl er beloofd was dat ik hem na 3-5 dagen zou krijgen. Toen ik na 5 dagen vroeg hoe het daarmee zat werdt er mij verteld dat ik hem over nog 5 dagen zou krijgen. Dit bleek ook al niet waar te zijn en zit nu nog steeds te wachten. Een klacht indienen geeft ook geen reactie. Niet aan te bevelen

Gamewinkel.nl

Arnoud beoordeelde op 2019-04-07

kut winkel niet bestellen na 2 weken nog geen ps4 nu me geld ma terug gevraagd via bol.com wat ook weer 3 dagen duurt😒

Gamewinkel.nl

Bas beoordeelde op 2019-04-06

Bestelling van 11 dagen geleden is nog steeds niet verzonden!

Gamewinkel.nl

Veronique Akkermans beoordeelde op 2019-04-05

Kijk uit met deze verkoper (ook eigenaar van cheapgamesale.nl). Hij heeft al tientallen (wellicht meer) mensen opgelicht door verschillende consoles niet te leveren. Ook dreigt hij met geen geld terugstorten als de negatieve reviews niet verwijderd worden. Ben gewaarschuwd voor deze malafide webshop!

Gamewinkel.nl

Lodewijk beoordeelde op 2019-04-05

Ontevreden. Eigenlijk het (te) vaak voorkomende verhaal op internet: "op voorraad of 3-4 dagen levertijd" en dan hoor je, nadat die termijn verstreken is en je verhaal gaat halen waar het blijft, dat het niet op voorraad was en het nog enkele werkdagen gaat duren. Eigenlijk zou er een fikse boete moeten staan op dit 'voorliegen' van de consument. Je gaat een aankoop aan omdat het product+de prijs+de levertijd je aanstaan. Gamewinkel.nl komt iig niet de beschreven levertijd na. Laatste keer Gamewinkel.nl voor mij.

Gamewinkel.nl

Monique beoordeelde op 2019-04-05

3 weken geleden een bestelling geplaatst, nog niks binnen...
Ze sturen geen mail met info over vertraging van de bestelde artikelen en hebben telefoon uitgezet.

Gamewinkel.nl

H Kracht beoordeelde op 2019-03-22

Gemakkelijk te bestellen en betalen.
Snelle bezorging.👍

Gamewinkel.nl

E van den Bos beoordeelde op 2019-02-07

2019

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.