Mûnestrjitte 14A
9269TW Feanwâlden

Andre De Vries beoordeelde op 2019-07-18

Snel en goed geleverd

Thomas Nehls beoordeelde op 2019-07-18

snel bezorgd en vriendelijke klantenservice en natuurlijk goede prijs

Vincent Worseling beoordeelde op 2019-07-18

prima!

HenkJan Ter Hove beoordeelde op 2019-07-16

Heel tevreden. Bestelling was binnen 2 dagen binnen

eduard Verboom beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering... Ook telefonisch goed te woord gestaan. 1 minpuntje is, veel plastic verpakking, kan in mijn oogpunt minder...

Rob Brink beoordeelde op 2019-07-14

Snel geleverd en die juiste spullen ontvangen.

RR Schreuder beoordeelde op 2019-07-13

Prima service. Rekening gehouden met de door mij aangegeven gewenste leverdag (later bij transporteur aangeleverd).

Gerard Hofsteenge beoordeelde op 2019-07-12

Vlotte levering(en) en goed telefonisch advies

Henk Stijger beoordeelde op 2019-07-08

Levering volgende dag. Staat iets niet op de website, kun je via email even een verzoekje sturen en dan krijg je alsnog een prijs en levertijd en ook daar geldt levering volgende dag. Daar komt nog bij dat de personen achter de webshop een eigen locatie waar veel artikelen af te halen zijn, inclusief een outlet en zijn het praktijk mannen die kundig advies geven, dus geen dozenschuivers.

rob j. van zelm beoordeelde op 2019-07-08

Zeer tevreden over kwaliteit en prijs, keurige verpakking en op tijd aangeleverd.

Dino Jaggan beoordeelde op 2019-07-05

Prima service en voordelig.

Jaap Van 't riet beoordeelde op 2019-07-04

er ging iets stuk tijdens montage en had nog wat extra onderdelen nodig. dit werd na een mailtje zonder te vragen geheel kostenloos verstuurd! online geen service?? ik kan geen winkel waar ze deze service bieden. kortom een aanrader ,uitstekende service en een scherpe prijs!

anton oostendorp beoordeelde op 2019-07-04

snel en correct geleverd kan niet beter

A. Wierenga beoordeelde op 2019-07-03

Levering van bestelde materialen, was boven alle verwachtingen in.
S'morgens voor 07:00 uur besteld, dezelfde dag nog bezorgd, dit is een dikke 10 waard (Top).
Al met al een Geweldige levering service.
Ik kan dit bedrijf aan een ieder aanraden.

Frank Vincent beoordeelde op 2019-07-03

keurig en snel geleverd

Jaap Bakker beoordeelde op 2019-07-03

Snelle levering, goeie service en meedenken. Mooie prijzen ook.

Rody Hoekstra beoordeelde op 2019-07-02

Snel en correct!

Jeroen Grob beoordeelde op 2019-07-02

Helemaal super

Jan Pape beoordeelde op 2019-07-02

Keurig! Alle vragen worden snel en fijn beantwoord!

Quierin Derwort beoordeelde op 2019-07-02

Snel en netjes geleverd!