Laan van deelen 3

JVH beoordeelde op 2017-10-16

Top Service!

Donna Slotboom beoordeelde op 2017-10-14

Truus beoordeelde op 2017-10-13

Leuke prijs en snelle levering van kameelkophuid.

wiepke veldmeijer beoordeelde op 2017-10-10

ene dag besteld andere dag al geleverd
alleen jammer dat er naar mijn regio utrecht geen bevroren artikelen worden verstuurd dat zou geweldig zijn als dat wel kon

Letizia Pijnnaken beoordeelde op 2017-10-10

Heel tevreden. Ik heb de bestelling maandag avond laat geplaatst en ik kon het dinsdag gelijk ophalen!

Mandy Verdonschot beoordeelde op 2017-09-25

Robin Richters beoordeelde op 2017-09-23

Geweldig! Zeer uitgebreide info over de bezorging met zelfs een routekaart per mail. Bezorger is vriendelijk, behulpzaam en mooi op tijd. Groot compliment!

Roxy Servaas beoordeelde op 2017-09-19

jammer dat het niet direct wordt verzonden, maar 1 x per week. Maar daar valt mee te leven hoor!!

Carine Krommendijk beoordeelde op 2017-09-17

Ik heb goede ervaringen bij geusdiervoeding. Ooit op het laatste moment besteld, dat was geen probleem. Het wordt netjes thuis geleverd en de honden zijn gek op de producten Darf en Barf menu. De honden zijn ook blij wanneer de voeding gebracht wordt, wat enthousiast wordt ontvangen. Ze krijgen dan ook nog een lekkere snack. Jammer dat er niet meer dagen zijn van leveren. Maar prima service.

Nicolle Bisschoff beoordeelde op 2017-09-17

Ruim assortiment en uitstekende prijzen!

ilse van Opdorp beoordeelde op 2017-09-10

Snelle keurige verzending. Prima service.TOP

Dorine Vogel beoordeelde op 2017-09-02

Prima service, zowel in de fysieke winkel als bij levering aan huis. Uitstekende info over bezorgtijd, met wat lekkers voor de hond!
Ruim assortiment
Aanrader!
Daar kunnen andere grootleveranciers een voorbeeld aan nemen.

Maurice Wehrmeijer beoordeelde op 2017-08-18

Supergeregeld allemaal. Elke keer weer. Erg divers en fijne bezorging.

Bedankt Geusvoeding

Kea Enters uit Woerden beoordeelde op 2017-08-17

Voor het eerst besteld en alles was keurig aanwezig. De zaak ziet er super goed en overzichtelijk uit.
Vriendelijke Mike heeft mij geholpen...... bedankt!
Volgende keer neem ik zelf kratten mee, net zo handig en bespaart jou dozen.
Bedankt en tot snel.

Marouscha van ottelen beoordeelde op 2017-08-08

3 zakken kippenpoten besteld honden vinden het lekker en ze zijn veel groter dan in de dierenwinkel.

Kristina beoordeelde op 2017-08-05

Bestellingen doen is erg makkelijk en zo nodig helpen ze met het maken van de juiste keuze. Goede communicatie. Heeeeeel fijn dat de bestelling bezorgd wordt!

R E beoordeelde op 2017-07-30

Gewoon goed

Helga Swaagman beoordeelde op 2017-07-23

Klantvriendelijk en goede prijs.

M. Nierop beoordeelde op 2017-07-16

Goede telefonische informatie en snelle levering.

Annita Kuhn beoordeelde op 2017-07-14

Mooie producten, netjes verpakt, netjes verzonden. Wij zijn heel blij met deze leverancier.