Laan van deelen 3
2497GG Den Haag

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Maurice Wehrmeijer beoordeelde op 2017-08-18

Supergeregeld allemaal. Elke keer weer. Erg divers en fijne bezorging.

Bedankt Geusvoeding

Kea Enters uit Woerden beoordeelde op 2017-08-17

Voor het eerst besteld en alles was keurig aanwezig. De zaak ziet er super goed en overzichtelijk uit.
Vriendelijke Mike heeft mij geholpen...... bedankt!
Volgende keer neem ik zelf kratten mee, net zo handig en bespaart jou dozen.
Bedankt en tot snel.

Marouscha van ottelen beoordeelde op 2017-08-08

3 zakken kippenpoten besteld honden vinden het lekker en ze zijn veel groter dan in de dierenwinkel.

Kristina beoordeelde op 2017-08-05

Bestellingen doen is erg makkelijk en zo nodig helpen ze met het maken van de juiste keuze. Goede communicatie. Heeeeeel fijn dat de bestelling bezorgd wordt!

R E beoordeelde op 2017-07-30

Gewoon goed

Helga Swaagman beoordeelde op 2017-07-23

Klantvriendelijk en goede prijs.

M. Nierop beoordeelde op 2017-07-16

Goede telefonische informatie en snelle levering.

Annita Kuhn beoordeelde op 2017-07-14

Mooie producten, netjes verpakt, netjes verzonden. Wij zijn heel blij met deze leverancier.

Yvonne Van de Voorde beoordeelde op 2017-06-27

Prima geleverd op de dag dat ze afgesproken hebben. Als het niet te heet is wordt alles goed bevroren geleverd in diepvriestassen

Danielle Goeman beoordeelde op 2017-06-25

Snelle levering. Uitstekende service. Vriendelijk personeel. Zelfs vragen over voeding worden beantwoord tijdens bezorging en je krijgt goede tips!

Ingrid Vos beoordeelde op 2017-06-17

tja gewoon goed, werd netjes geleverd, na controle zat alles wat ik besteld had in de tas, ik wist alleen niet dat ik ook een soort statiegeld moest betalen voor de tas, is niet veel maar toch, had ik wel even van te voren willen weten, bij het controleren kwam ik ook vlees tegen mer verpakkingsdatum Januari, dat verbaasde me wel, we zitten nu in juni, had wel tegen korting verkocht kunnen worden aangezien de datum, verder gewoon netjes.

Annelies Otte beoordeelde op 2017-06-12

Heel tevreden,netjes geleverd op de afgesproken dag,vriendelijke man die het bracht,voor herhaling vatbaar.

Chrisje beoordeelde op 2017-05-21

Klantvriendelijk en enthousiaste ondernemers. Duidelijk en helder in communicatie

Francina beoordeelde op 2017-05-17

Tot de laatste bezorgdag kan je bestellen,ze komen gewoon langs,super bedrijf met goede spullen en toffe mensen ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

de jong beoordeelde op 2017-05-08

Goede en duidelijke bezorging. Route wordt aangegeven zodat je ongeveer weet hoe laat de bestelling komt. Communicatie tussendoor verloopt ook prima!

E de Blij beoordeelde op 2017-05-06

Keurig geholpen.

Marlies Engel beoordeelde op 2017-05-06

Service is altijd prima. Vind het fijn dat het gratis wordt gebracht, altijd keurig op tijd.

sandy ruijgrok beoordeelde op 2017-04-16

Zeer goede levering!

Daisy Verstijlen beoordeelde op 2017-04-09

Super service goed advies en een onwijs gezellige vent kortom zeker een aanrader voor iedereen ๐Ÿ˜‰

Corine Lensen beoordeelde op 2017-03-25

Snelle en zeer vriendelijke levering met extraatje voor de hond.