Paganinistraat 41

Alles uitgevoerd volgens afspraak.๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

lianne witte beoordeelde op 2017-06-23

nog steeds niets ontvangen

Beste Lianne,

Je bestelling had inmiddels binnen moeten zijn, conform de bezorgtijden van onze vervoerder. Ik heb je een email gestuurd met verzoek tot meer informatie.

Je hebt ons hier niet van op de hoogte gesteld. Kun je aangeven waarom je dit niet hebt gedaan?

john de kort beoordeelde op 2017-06-23

heb nog niets ontvangen

Beste John,

Heb je ons al gemaild hierover? Ik kan namelijk geen contact terug vinden. Ik heb je een email gestuurd met een verzoek tot meer informatie. Het had er reeds moeten zijn aldus de bezorgdagen van onze vervoerder.

H Schaapman beoordeelde op 2017-06-22

Product in goede staat en snel ontvangen.

Erna Oosterman beoordeelde op 2017-06-22

Ik kan nog geen oordeel geven.het driekante Zonnedael wat ik besteld had had een fabrieksfout.retour gestuurd €6.50,en wacht nu op nieuwe.ik zou het waarderen het geld retour te storten,aangezien de fout bij de fabriek ligt en niet bij mij.ik wacht eerst nw pakket af.dan zal ik behoorden.

Dennis Korte beoordeelde op 2017-06-22

Goede en snelle levering ๐Ÿ‘Œ

Ron Raadsheer beoordeelde op 2017-06-22

snelle levering gave prijs hoge kwaliteit

John Bosems beoordeelde op 2017-06-22

Levering zoals afgesproken, netjes ingepakt.

Frans Maitimo beoordeelde op 2017-06-20

prima winkel/levering. geleverd product matig

j delver beoordeelde op 2017-06-18

Keurig en netjes geleverd.

Rudy Coene beoordeelde op 2017-06-18

Goede en snelle levering

Sjaak Bronke beoordeelde op 2017-06-15

Goed product goede levering

Frank Claessens beoordeelde op 2017-06-15

Ik ben zeer tevreden over de feedback die ik gekregen heb na de bestelling. De levering was zeer snel en het product heeft de kwaliteit die ik verwachtte.

E. Bayards beoordeelde op 2017-06-10

Bestelling snel afgehandeld, naar wens verlopen

R van Pelt beoordeelde op 2017-06-09

Ga zo door!!!

Henriette Kroese beoordeelde op 2017-06-09

De bestelling is goed aangekomen. We zijn tevreden.

Thijs Bakker beoordeelde op 2017-06-09

geen problemen met de levering en betaling

Ben van Balen beoordeelde op 2017-06-01

Het product snel en in goede orde ontvangen!

dany hoste beoordeelde op 2017-05-29

verpakking was beschadigd en de was dicht gemaakt met kleefband
was volgens mij een terugsturing van een onttreden klant , hier heb ik wel een probleem mee

Reactie van Gave Actie:
Hartelijk dank voor jouw review. De producten die wij versturen zijn louter nieuwe producten. De retouren worden verstuurd naar een ander magazijn en worden niet gebruikt voor nieuwe actie's. Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan waardoor de verpakking is beschadigd ons excuus hiervoor. Indien het product ook beschadigd is horen wij dit graag om je een passende oplossing te kunnen bieden.