Sterplein 18
6097EA Heel

Bol.com 35 9,0

Ricardo Netten beoordeelde op 2019-06-16

Helaas viel mij het cadeautje erg klein uit. Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Ik vind daarom de prijs kwaliteit verhouding aan de matige kant. Verder is het een leuk cadeau.

Reactie van Geboortegift.nl:
Beste Ricardo,
Jammer dat je niet tevreden bent. Op onze website vermelden wij altijd alle maten vooraf en het gewicht. Daarnaast werken we met de beste kwaliteit materialen om de hoogste kwaliteit te garanderen.

We doen alles voor 100% klanttevredenheid en gaan onderzoeken hoe we met deze feedback onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Sheila Verkleij beoordeelde op 2019-06-15

Helemaal top! Makkelijk online te bestellen, heel snel in huis en alles keurig gepersonaliseerd. Veel luiers ook, erg mooie luiertaart en tevens mooi ingepakt. Kon niet wachten om het kado te mogen geven.

Ben beoordeelde op 2019-06-15

Fantastische service, hebben er alles aan gedaan mijn bestelling optijd bij mij te krijgen, met succes. Zeer hoge kwaliteit en deze hoogstaande service maken van geboortegift.nl een dikke aanrader !

Sander Reinieren beoordeelde op 2019-06-14

Zou er zo weer bestellen!!! Goede service, mijn vraag binnen no-time beantwoord, website zelfs aangepast aan de hand van mijn vraag. En supersnel! Bedankt geboortegift.nl

Samantha Melgers van Linden beoordeelde op 2019-06-14

Goede kwaliteit en snelle levering

Herman Govaerts beoordeelde op 2019-06-13

geen probleem gehad en snelle levering

Saskia Tilborg beoordeelde op 2019-06-07

Zeer tevreden

mariska de groot beoordeelde op 2019-06-06

geweldige service, snelle levering en mooie producten! bestel altijd voor geboortes hier, blijft een speciaal kado

Paul van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-06

Goede service en snelle levering.

frank WOLDE beoordeelde op 2019-06-02

uitstekend voldoet perfect aan beschrijving en netjes op tijd

Bram van Dijk beoordeelde op 2019-06-01

Heel tevreden omtrent het geleverde product. Keurig op tijd geleverd.

Ilona Rouschop beoordeelde op 2019-05-30

Heel tevreden, dinsdag besteld, woensdag al in huis! Super goed verpakt ook!

Colette Dijkgraaf beoordeelde op 2019-05-28

Ze waren er blij mee, echt super!

Evelien Bakering beoordeelde op 2019-05-25

Koffertje 'chantal blijft slapen' besteld, slechte kwaliteit, gaat zo kapot.
Erg goedkope uitstraling. Gaan dit niet als kado geven. Helaas kan het niet geretouneerd worden

Esther de Koning beoordeelde op 2019-05-23

snelle verzending en product is zoals afgebeeld.

Bensu Bilgin beoordeelde op 2019-05-20

Ik had twee gevulde koffers besteld. Ze zagen er kwalitatief goed uit en ontvanger is er blij mee! Heel handig en leuk dat de koffertjes al mooi met folie waren ingepakt en gelijk cadeau gegeven kon worden.

Sabri Ajbilou beoordeelde op 2019-05-15

Mooi pakket afgeleverd

Valery Becker beoordeelde op 2019-05-12

Tevreden.

T Postma beoordeelde op 2019-05-11

heb donderdag 10 mei besteld om goed 15 uur volgende morgen om 11 uur ontvangen. geweldig verzorgd ingepakt
een dikke duim verdiend.

mariska de groot beoordeelde op 2019-05-10

Snelle, vriendelijke afhandeling... top kado niks dan complimentjes! Te leuk.... vooral gepersonaliseerd met naam... echt top! Hier bestel ik al mijn kraamkado's