Zuiderdiep 454
7876BB Valthermond

Marcella beoordeelde op 2019-03-20

Goeie service, snel geleverd....dit helpt ons zeker om de kleurkeuze te kunnen maken.

Carla Nijman beoordeelde op 2019-03-18

Het meubel werd na een telefonisch contact precies op het tijdstip bezorgd wat afgesproken was.
We zijn super tevreden en blij met het meubel ziet er erg mooi uit !
Arie en Carla

Christian Jansen beoordeelde op 2019-03-18

Wij hadden een probleempje met onze bestelling, dit is echter snel en netjes opgelost! Zeer te vreden met het uiteindelijke resultaat. Zoals ik het verwacht had van een (ambachtelijke) meubelmaker

Maarten Gras beoordeelde op 2019-03-14

De eerste keer was men het per ongeluk vergeten. Na een mailtje de volgende dag binnen. Netjes!

Fred Meeder beoordeelde op 2019-03-03

Alle afspraken zijn uitstekend nagekomen. Het product stem tot grote tevredenheid

F Lont beoordeelde op 2019-02-18

Zien we prachtig uit. Goede levering

sjaak beoordeelde op 2019-02-17

Salontafel besteld, helemaal naar wens ontvangen, supermooi.

Roy Tiemissen beoordeelde op 2019-02-17

Heel tevreden, bestelling geleverd binnen de tijd zoals aangegeven.

Jordy Koppelman beoordeelde op 2019-02-16

Zeer mooie tafels.
Alleen levertijd is in het begin onduidelijk.

Heidi beoordeelde op 2019-02-15

Supersnelle levering en stevige constructie! Heel blij met de bijzettafeltjes.

Johan van Aert beoordeelde op 2019-02-10

Kleursamples zijn goed ontvangen.

Jacqueline Houtman beoordeelde op 2019-02-08

Goede en snelle levering, erg blij met de bestelde tafeltjes

Stephan Kouwenhoven beoordeelde op 2019-02-04

Zeer tevreden, mooi meubel netjes afgeleverd 👍

Bauke Ferwerda beoordeelde op 2019-02-04

Prachtige t.v. meubel👍

Miriam Los-Weijns beoordeelde op 2019-02-03

Mooie produkten, keurige service!

Laura Wielders beoordeelde op 2019-01-28

Perfecte service bij de aflevering! Het meubel mooi aan de muur gemonteerd en een kleine aanpassing gedaan zodat de kabeltjes mooi achter het meubel verborgen konden worden. Het meubel op zich is mooi afgewerkt en voldoet precies aan hetgeen we besteld hadden.

Niels Hoogendoorn beoordeelde op 2019-01-27

Bestellen zeer eenvoudig. Top service voor zowel bezorgen als ophangen van het TV-meubel. Na dat het tv eenmaal hangt kwam ik er achter dat er nog geen gaten in de achterkant zit voor alle kabels. Meubel even los gehaald van de muur en gaten geboord voor de kabels netjes weg te werken. Mooi hand gemaakt meubel.

Gewoon Sfeervol

Klant uit regio Stedendriehoek = Apeldoorn - Deventer - Zutphen beoordeelde op 2019-01-15

Vooraf in werkplaats correct ontvangen en daar productieproces gezien. Na bestelling een kwalitatief goed en solide product en volgens afspraak geleverd. Tevreden klanten

wim visser beoordeelde op 2019-01-06

Ik heb kleurstalen online aangevraagd en deze zijn keurig per post geleverd.

Miranda Middelburg beoordeelde op 2018-12-30

Heel mooi meubel!