Zuiderdiep 454
7876BB Valthermond

Gewoon Sfeervol

Klant uit regio Stedendriehoek = Apeldoorn - Deventer - Zutphen beoordeelde op 2019-01-15

Vooraf in werkplaats correct ontvangen en daar productieproces gezien. Na bestelling een kwalitatief goed en solide product en volgens afspraak geleverd. Tevreden klanten

wim visser beoordeelde op 2019-01-06

Ik heb kleurstalen online aangevraagd en deze zijn keurig per post geleverd.

Miranda Middelburg beoordeelde op 2018-12-30

Heel mooi meubel!
Snelle levering.
Zeer tevreden!

Halifa Oulad El ali beoordeelde op 2018-12-30

Afspraak is afspraak en dat zijn jullie nagekomen daar hou ik van. Ook ben ik erg blij met mijn tv meubel, super bedankt voor de goeie service!

Linda Den Hartog beoordeelde op 2018-12-16

Prettig contact via telefoon en e-mail mbt vragen over een op maat te maken tv-meubel. Luistert naar je wensen indien mogelijk. Snelle levertijd. Zeer scherp geprijst voor prachtig gemaakt vakwerk! Wij zijn er ontzettend blij mee. Bedankt Emiel. Top!

van holle timmy beoordeelde op 2018-12-14

snelle levering mooi en degelijke super kwaliteit

Tonny Beentjes beoordeelde op 2018-12-07

mooie tafeltjes, goede kwaliteit erg blij mee

Nicole Grootveld beoordeelde op 2018-11-30

Prachtig meubel en keurig thuis bezorgt.

M Veldhuizen beoordeelde op 2018-11-30

Prachtige bijzettafels, mooi blad en degelijk van kwaliteit. Ik ben er heel blij mee.

Petra de Lint beoordeelde op 2018-11-29

Goed product en snelle bezorging. Top!

Margot Lohman beoordeelde op 2018-11-25

Casper beoordeelde op 2018-11-18

heel tevreden snelle en keurige levering.

Nicole beoordeelde op 2018-11-15

Drie prachtige salontafeltjes besteld. Was toch wat te klein in de ruimte, dus we wilden het kleinste tafeltje omruilen voor een grote salontafel. Was geen probleem. Mooie tafeltjes en uitstekende service!

Eelke beoordeelde op 2018-11-12

Echt prachtige set salontafels besteld bij Emiel, komt overeen met de foto en strak afgewerkt en snelle levering ondanks op maat gemaakt

Henk Timmer beoordeelde op 2018-11-11

Hele mooie tvmeubel

Erg blij mee

Gerrianne van Boven beoordeelde op 2018-11-10

Een week gewacht. Prima tafeltjes. Staan leuk. Past bij de rest.

Jolanda beoordeelde op 2018-11-09

Mooie oud eiken tafel staat geweldig. Goeie service snel geleverd kortom top

Tina oost beoordeelde op 2018-11-09

Boomstamtafel gekocht

Miranda beoordeelde op 2018-11-09

Onlangs een bijzettafeltje gekocht, goeie kwaliteit en superservice

Willem Van Puijenbroek beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering van mooie bijzettafels voor een scherpe prijs.