Zuiderdiep 454
7876BB Valthermond

Joris Arends beoordeelde op 2019-07-14

Snel. Mooi. Vriendelijk. Top !

Marisca van Oostrom beoordeelde op 2019-07-14

Keurige afspraken over levertijd en vooraf mail over bezorging. Prachtige tafel en bank.

J.W. de Groote beoordeelde op 2019-07-08

De hele order is vanaf het begin prima verwerkt. Keurig op de afgesproken tijd -heel vroeg!- afgeleverd. Het TV meubel zelf ziet er prima uit, netjes en degelijk gemaakt.

Robert beoordeelde op 2019-07-07

Uitstekend product en service! Na contact met Emiel het blad en kleuren in de werkplaats kunnen bekijken, daarna snel geleverd en op z’n plek gezet. Een prachtige eettafel waar we lang van gaan genieten!

M. den Braver beoordeelde op 2019-07-06

3 salontafeltjes besteld en binnen gekregen . 1 met breuk maar de volgende dag had ik al een nieuw blad . Keurig geregeld hartelijk dank

Antoine Smallegange beoordeelde op 2019-07-01

Mooie tafel snel en soepel geleverd. goede ommunicatie over de mogelijkheden. Sympatieke bezorgers hebben de loodzware tafel keurig op zn plek gezet.

Ellis Lesterade beoordeelde op 2019-06-30

Super service en prachtige picknicktafel afgeleverd

Remco beoordeelde op 2019-06-29

Een keurig nette zwevende tv meubel Salers besteld. Was heel eenvoudig om zelf op te hangen. Super strak vakmanschap! Ook de communicatie met Emiel was goed. Ik ben heel tevreden.

Smeets beoordeelde op 2019-06-29

Snelle levering, prettige communicatie, fijne en duidelijke site

Johan W. beoordeelde op 2019-06-24

We hebben een boomstam-picknicktafel 'Oregon' besteld bij Gewoon Sfeervol. Levering verliep vlot, montage was in een mum van tijd gebeurd, op de plek waar we hem graag wilden. Nette, vriendelijke monteurs. Kop koffie is wel het minste wat je de mannen kunt aanbieden. En de picknicktafel? Een geweldig mooi product. Hij staat erg mooi in onze boomgaard. 's Avonds met een feestje direct ingewijd.

Camiel Sleijpen beoordeelde op 2019-06-23

Perfect afgewerkt, puur vakmanschap en makkelijk op te hangen.

Jony Steur beoordeelde op 2019-06-19

2 tafels, zwevend dressoir en zwevende kast besteld. Het is prachtig geworden, heel mooi afgewerkt en van uitstekende kwaliteit. Ondanks de grote afstand keurig bezorgd en gemonteerd. Wij zijn ontzettend tevreden!

Gert en Ineke Smink beoordeelde op 2019-06-17

Zwevend meubel en vitrinekast besteld en alles naar wens binnen gekomen.

Cees Jansen beoordeelde op 2019-06-17

Alles naar wens, keurig afgeleverd.

Kees beoordeelde op 2019-06-17

Prachtige tafel bezorgd door twee fijne en zorgvuldige bezorgers. Veel dank!

Ben van der Kruk beoordeelde op 2019-06-09

Mooi product voor een goede prijs.

Echter kijken naar opmerkingen bij de bestelling, word niet gedaan. Ik had aangegeven te overleggen wanneer het meubelstuk geleverd zou moeten worden. Maar plots kreeg ik dus, zonder overleg, een datum met tijdstip.

Bj Rijkuiter beoordeelde op 2019-05-28

Tevreden over het product, ondanks dat ik het niet van tevoren kon bekijken.

Janneke Carpaij beoordeelde op 2019-05-25

Goede communicatie
En prachtige picknicktafel ontvangen

Sandra van Vroenhoven beoordeelde op 2019-05-25

Producten zijn mooi en zeer netjes afgewerkt. Snelle levering binnen de opgegeven termijn.

Mariejose Vaessen beoordeelde op 2019-05-19

Het zijn mannen van weinig woorden, maar wát ze zeggen, dat dóen ze ook! En de picknicktafel die ze voor ons gemaakt hebben is prachtig!