Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Paganinistraat 41
2551MA Den Haag
KvK 59381981

7,7

Beslist.nl 7 9,0
Bol.com 48 8,0

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Willem Busscher beoordeelde op 2017-12-28

tot op heden nog steeds NIET mijn bestelling ontvangen. In november bestelling geplaatst. Ik ben continu aan het mailen en bellen om het gekochte goed te verkrijgen. Ik heb geld betaald. Maar werkelijk waar: het is nu bijna 2018 en nog steeds niets bezorgd. Mijn geld heb ik nog niet terug gekregen. Het is waardeloos.

Robert Gosselaar beoordeelde op 2017-12-14

bESTELLING NA 3 WEKEN NOG NIET GELEVERD,NIKS GEHOORD VAN WEBSHOP,EN NA BELLEN KON OOK NIET OOK DAAR HEBBEN ZE VOLGENS KPN PROBLEMEN ,
PAS NA MAIL VAN MIJ KANT KWAM REACTIE ,ER IS WAT MISGEGAAN ...
HEBBEN WEL NETJES GEANDWOORD EN ORDER GEANNULEERD,MAAR MIJ ZIEN ZE HIER NIET MEER ,DURF HET NIET AAN

s.dekkers beoordeelde op 2017-12-13

Ik heb 4 dec iets besteld en betaald. Maar heb dit nog steeds niet ontvangen.

A.P. Huijsman beoordeelde op 2017-12-12

produkt is waardeloos , en terugsturen is een probleem , telefoonnummer wat wordt opgegeven is niet te bereiken.

Ben van Velzen beoordeelde op 2017-12-11

Levering binnen 36 uur.. top

rene knippenberg beoordeelde op 2017-12-08

Goed product en snelle levering!!

Sabine Erdman beoordeelde op 2017-12-07

OPLICHTERS!! Wel geld ontvangen maar niks verzenden. Niemand die de telefoon opneemt. Totaal geen contact mee te krijgen.

Beste Sabine,

Wij zijn inderdaad telefonisch niet bereikbaar, dit staat duidelijk vermeld op de website. Wanneer je in spreekt met je naam, omschrijving en ordernummer komen wij per email erop terug. Wij zijn daar in tegen zeer goed per email bereikbaar.

Mijn collega komt per email terug op jouw bestelling.

Karen Van de ven beoordeelde op 2017-12-06

Product was op voorraad, product werd verstuur, product betaald. Werd nooit geleverd! Na twee weken navraag gedaan en een creditnota ontvangen; foutje.... waardeloos dus!

Beste Karen,

Je review komt helaas niet overeen met de waarheid. Je hebt jouw bestelling geplaatst, waarna wij het verstuurd hebben. Vervelend genoeg is er tijdens de bezorging iets fout gegaan waardoor het nooit bij jou is aangekomen.

Naar aanleiding van het melden hiervan hebben wij dit snel opgepakt en naar een goede oplossing gekeken. Het product was inmiddels volledig uitverkocht waardoor een nieuwe zending niet mogelijk bleek. Hierdoor is bestelling geannuleerd. Je hebt nooit jouw bestelling betaald, daar je voor achteraf betalen hebt gekozen. De factuur is met het annuleren ook direct geannuleerd.

Attila Gilanyik beoordeelde op 2017-11-25

long time wait for mijn pakketje.....

Edo Hodzic beoordeelde op 2017-11-21

Beschadigd product ontvangen door leverancier

j.m Jegerings beoordeelde op 2017-11-20

Gewoon goed en snel geleverd

De Graeve Jan-paul beoordeelde op 2017-11-10

De levering was heel goed en op datum

MC Nicolas beoordeelde op 2017-11-06

Goede levering en afhandeling, maar het product voldoet totaal niet aan de verwachtingen. Sterker nog het product was duidelijk al gebruikt omdat er water in zat....

Beste heer of mevrouw Nicolas,

Goed om te lezen dat je de afhandeling als prettig hebt ervaren. Ik heb per email contact opgenomen over het product. Vermoedelijk is er sprake van een fabrieksfout. De retouren komen namelijk niet in ons hoofd magazijn terecht waar vanuit louter nieuwe artikelen worden verstuurd.

Hemmie Gerdsen beoordeelde op 2017-11-02

Goede service en snelle levering

hug j. van t dack beoordeelde op 2017-10-27

pannen nog maar enkele keren gebruikt; gebruik en reiniging : ziet er tot nog toe goed uit;

Stefan Verboven beoordeelde op 2017-10-25

Goede levertijd

SP de Niet beoordeelde op 2017-10-23

Prima service

Dre van den Bosch beoordeelde op 2017-10-17

Na circa 5 weken product ontvangen.

Priscilla Pronk beoordeelde op 2017-10-17

als je iets bestel krijg je niks meer binnen.

Daniel Sleebos beoordeelde op 2017-10-17

tevreden! snelle bezorging