Albert Schweitzerlaan 28
8271 CZ IJsselmuiden
KvK 69471967

klaasje Bijker beoordeelde op 2018-05-16

Ik ben heel tevreden over Gentle Kids. Ik kreeg zelfs een persoonlijke mail dat er weer nieuwe schoenen op de site stonden, heb ze direct besteld en de volgende dag in huis. Super !!

Wilma Bloemert beoordeelde op 2018-05-11

Heel tevreden zonder aparte dagen er tussen is de bestelling zo geleverd .
Hebben ze een vraag bellen ze direct voor de zekerheid
Mooie kleding voor een mooie prijs,soms net even wat anders dan anderen daar houd ik wel van

Marja Van der Maas beoordeelde op 2018-03-26

I.v.m. begrafenis 2 blauwe baretten gekocht op vrijdag. Bij de bestelling aangegeven dat we ze uiterlijk dinsdag nodig hadden. wat schetst onze verbazing dat er maandagavond een auto stopt en ze persoonlijk gebracht werden omdat ze twijfelden of ze wel op tijd per post geleverd konden worden. 2 uren rijden enkele reis. Zeer bijzonder!!!!

Marleen van Huigevoort beoordeelde op 2018-03-25

Snelle levering, prima product

J.J. willemsen beoordeelde op 2018-03-06

super tevreden . de ene dag besteld de volgende dag in in huis egt helemaal top !

Mourik beoordeelde op 2018-02-10

Wat een prachtige, betaalbare collectie!! Hele goede service. Had gevraagd om een bepaalde maat, kwamen ze brengen. Dag later een andere maat gevraagd om te vergelijken, helemaal geen probleem. Werd gebracht en mocht het even in huis houden om te passen en te vergelijken. Is heel ideaal met kleine kinderen. Ik ga zeker nog eens kijken/bestellen bij Gentle Kids.

Coby beoordeelde op 2018-02-10

Super mooie en betaalbare kleding. Heel klantvriendelijk. Heb er al vaker besteld en ik kom zeker bij jullie terug! Top.

Annebeth Bakker beoordeelde op 2018-02-10

Super! Vorige week bestelling gedaan voor mijn 2 kids, uitstekende kwaliteit. Ben zeer te vreden.

Madelief van de Korenaren beoordeelde op 2018-02-10

Ik heb woensdag iets besteld, en donderdag al in huis!
Top service!!!! ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ›

Van den belt beoordeelde op 2018-02-10

Super leuke kleding,voor elke gelegenheid wat te vinden!
Goede service,en maten vallen goed.
Kom zeker terug!

Vaandering beoordeelde op 2018-02-10

Uitstekende service en kwaliteit kleding. Aanrader!!

Klariska lanser beoordeelde op 2018-02-10

Heb broeken besteld en deze blijven heel erg mooi. Goed kwaliteit. Zeer tevreden.

W. beoordeelde op 2018-02-10

Slechte service

Liesbeth Mieras beoordeelde op 2018-02-06

Het elastische lusje, waar je de knop mee vast doet ging gelijk de eerste keer al los. (blouse)

moedervan4kids beoordeelde op 2018-01-12

Vrijdag besteld. dinsdag in huis. Leuke kleding! Ik hoop hier nog vaker te bestellen.
Ik zou het wel fijn vinden wanneer op de site aangegeven werd wat bijv. de lengte in cm van een rok of jurk is.

Marianne Van der Perk beoordeelde op 2017-12-15

gewoon super ,en netjes!!

Meta van Veldhuizen beoordeelde op 2017-10-30

Ik ben heel tevreden: snelle levering en mooie kwaliteit kleding.

grietje nentjes beoordeelde op 2017-10-10

top service

Nancy Van helden beoordeelde op 2017-03-29

Heel tevreden... leuke jurk.. snelle verzendingen

Hanneke Willemsen beoordeelde op 2017-01-18

Kreeg een jurkje met maat 110, met een kaartje van maat 104. Ik had 104 besteld. Maar uiteindelijk bleek 110 beter te passen. Eenmalig foutje waarschijnlijk. Verder qua service prima.