Laan van deelen 3
2497GG Den Haag

Danielle Goeman beoordeelde op 2017-06-25

Snelle levering. Uitstekende service. Vriendelijk personeel. Zelfs vragen over voeding worden beantwoord tijdens bezorging en je krijgt goede tips!

Ingrid Vos beoordeelde op 2017-06-17

tja gewoon goed, werd netjes geleverd, na controle zat alles wat ik besteld had in de tas, ik wist alleen niet dat ik ook een soort statiegeld moest betalen voor de tas, is niet veel maar toch, had ik wel even van te voren willen weten, bij het controleren kwam ik ook vlees tegen mer verpakkingsdatum Januari, dat verbaasde me wel, we zitten nu in juni, had wel tegen korting verkocht kunnen worden aangezien de datum, verder gewoon netjes.

Annelies Otte beoordeelde op 2017-06-12

Heel tevreden,netjes geleverd op de afgesproken dag,vriendelijke man die het bracht,voor herhaling vatbaar.

Chrisje beoordeelde op 2017-05-21

Klantvriendelijk en enthousiaste ondernemers. Duidelijk en helder in communicatie

Francina beoordeelde op 2017-05-17

Tot de laatste bezorgdag kan je bestellen,ze komen gewoon langs,super bedrijf met goede spullen en toffe mensen ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

de jong beoordeelde op 2017-05-08

Goede en duidelijke bezorging. Route wordt aangegeven zodat je ongeveer weet hoe laat de bestelling komt. Communicatie tussendoor verloopt ook prima!

E de Blij beoordeelde op 2017-05-06

Keurig geholpen.

Marlies Engel beoordeelde op 2017-05-06

Service is altijd prima. Vind het fijn dat het gratis wordt gebracht, altijd keurig op tijd.

sandy ruijgrok beoordeelde op 2017-04-16

Zeer goede levering!

Daisy Verstijlen beoordeelde op 2017-04-09

Super service goed advies en een onwijs gezellige vent kortom zeker een aanrader voor iedereen ๐Ÿ˜‰

Corine Lensen beoordeelde op 2017-03-25

Snelle en zeer vriendelijke levering met extraatje voor de hond.

Marije Ronteltap beoordeelde op 2017-03-12

Bestellen was wat lastig i.v.m. en foutje op de site, maar na een telefoontje was dit snel opgelost en kon ik door met bestellen. Levertijd was duidelijk en levering was op tijd.

Willem beoordeelde op 2017-03-12

Wij zijn heel tevreden, betaalbaar en zonder kosten ook nog thuisbezorgd.

N Bisschoff beoordeelde op 2017-03-09

Uitstekende service en waanzinnig assortiment!
Zelfs heel specifieke dieetwensen van je hond zijn hier geen probleem.

Hale Demirayak beoordeelde op 2017-02-21

Heel erg te vrede koop al een tijdje bij jullie m'n vlees, alles komt altijd netjes op tijd! Toppers!

Romberg beoordeelde op 2017-02-16

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Op zaterdag zelf opgehaald. Zeer vriendelijk personeel/eigenaar. Perfect systeem, de door ons bestelde producten staan gereserveerd zodat ze bij afhalen zeker aanwezig zijn. Goede kwaliteit.

Alma Loos beoordeelde op 2017-02-10

Bestelling volgende dag al in huis. Prima produkten en extra zakje "lekkers" voor de hond :). Ik kom zeker terug

Melanie beoordeelde op 2017-02-09

Al een tijdje bestel ik het eten en snacks voor mijn honden bij geusdiervoeding. Op zich ben ik wel tevreden maar wat ik wel echt vervelend begin te vinden is het volgende: Ik bestel bijv een week van tevoren via de website. Daarop is te zien hoeveel er nog op voorraad is. En dat wát ik bestel is dan op voorraad op dat moment. Wanneer mijn bestelling dan thuis wordt bezorgd blijkt dat sommige dingen niet op voorraad zijn en ik er dan iets anders voor in de plaats krijg. Het moet gewoon up to date zijn op de website, want ik bestel en betaal dit en verwacht dan ook dié producten te ontvangen.

Joop Janssen beoordeelde op 2017-02-06

De datum van de bestelling is niet over gekomen.
Na kontakt is er een oplossing voor gevonden.
Al met al een redelijk zijnde klant

Ciska Reinders beoordeelde op 2017-02-06

Netjes op tijd geleverd prima verpakt