Laan van deelen 3
2497GG Den Haag

jet raadt beoordeelde op 2018-05-21

Goed vlees geen bezorgkosten vanaf 25 euro en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorger komt
Erg tevreden

Eldo Burgers-Gockinga beoordeelde op 2018-05-20

Bestellen via de site gaat snel en makkelijk. Ophalen is bijna een feestje. Vriendelijk en meedenkend over wat je hond lekker vind. Hele fijne zaak

Anja van Gorp-Munsters beoordeelde op 2018-05-14

Was meerdere malen niet thuis waardoor i het pakket op moest halen op een post.nl locatie. Dit is was geen probleem alleen was het niet de dag later na 15.00u maar pas na 2 dagen was het pakket bij het ophaalservice punt.

Reactie van Geusdiervoeding:
Jammer om te horen dat PostNL niet heeft gedaan wat ze u en ons beloven. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Mocht dit vaker gebeuren gaan wij zeker contact opnemen met PostNL. Hopelijk zijn de bestelde producten wel bevallen :)

Boomer beoordeelde op 2018-05-09

Nog geen vlees zelf besteld, maar alleen gedroogd vlees snack. Zij doen de leveringen zelf en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de route die ze gaan rijden.

Michiel Kroesen beoordeelde op 2018-05-06

Goedkoop snel keurig verpakt..

Petra beoordeelde op 2018-04-24

Perfect

Marion beoordeelde op 2018-04-21

Snelle levering , contact via sms en telefonisch dat een artikel niet meer op voorraad was . Keuze was aan mij , laten vervallen of andere keuze. Zeker een aanrader .

Joke D. beoordeelde op 2018-04-17

Ik wilde mijn al betaalde bestelling afhalen en na een belletje kon ik meteen terecht. Erg goed geholpen!

Sylvia beoordeelde op 2018-04-16

Goede snelle service. Ik was niet thuis. Had het pakketje daarna liever opgehaald bij afhaalpunt dan dat het bij de buren was afgeleverd. Ik zal zeker nogmaals bestellen.

Jill Hamers beoordeelde op 2018-04-10

Prima service! Producten snel in huis en de snacks waren goed ingepakt.

jeanny beoordeelde op 2018-04-10

Bestelling snel en netjes verpakt geleverd, met nog een extraatje erbij,
Mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Ik beveel Geus Diervoeding aan.!

Sheila Smit beoordeelde op 2018-04-10

Uitstekende service, van het bestellen op de website tot de levering aan de deur.

Richard De Jonge beoordeelde op 2018-04-04

Duidelijke en overzichtelljke website
Keurig verzorgde aflevering, pinnen aan huis
Zeer goede kwaliteit vlees

Marjolein Stramrood beoordeelde op 2018-04-01

Uitstekende informatie
Alles op tijd geleverd
Vriendelijk

Krista Stegink beoordeelde op 2018-03-24

Alles volgens verwachting!

Bianca Plugge beoordeelde op 2018-03-20

Heel tevreden, heb er nu 2 keer voer gehaald en ga dit zeker vaker doen aangezien alles prima bevalt!

linda van Lingen beoordeelde op 2018-03-17

Goede en vriendelijke service

Els Niersman beoordeelde op 2018-03-12

Alles gaat prima. Online bestellen en thuisbezorgen. Top.

erna van den aakster beoordeelde op 2018-03-10

Prima snacks, snel geleverd en duidelijke faktuur.
Keurig netjes mail met link zodat je kan kijken wanneer je geleverd krijgt.
Extra snack erbij gekregen. Helemaal top.

Rika de Jong beoordeelde op 2018-03-09

snelle levering en de hond is er dol op