Steenstraat 112

8,0

G de Reeper beoordeelde op 2018-12-06

Prima

Annet Vermeulen beoordeelde op 2018-12-04

Op de website staat vermeld dat de verzendkosten gratis zijn, maar deze brengen ze toch in rekening.

Reactie van Gebitsbeschermers.nl:
Goedendag, Dat klopt ik heb u ook netjes aangegeven dat wij eerder met gratis verzendingen werkte. Nu hebben wij de prijzen van de bitjes lager gezet en gratis verzendingen vanaf €20,-. De tekst op de website stond nog ergens verkeerd, maar heb ik na uw opmerking netjes aangepast.

Martin Cotino beoordeelde op 2018-11-08

Snel geleverd, goed product !

Joey Siu beoordeelde op 2018-09-02

snelle levering, ik had mijn gebitsbeschermer maandag besteld en woensdag werd die al geleverd.

Sandra Van sommeren beoordeelde op 2018-08-26

Snelle levering.