Laan van deelen 3
2497GG Den Haag

Taiza Robles beoordeelde op 2018-08-13

Mijn honden vind het voedsel zo lekker.. voor het eerst heb ik bij jullie iets besteld..
Prima service

Karma’s dad beoordeelde op 2018-08-07

Heel erg tevreden over de service en kwaliteit van de voer.

H Theunissen beoordeelde op 2018-07-30

Snel en netjes 👍

Emiel Kok beoordeelde op 2018-07-30

Makkelijk bestellen, goede kwaliteit en bezorging via locatie check, waardoor je de vriendelijke bezorger niet misloopt.

rieka friggen beoordeelde op 2018-07-29

Top bezorging !!!
Werd via whats app live locatie op de hoogte gehouden dat ze onderweg waren .
Vriesvoer goed verpakt ..top!

Tamara Te beoordeelde op 2018-07-28

Netjes geleverd zo ala afgesproken

marianne van es beoordeelde op 2018-07-16

Overzichtelijk bestelformulier na bestelling, bezorgdatum duidelijk, op avond van bezorgen een app, met de route!!

Veronique van Soest beoordeelde op 2018-07-16

Perfect thuisbezorgd. Ongeveer een kwartier voor aankomst stuurde de bezorger een bericht dat hij onderweg was met een live locatie melding. Helemaal top.

Henk Bos beoordeelde op 2018-07-16

Top

kock rolaff beoordeelde op 2018-07-09

Vlotte en correcte levering van kwalitatief goed vlees mijn hond blij en de baas dubbel zo blij.

M Ramdjiawan beoordeelde op 2018-06-19

Prima verzorgd

Peter Kruithof beoordeelde op 2018-06-04

Uitstekende kwaliteit, ruim assortiment, van goedkoop tot duur. Goed advies en bestellingen altijd op tijd klaar.

PCE Cenin beoordeelde op 2018-06-04

Goede service en levering!

Angela Ehlhardt beoordeelde op 2018-05-28

Ik heb voor mijn hond snacks besteld.
Alles is keurig aangeleverd en van een zeer goede kwaliteit.
Er zat zelfs nog een extra snack bij die bij mij hond zeer in de smaak viel.
Kortom alles is top!

Kris Pelleboer beoordeelde op 2018-05-27

Het bestelproces was eenvoudig en helder. Het assortiment is zeer groot wat voor veel variatie in de maaltijden voor mijn hond zorgt. Daarnaast werden mijn vragen snel en helder beantwoord.

Uitstekende service.

jet raadt beoordeelde op 2018-05-21

Goed vlees geen bezorgkosten vanaf 25 euro en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorger komt
Erg tevreden

Eldo Burgers-Gockinga beoordeelde op 2018-05-20

Bestellen via de site gaat snel en makkelijk. Ophalen is bijna een feestje. Vriendelijk en meedenkend over wat je hond lekker vind. Hele fijne zaak

Anja van Gorp-Munsters beoordeelde op 2018-05-14

Was meerdere malen niet thuis waardoor i het pakket op moest halen op een post.nl locatie. Dit is was geen probleem alleen was het niet de dag later na 15.00u maar pas na 2 dagen was het pakket bij het ophaalservice punt.

Reactie van Geusdiervoeding:
Jammer om te horen dat PostNL niet heeft gedaan wat ze u en ons beloven. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Mocht dit vaker gebeuren gaan wij zeker contact opnemen met PostNL. Hopelijk zijn de bestelde producten wel bevallen :)

Boomer beoordeelde op 2018-05-09

Nog geen vlees zelf besteld, maar alleen gedroogd vlees snack. Zij doen de leveringen zelf en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de route die ze gaan rijden.

Michiel Kroesen beoordeelde op 2018-05-06

Goedkoop snel keurig verpakt..