Laan van deelen 3
2497GG Den Haag

Diane Gordijn beoordeelde op 2017-12-17

Geweldig!! Snelle bezorging en het vlees is super vers

Joyce Kemink beoordeelde op 2017-12-15

Super tevreden. Kon goed met mijn vragen terecht. Weten wasr ze het over hebben. Snel bezorgd en werd ook aangekondigd in welke deel van de route je zat.

Trudy De Kleer beoordeelde op 2017-12-13

Altijd zeer snel antwoord per mail en telefonisch uitstekend bereikbaar. Het vlees is nog diepgevroren en volgens afspraak binnen de tijd afgeleverd! Niets op aan te merken dan alleen maar lof! 👌👍

Leon Adegeest beoordeelde op 2017-12-10

Prima service!

Linda Tromp beoordeelde op 2017-11-18

Goede producten voor een goede prijs en alles netjes bezorgd

Beste Linda,

Bedankt voor je mooie recensie!

johan boesten beoordeelde op 2017-11-18

Normale verwerking van de bestelling, zoals dat hoort.
Niet zo gewenst; de overmaat verpakking (buitendoos), waarvan de vrije ruimte opgevuld is met verfrommeld pakpapier.
Ben helemaal tevreden met uwargumentatie.
Groetjes, Johanbo

Beste Johan,

Helaas is het soms zo dat de gebruikte dozen op zijn. De gebruikte dozen proberen wij altijd te hergebruiken zodat deze niet hoeven worden weggegooid. Mocht er geen gebruikte doos meer zijn proberen wij altijd een geschikte nieuwe doos te gebruiken. Helaas hebben wij niet alle maten qua dozen en zullen we soms te grote dozen moeten gebruiken. Deze vullen we inderdaad op met gerecycled papier.

Sylvia beoordeelde op 2017-11-06

snelle bezorging, goed artikel

Beste Sylvia,

Bedankt voor je mooie recensie!

Marie-Louise Badoux beoordeelde op 2017-11-04

Altijd netjes in huis geleverd... Mocht iets onverhoopt niet op voorraad zijn, altijd ff een belletje wat eventueel in de plaats te kunnen nemen.
Ben erg tevreden

Beste Marie-Louise Badoux,

Bedankt voor je mooie recensie! We zijn er ook druk mee bezig om ervoor te zorgen dat alle voorraad informatie kloppend is.

Tonnie Schets beoordeelde op 2017-11-04

Super service

Beste Tonnie,

Bedankt voor je positieve recensie!

Jeff Oskam beoordeelde op 2017-10-28

Makkelijk besteld. Vaste bezorgdagen. Groot assortiment.

MvdH beoordeelde op 2017-10-24

Snelle, correcte levering

JVH beoordeelde op 2017-10-16

Top Service!

Donna Slotboom beoordeelde op 2017-10-14

Truus beoordeelde op 2017-10-13

Leuke prijs en snelle levering van kameelkophuid.

wiepke veldmeijer beoordeelde op 2017-10-10

ene dag besteld andere dag al geleverd
alleen jammer dat er naar mijn regio utrecht geen bevroren artikelen worden verstuurd dat zou geweldig zijn als dat wel kon

Beste Wiepke,

Ook wij vinden het jammer dat we geen bevroren producten kunnen verzenden naar uw regio. We zijn nog altijd opzoek naar een passende en betaalbare oplossing hiervoor.

Letizia Pijnnaken beoordeelde op 2017-10-10

Heel tevreden. Ik heb de bestelling maandag avond laat geplaatst en ik kon het dinsdag gelijk ophalen!

Mandy Verdonschot beoordeelde op 2017-09-25

Robin Richters beoordeelde op 2017-09-23

Geweldig! Zeer uitgebreide info over de bezorging met zelfs een routekaart per mail. Bezorger is vriendelijk, behulpzaam en mooi op tijd. Groot compliment!

Roxy Servaas beoordeelde op 2017-09-19

jammer dat het niet direct wordt verzonden, maar 1 x per week. Maar daar valt mee te leven hoor!!

Beste Roxy,

Wij bezorgen eens per week in uw regio. Hierover proberen we zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze klanten. Om kosten te besparen en tijd te winnen is dit voor ons de beste manier.

Carine Krommendijk beoordeelde op 2017-09-17

Ik heb goede ervaringen bij geusdiervoeding. Ooit op het laatste moment besteld, dat was geen probleem. Het wordt netjes thuis geleverd en de honden zijn gek op de producten Darf en Barf menu. De honden zijn ook blij wanneer de voeding gebracht wordt, wat enthousiast wordt ontvangen. Ze krijgen dan ook nog een lekkere snack. Jammer dat er niet meer dagen zijn van leveren. Maar prima service.