Kabel 53
8281NR Genemuiden

2016

ida beoordeelde op 2016-07-02

Goede service ,fijn contact, pakket met zorg ingepakt en verzonden. Persoonlijk bedank briefje en presentje toegevoegd . TOP

Annette beoordeelde op 2016-06-30

Heel tevreden! Garen was snel in huis, met werkbeschrijving en zelfs een kleine attentie. Zeer mooie producten.

anne marije beoordeelde op 2016-06-28

klant vriendelijk leuke extra's
snelle levering leuke website

Marjolijn beoordeelde op 2016-06-28

Goed advies, fijne service!

H. BLOEM beoordeelde op 2016-06-28

Leuk contact en na de melding dat het een kadootje is ook nog leuk ingepakt met een kaartje erbij. En met een dag binnen. Top dus.

Marian beoordeelde op 2016-06-28

Snelle en keurige levering met leuke extra's.

Marie beoordeelde op 2016-06-08

Heel tevreden, het pakketje was netjes en verzorgt ingepakt. Bedankt voor de kleine extra's!

2016