Westerhem 42

Google Plus/Places - 10,0

Willem Moransarf beoordeelde op 2019-03-24

Heel tevreden. Zeer vlotte levering

Ernst beoordeelde op 2019-03-22

Bestelling geplaatst aan het einde van de dag. Binnen een 2 uur ontving ik de bevestiging dat de bestelde producten waren verstuurd. Het pakket werd binnen 24 uur geleverd aan huis. De producten waren uitstekend verpakt en ook de daarbij geleverde informatie. Ik ben zeer te spreken over de communicatie, verpakking en levering! ik raad iedereen aan hier te bestellen.

Rob Visser beoordeelde op 2019-03-19

Erik Prins beoordeelde op 2019-03-17

Duidelijke product omschrijving, snel geleverd en goed verpakt.

dennis brouwers beoordeelde op 2019-03-15

goede snelle service

Bas Nomen beoordeelde op 2019-03-15

Paul Smidt beoordeelde op 2019-03-12

Duidelijk en vlot geregeld. Post Nl is ook een goede partner !

Martinus Kleuskens beoordeelde op 2019-03-12

Johan Ruitenbeek beoordeelde op 2019-03-08

J de Koning beoordeelde op 2019-03-08

besteld en snel in huis goed verpakt

Jaap van Boven beoordeelde op 2019-03-07

PATC Janssen beoordeelde op 2019-03-06

christian andriessens beoordeelde op 2019-03-05

G Wiersma beoordeelde op 2019-03-04

Henk Ferwerda beoordeelde op 2019-02-27

R De Graaf beoordeelde op 2019-02-27

Harry Bruns beoordeelde op 2019-02-23

na de bestelling direct een reactie, zelfde dag nog verzonden en de dag erna afgeleverd.
Snelle service, deugdelijke verpakking en de prijs aantrekkelijk. Kan aanbevelen !

M. Ozturk beoordeelde op 2019-02-23

wat gezegd is, gebeurd.