Zuiderdiep 454
7876BB Valthermond

Familie v L beoordeelde op 2019-09-17

Emiel heeft een prachtige audio/tv kast gemaakt, geheel naar wens en zeer zorgvuldig is geleverd. De communicatie tijdens het bestelproces verliep goed. Bij vragen snel een reactie en er wordt optimaal meegedacht. Emiel bedankt!

Tips: vermeld op de site dat de levering enkel op vrijdag plaats kan vinden en geef vooraf een indicatie van de transportkosten. Dit voorkomt "verrassingen".

Marco Seggers beoordeelde op 2019-09-15

Pauline Ronnenbergh beoordeelde op 2019-09-11

Prachtig tv meubel! Straalt klasse uit. Duidelijke communicatie over de aflever datum en tijd, die ze waar maakten.
Heel tevreden dus.

G De Vries beoordeelde op 2019-09-10

Heel tevreden. Vragen goed beantwoordt

Daan Klein Sprokkelhorst beoordeelde op 2019-09-09

Ivar Spronk beoordeelde op 2019-09-08

Dennis Bruggeman beoordeelde op 2019-09-08

Jochem Komen beoordeelde op 2019-09-07

Zuzana Poticna beoordeelde op 2019-09-07

We zijn blij met tafels van jullie.Super

Kirsten Dijkhof beoordeelde op 2019-09-03

Erg mooie tafel en vriendelijke bezorgers

Jolanda Dekker beoordeelde op 2019-08-31

Prachtige tafel, nog sneller geleverd dan was toegezegd, vriendelijke vakkundige mannen die tafel kwamen brengen. Een absolute aanrader.

Inge Spijkers beoordeelde op 2019-08-26

Goede service en mooie producten!

Heidi beoordeelde op 2019-08-25

Mooi product, netjes geleverd

Marieke Bakker beoordeelde op 2019-08-21

De bijzettafel die we besteld hebben was netjes ingepakt en ziet er heel goed uit. Precies zoals op de foto. De levertijd was wat lang (1 mnd) maar dat lag aan de vakantieperiode.

Pim Bulte beoordeelde op 2019-08-19

Tevreden klein puntje bij het afleveren ,maar naar een week al opgelost.

G. Haverink beoordeelde op 2019-08-18

Prima aflevering.

Astrid Witte beoordeelde op 2019-08-18

Prima samples. Snel geleverd en wordt op de aankoopprijs in mindering gebracht 👍

Cees en Anke te Alblasserdam beoordeelde op 2019-08-18

Keurig verpakt en precies op de aangegeven tijd geleverd. Jullie beheersen je proces heel goed!

Jan beoordeelde op 2019-08-12

Prachtige eiken salontafel! Levering na overleg zeer goed, ik werd zelfs teruggebeld of eerder leveren ook mocht. Heel tevreden!

Ton Reijman beoordeelde op 2019-07-24

Duidelijke website, snelle levering en topkwaliteit.