Trapveld 39
2632AC Nootdorp

sandy ruijgrok zei op 2017-04-16

Zeer goede levering!

Daisy Verstijlen zei op 2017-04-09

Super service goed advies en een onwijs gezellige vent kortom zeker een aanrader voor iedereen 😉

Corine Lensen zei op 2017-03-25

Snelle en zeer vriendelijke levering met extraatje voor de hond.

Marije Ronteltap zei op 2017-03-12

Bestellen was wat lastig i.v.m. en foutje op de site, maar na een telefoontje was dit snel opgelost en kon ik door met bestellen. Levertijd was duidelijk en levering was op tijd.

Willem zei op 2017-03-12

Wij zijn heel tevreden, betaalbaar en zonder kosten ook nog thuisbezorgd.

N Bisschoff zei op 2017-03-09

Uitstekende service en waanzinnig assortiment!
Zelfs heel specifieke dieetwensen van je hond zijn hier geen probleem.

Hale Demirayak zei op 2017-02-21

Heel erg te vrede koop al een tijdje bij jullie m'n vlees, alles komt altijd netjes op tijd! Toppers!

Romberg zei op 2017-02-16

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Op zaterdag zelf opgehaald. Zeer vriendelijk personeel/eigenaar. Perfect systeem, de door ons bestelde producten staan gereserveerd zodat ze bij afhalen zeker aanwezig zijn. Goede kwaliteit.

Alma Loos zei op 2017-02-10

Bestelling volgende dag al in huis. Prima produkten en extra zakje "lekkers" voor de hond :). Ik kom zeker terug

Melanie zei op 2017-02-09

Al een tijdje bestel ik het eten en snacks voor mijn honden bij geusdiervoeding. Op zich ben ik wel tevreden maar wat ik wel echt vervelend begin te vinden is het volgende: Ik bestel bijv een week van tevoren via de website. Daarop is te zien hoeveel er nog op voorraad is. En dat wát ik bestel is dan op voorraad op dat moment. Wanneer mijn bestelling dan thuis wordt bezorgd blijkt dat sommige dingen niet op voorraad zijn en ik er dan iets anders voor in de plaats krijg. Het moet gewoon up to date zijn op de website, want ik bestel en betaal dit en verwacht dan ook dié producten te ontvangen.

Joop Janssen zei op 2017-02-06

De datum van de bestelling is niet over gekomen.
Na kontakt is er een oplossing voor gevonden.
Al met al een redelijk zijnde klant

Ciska Reinders zei op 2017-02-06

Netjes op tijd geleverd prima verpakt

Bas Hoogerbrugge zei op 2017-02-05

Ik.ben zeer tevreden over deze over deze dierenvoedingzaak. Altijd een goed advies en zeer goede kwaliteit voer/vlees voor de honden. Over de prijs maar niet te hebben,beste prijs (lage prijs) in deze regio van zuid Holland. Ik kan iedereen de Geusdiervoeding adviseren.

Erica Risiglione zei op 2017-02-05

Ik zou het op komen halen, echter dat kwam die dag toch niet uit... 's avonds stonden ze voor de deur. Wat een service.

Tineke zei op 2017-02-03

Vriendelijke en hardwerkende mensen,ik bestel voer van lotgering dit word netjes thuisbezorgd in een diepvries tas.

Diego Paredes Sanchez Groenendijk zei op 2017-02-02

Super service. Ook boor grotere bestellingwn

Corina Strien van zei op 2017-01-28

Thuis vanaf de bank bestellen en manlief heeft het opgehaald, je kunt zelf naar de winkel toe of je laat het bezorgen! Super!

Francoise Zorge zei op 2017-01-21

Het voer is goed, de bestelling klopt en de aflevering is op tijd en snel

andrea de wit zei op 2017-01-21

Ongekend Goede service, voorlichting en levering.

J. Kalkman zei op 2017-01-14

Altijd goed en correct.