Albert Schweitzerlaan 28
8271 CZ IJsselmuiden
KvK 69471967

9,0

Nelly Kammeraat beoordeelde op 2018-11-09

Jasje was uitverkocht . Is voor mij op zoek gegaan voor ander bontjasje. Echt super fijn

Linda Pieterman beoordeelde op 2018-10-25

Snel geleverd, mooie kwaliteit.

Joanne Slabbekoorn beoordeelde op 2018-10-17

Super mooie broeken gekocht!! Paar keer verkeerde maat besteld, maar kreeg super service bij de verwerking!!

LInda Otte beoordeelde op 2018-10-13

Mijn bestelling is op zich prima geleverd, maar was toch anders dan we dachten. Dus terug gestuurd. Uiteindelijk niets gekocht, maar toch 4,95 verzendkosten en 6,95 retourkosten = 11,90 euro voor niets uitgegeven. Vergelijken met andere webwinkels wel veel geld.

Annoniem beoordeelde op 2018-10-09

Heb vorige week twee truitjes bestelt. 1 binnengekomen andere niet achter aan gemaild zal zo snel mogelijk komen nog steeds niet ontvangen

Xandra van Tuijl beoordeelde op 2018-10-06

Mooie kleding snelle en zeer goede leveringen Ga zo door

Bertine De Ron beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering, mooie kwaliteit

Lourine Brouns beoordeelde op 2018-09-28

Complimenten voor de snelle reactie via de mail! Zeer tevreden over de oplossing van mijn omruiling.....ze stonden gewoon een paar dagen later zelf op de stoep om een rokje, die ik op een verkoping had gekocht, om te ruilen (en dat was niet naast de deur)! Daarom verdienen jullie een uitstekende beoordeling!! Nogmaals bedankt!!

Nelleke Groenink beoordeelde op 2018-09-10

Super leuk bloesje, snelle levering.

Jojanneke Van westreenen beoordeelde op 2018-08-24

Was iets verkeerds gestuurd maar direct opgelost en snel geld terug

Esther Van de Craats beoordeelde op 2018-08-17

Schoenen zagen er mooi uit wel goedkoop ogende verpakking. 1 paar teruggestuurd ivm brede voeten smalle zool dus nog even afwachten hoe dat verwerkt wordt.

klaasje Bijker beoordeelde op 2018-05-16

Ik ben heel tevreden over Gentle Kids. Ik kreeg zelfs een persoonlijke mail dat er weer nieuwe schoenen op de site stonden, heb ze direct besteld en de volgende dag in huis. Super !!

Wilma Bloemert beoordeelde op 2018-05-11

Heel tevreden zonder aparte dagen er tussen is de bestelling zo geleverd .
Hebben ze een vraag bellen ze direct voor de zekerheid
Mooie kleding voor een mooie prijs,soms net even wat anders dan anderen daar houd ik wel van

Marja Van der Maas beoordeelde op 2018-03-26

I.v.m. begrafenis 2 blauwe baretten gekocht op vrijdag. Bij de bestelling aangegeven dat we ze uiterlijk dinsdag nodig hadden. wat schetst onze verbazing dat er maandagavond een auto stopt en ze persoonlijk gebracht werden omdat ze twijfelden of ze wel op tijd per post geleverd konden worden. 2 uren rijden enkele reis. Zeer bijzonder!!!!

Marleen van Huigevoort beoordeelde op 2018-03-25

Snelle levering, prima product

J.J. willemsen beoordeelde op 2018-03-06

super tevreden . de ene dag besteld de volgende dag in in huis egt helemaal top !

Mourik beoordeelde op 2018-02-10

Wat een prachtige, betaalbare collectie!! Hele goede service. Had gevraagd om een bepaalde maat, kwamen ze brengen. Dag later een andere maat gevraagd om te vergelijken, helemaal geen probleem. Werd gebracht en mocht het even in huis houden om te passen en te vergelijken. Is heel ideaal met kleine kinderen. Ik ga zeker nog eens kijken/bestellen bij Gentle Kids.

Coby beoordeelde op 2018-02-10

Super mooie en betaalbare kleding. Heel klantvriendelijk. Heb er al vaker besteld en ik kom zeker bij jullie terug! Top.

Annebeth Bakker beoordeelde op 2018-02-10

Super! Vorige week bestelling gedaan voor mijn 2 kids, uitstekende kwaliteit. Ben zeer te vreden.

Madelief van de Korenaren beoordeelde op 2018-02-10

Ik heb woensdag iets besteld, en donderdag al in huis!
Top service!!!! ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ›