Prinses Margrietstraat 29
8019ZD Zwolle

8,6

Tirza beoordeelde op 2019-02-02

Snelle en nette levering.

Marinda Van der Valk beoordeelde op 2019-01-31

Chantal Rijsdijk beoordeelde op 2019-01-27

Lorraine Ijsselstein beoordeelde op 2019-01-22

Ik vind het een goede service ha mijn boek vrijdag besteld en zaterdag ochtend al in huis echt super tof

Hidde Zwaal beoordeelde op 2019-01-17

Daniel Leichtle beoordeelde op 2019-01-16

Service goed!

W.J. Wiedemeijer beoordeelde op 2019-01-13

Woensdagavond besteld en op zaterdag nog niets ontvangen

Reactie van Gewoon Geslaagd:
Beste W.J. Wiedemeijer,

Heeft u voor ons uw bestelnummer? Dan gaan we kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren!

Jan van der Wal beoordeelde op 2018-12-27

Ik heb op een woensdag een boekje besteld bij gewoongeslaagd.nl, ik heb daarbij meer dan een week op mijn bestelling moeten wachten terwijl deze de volgende dag al in de brievenbus had moeten liggen. Ik heb geprobeerd contact te zoeken via whatsapp en de mail waar ik tot op de dag van vandaag nog geen reactie op heb gekregen. Mijn geld is afgeschreven maar een bevestiging en een ordernummer heb ik nooit ontvangen. Voor mij is dit meteen de laatste keer want zo wens ik niet behandeld te worden.

Esmee Gering beoordeelde op 2018-12-17

De levering was voldoende en op tijd. Ik heb alleen de verkeerde editie RIS boeken ontvangen. Op de site staat editie 2018 en ik krijg 2017.

Reactie van Gewoon Geslaagd:
Hoi Esmee,

Wat jammer dat u een verkeerde edit heeft gekregen. Kunt u voor ons een foto maken van het product? Dan gaan we dit voor u nakijken! Wellicht is het alsnog een edit 2018 maar is het drukgang uit 2017.

U kunt de foto sturen naar support@gewoongeslaagd.nl

Groetjes,

GewoonGeslaagd.nl

Peter van Rijn beoordeelde op 2018-12-12

Zeer snel geleverd en goede prijs

Jorn Hiemstra beoordeelde op 2018-12-09

Remco Robeerst beoordeelde op 2018-11-30

Snelle levering, uitstekende service

S Schenkel beoordeelde op 2018-11-29

Makkelijk en snel besteld volgende dag al in huis!

Da Yu beoordeelde op 2018-11-24

het wordt snel bezorgd

Tobias van Kruijsdijk beoordeelde op 2018-11-23

Sara Jouhri beoordeelde op 2018-11-16

Da Yu beoordeelde op 2018-10-31

het wordt snel gebezorgd

D Eijsink beoordeelde op 2018-10-30

Zeer positieve ervaring. Boek verkeerd besteld, geen enkel probleem met het retour nemen.

B Hooven beoordeelde op 2018-10-27

Ik vond het jammer dat het niet gelijk al de volgende dag in huis was , maar pas na 2 dagen.
Dus dat is een minpuntje helaas

Tim van Beuningen beoordeelde op 2018-10-25