Steenstraat 112

Angela de Vroege beoordeelde op 2019-08-15

Jules Quaedvlieg beoordeelde op 2019-07-24

Richard Harms beoordeelde op 2019-07-16

Andrey Chirikba beoordeelde op 2019-07-16

Op zondagavond besteld, pas op vrijdag binnengekregen (past door brievenbus).

Reactie van Gebitsbeschermers.nl:
Goedendag Andrey, Ik zie aan de track and trace dat uw bestelling inderdaad pas vrijdag is aangekomen. Helaas kunnen wij daar niks aan doen. Onze bestellingen worden altijd dezelfde of de volgende werkdag verzonden en dan zijn wij afhankelijk van de vervoerder. Normaal gesproken zijn deze altijd netjes op tijd. Ik hoop dat u wel plezier heeft van uw gebitsbeschermer.

Sebastiaan Hollander beoordeelde op 2019-07-14

Marijke van Rij beoordeelde op 2019-07-06

Top levering en goede prijs!

Hylke Kleinjan beoordeelde op 2019-06-11

Top bedeijf. Duidelijke site, goed layout. Bestelling super snel binen.

Joeri van Daalhuizen beoordeelde op 2019-05-31

Heel tevreden. Snelle levering en goed contact per e-mail.

Sander beoordeelde op 2019-05-20

Snel en accuraat

Jeroen van Waas beoordeelde op 2019-05-14

zit goed, makkelijk passend te maken duidelijke uitleg

Sylvia Steenbakkers beoordeelde op 2019-05-12

Prima gebitsbeschermer. Het lukte me niet meteen de eerste keer om 'm op maat te maken, maar dan zit hij ook prima. Prima alternatief voor een veel duurdere versie via de tandarts!

Alice Van Schip beoordeelde op 2019-04-03

Keurige Service!

Daan Veldhuisen beoordeelde op 2019-03-27

Goede service

Sylvia Steenbakkers beoordeelde op 2019-03-26

Als gebitsbeschermer tegen tandenknarsen is dit geen prettig hulpmiddel. Het is te dik. Zelf met twee keer verwarmen lukt het niet om het voldoende te laten passen. Met een schaar kun je een stukje afknippen, maar niet heel goed. Hierdoor blijven er haakjes op het kunststof achter, waar ik 's nachts weer last van heb. Ik kan niet goed bijten, en mis de tegendruk, waardoor ik al na een week merkte dat de stand van mijn tanden veranderde. Ik zal dit product niet nogmaals aanschaffen.

age kramer beoordeelde op 2019-03-19

De bestelling zou de volgende dag binnen zijn, maar het duurde bijna een week

Reactie van Gebitsbeschermers.nl:
Wat vervelend voor u dat het zo lang moest duren. Wij hebben enkele klachten hierover gekregen en zijn daarom overgestapt naar een andere vervoerder, zodat we 1,2 werkdagen weer kunnen nastreven. Onze excuses voor dit ongemak

Martine Mombaerts beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering!

Jonathan Reuveny beoordeelde op 2019-03-08

Goede service! Nadat ik mijn bestelling de eerste keer niet had ontvangen, bood Gebitsbeschermers.nl aan mijn bestelling opnieuw op te sturen. De tweede keer heb ik mijn bestelling in goede orde ontvangen.

Soraya van de Kraats beoordeelde op 2019-02-20

Mondbeschermer zit goed. Zeer makkelijk passend te maken en snel in huis!

Wesley Braaf beoordeelde op 2019-01-29

Goed product! Snel geleverd