Laan van deelen 3
2497GG Den Haag

Michelle van der Vliet beoordeelde op 2018-12-10

Goede service!
Gelijk bevestiging dat mn bestelling klaar stond in de winkel, en ook direct op kunnen halen

Nathan Sebes beoordeelde op 2018-12-09

Goed advies en bezorging aan de deur is top

Fenneke de Jong beoordeelde op 2018-12-08

Bestelling snel geleverd. Zeer tevreden over de snacks voor mijn hond!

Aaike Bosmans beoordeelde op 2018-12-08

Correct en super snel

Nicole beoordeelde op 2018-12-05

Chauffeur had 2 leveringen verwisseld in dezelfde straat. Gelukkig zelf snel op kunnen lossen.
Lastig inschatten hoe laat de chauffeur ongeveer komt.

Reactie van Geusdiervoeding:
Hoi Nicole,

Jammer dat we van u een negatieve beoordeling hebben ontvangen, helaas konden we er echt niets aan doen. Het is namelijk zo dat het 2e adres in uw straat geen huisnummer heeft ingevoerd bij de bestellen en wij daarom een beetje in de war waren. Inmiddels is dat opgelost en gelukkig heeft u uw bestelling ontvangen :)

Over het inschatten van wanneer de chauffeur komt, hier zijn we mee bezig. We hopen binnenkort weer te kunnen starten met het versturen van berichten wanneer de bezorger uw kant op komt. We hopen dit systeem binnen enkele weken te kunnen gebruiken.

Mike de Geus

Rian Van Delft beoordeelde op 2018-12-04

Netjes op tijd bezorgd. Je kan de besteling volgen!

r.d. van Bambergen beoordeelde op 2018-12-04

Ging allemaal goed

Jane Monsauret beoordeelde op 2018-12-02

Super service en aardige mensen.
Flexibel en genoeg keus in de diervoeding en snacks! Helemaal top en een vaste klant erbij 😊.

anja Kroon beoordeelde op 2018-12-02

Perfect op tyd..en t vlees is heel goed...me hond stopt niet haha niet plakkerig qua vet..bestel snel weer vr.groet mw kroon

Dottie Edelman beoordeelde op 2018-12-02

Keurig geholpen. Alles wordt netjes thuis bezorg.
Groot assortiment en staat er iets niet bij, gewoon vragen, want ook dan kan het besteld worden.

Marjolein Lems beoordeelde op 2018-11-27

fantastische bezorging, netjes en op tijd. Voeding lekker voor de hondn en goedkoop.

cor toet beoordeelde op 2018-11-26

Ruime keus grote voorraad en goede kwaliteit.

Laura de Jong beoordeelde op 2018-11-24

Reactie van Geusdiervoeding:
Hoi Laura,

Misschien kunt u ons vertellen wat we beter kunnen doen.

Denise Witte beoordeelde op 2018-11-24

Rene van den Hoven beoordeelde op 2018-11-24