Sterplein 18
6097EA Heel

Bol.com 30 9,0

Kim beoordeelde op 2018-10-15

Mooi geleverd en snel geleverd. Uitstekende service

Sylvia Kuiper beoordeelde op 2018-10-12

Vlotte levering en het was ingepakt.

Ineke Herlaar beoordeelde op 2018-10-10

Pakje netjes op tijd en keurig verpakt.

E van Duin beoordeelde op 2018-10-05

Verpakking en product ziet er goed uit. Verzorgd en schattig. Bezorging duurde helaas langer dan gehoopt: op vrijdag besteld op woensdag geleverd.

Reactie van Geboortegift.nl:
Beste,
Het is erg raar dat het zo laat is bezorgd. Het betrof den brievenbuspakketje, wat normaliter ook op zaterdag wordt geleverd. We zijn afhankelijk van PostNL, gelukkig gaat het meestal goed.

A. van Ham beoordeelde op 2018-10-04

Snelle service, mooi ingepakt

Erkan beoordeelde op 2018-09-29

goede service, geen 9 tot 5 mentaliteit, doet wat het belooft.

Camille Sbrighi beoordeelde op 2018-09-28

Top service and kwaliteit!!!

Manuela Westerholt beoordeelde op 2018-09-28

Hele vriendelijke service, mooi verpakt, zeker een aanrader!

Daniëlle Wolbert beoordeelde op 2018-09-05

Goede en snelle levering.

Deborah Steenbakkers beoordeelde op 2018-09-03

Goede service, fijn dat je op factuur kunt bestellen en mooie kado's. Kortom erg tevreden.

Sander Smis beoordeelde op 2018-08-31

Ze hadden hem gratis, leuk ingepakt!

Leanne Honkoop beoordeelde op 2018-08-20

Super snel bezorgd. Woensdag besteld en donderdag al binnen. Heel erg tevreden over het product en erg leuk ingepakt!

Ellen Andeweg beoordeelde op 2018-08-19

zeer tevreden over contact en service.

Semmy Mulder beoordeelde op 2018-08-15

Zeer tevreden, snel bezorg en prachtig gemaakt!

Richelle De gooijer beoordeelde op 2018-08-14

Tis mooi spul aleen had het groter verwacht

F Dirksen beoordeelde op 2018-08-13

ruime keuze snelle afhandeling kortom zeer goed

Maartje van Meer beoordeelde op 2018-08-06

Het product is geheel volgens verwachting en het is duidelijk met zorg gemaakt!

Nadine van Heusden beoordeelde op 2018-08-05

Als eerste kregen we een rompertje met een spelfout geleverd. Na dit te hebben gemeld kregen we vrij direct antwoord en kregen we meteen een nieuw rompertje (zonder de oude terug te hoeven sturen) toegestuurd met als extra ook nog een leuke slab erbij.
Top service dus!

Marian Pinxteren beoordeelde op 2018-08-05

Snelle levering en zag er leuk uit, precies zoals het op de site stond en wat ik ervan verwacht had.
Alleen de eerste ballon klapte al gelijk met een klein beetje opblazen, gelukkig zat er een reserveballon bij,
Ik heb de overige ballonnen maar een heel klein beetje opgeblazen dat was een beetje jammer denk dat de ballonnen een beetje verteerd waren. Misschien een puntje om aandacht aan te besteden. Als dit ook verder goed was geweest had ik een uitmuntend kunnen geven.

Eline beoordeelde op 2018-07-30

Hele gave cadeau’s om te krijgen en weg te geven! Je kunt alles wat gebruikt is, om het luiercadeau te maken, ook goed gebruiken!! 😄