Zuiderdiep 454
7876BB Valthermond

Mariejose Vaessen beoordeelde op 2019-05-19

Het zijn mannen van weinig woorden, maar wát ze zeggen, dat dóen ze ook! En de picknicktafel die ze voor ons gemaakt hebben is prachtig!

Sandra Van der Wel beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden. Eerst samples toen product. Werd keurig en tijdig afgeleverd

Lydia Nijmanting beoordeelde op 2019-05-18

Erg mooie meubels. Ik ben er erg blij mee. Zeer tevreden. Ook aardige en vriendelijke bezorgers. Een 9

Carmen van Kollenburg beoordeelde op 2019-05-07

Heel erg blij zijn wij met de eiken picknicktafel en tuintafel. zeer degelijk, mooi hout en goed afgewerkt !
Bezorging volgens plan en het waren kundige, gezellige mensen van het bedrijf zelf, die de tafels hebben afgeleverd.

R Kwintenberg beoordeelde op 2019-05-07

Prima produkt. Betrof wandmeubel van uitstekende kwaliteit. Mag wel beter overleggen qua tijd levering

Astrid Pater beoordeelde op 2019-05-05

Heel erg blij met de mooie eikenhouten picknicktafel. Er werd netjes en tijdig afgebeld toen door pech onderweg de tafel op het afgesproken moment niet kon worden afgeleverd. Verder is de tafel goed gemonteerd. Zouden zo weer meubels bestellen.

Marieke beoordeelde op 2019-05-02

Duidelijke website, goede communicatie, levering binnen de aangegeven periode, mooi en kwalitatief goed product.

Henriette Te Brake beoordeelde op 2019-04-22

Prima! Snelle levering! Mooie bijzettafels! Goede kwaliteit en geen bouwpakket zoals bij Ikea. Heel tevreden

Gerben Bartels beoordeelde op 2019-04-22

Komt afspraak na, aftersale service wanneer nodig! Goed!!

Nicole beoordeelde op 2019-04-20

Tv meubel besteld. Goede service, klantvriendelijk en degelijke kwaliteit.

Sander van Vossen beoordeelde op 2019-04-19

Ik bestelde het meubel Le Fauo met een witte omlijsting. Omdat je een online bestelling doet is dit volledig op de gok. Echter vertrouwde ik het redelijk vanwege de reviews en persoonlijke pagina van Emiel. Er zit een echt specialist achter. Echter voelde ik bij de vraag of de omlijsting zo dik was als op de afbeelding bij het antwoord al aan dat dit niet helemaal bevestigd kon worden. En dit was nu net hetgeen wat ik zo mooi vond aan het meubel. Inmiddels staan er 2 foto's op de site wat ik ook aanraadde, want het werkelijke resultaat was toch echt anders dan op de website. Dan stelde me teleur. Want je besteld tenslotte iets exclusievers en (semi) op maat omdat het helemaal naar je wens is. Het meubel wat is geleverd ziet er goed uit al dan niet zoals op de foto, maar de afwerking is echt niet mooi. Bij schroefgaten is verf afgesprongen en zitten scheurtjes. De vakken zijn niet allemaal even breed. Er zaten zwarte smeervegen op het meubel bij aflevering. Voor deze prijs mag je toch op zijn minst een schoon meubel verwachten. Dat krijg je zelfs bij budgetwinkels. De zaaglijnen van de achterwand zijn gerafeld en zien er wat amateuristisch uit. Redenen waarom ik nooit zomaar meer online zou bestellen. Wat ik nog erger vind is dat Emiel me eerst wel een oplossing bood maar bij een tegenvoorstel (die toch redelijk gunstig is) niet meer op me reageert. Dat is erg jammer. Voor mij nooit meer. Het is niet naar verwachting, en gewoon niet mooi afgewerkt. Ik kan dit simpelweg niet aanraden.

Reactie van Gewoon Sfeervol:
Hoi Sander,

Fijn dat we het voor je hebben mogen oplossen. Vanwege het groeiende aantal bestellingen was je meubelstuk door de kwaliteitscontrole geschoten. Daar balen we wel een beetje van en we hebben daar ook maatregelen voor genomen.

Namens GewoonSfeervol / ITWSchomaker bedankt voor je geduld en vertrouwen!

Jarke Glas beoordeelde op 2019-04-15

Het duurde best lang voordat mijn TVmeubel klaar was.
Maar nu ik hem heb ben ik er erg blij mee.
Prachtig hout en vakmanschap!

Susan Beunen beoordeelde op 2019-04-15

Mooie tafels, goede kwaliteit en goed verpakt.

H.C. Meerwaldt beoordeelde op 2019-04-07

Goede contacten via E-Mail gehad.
Prima service en goede klantvriendelijkheid.
Aflevering van de bestelde salontafeltjes uitstekend naar onze zin, evenals de tafeltjes.

Arthur Bremmer beoordeelde op 2019-03-27

Goede service met bezorgen en monteren en picknicktafel ziet er super uit! Wij zijn tevreden!

Linda den Hartog beoordeelde op 2019-03-23

Zeer tevreden met mijn nabestelling voor een extra klein salontafeltje erbij. Snelle levering. Vriendelijk contact via telefoon. Ons eerder geleverde tvmeubel van 3 meter breed is een parel! Echt vakwerk. Kortom betrouwbare aanrader.

Marcella beoordeelde op 2019-03-20

Goeie service, snel geleverd....dit helpt ons zeker om de kleurkeuze te kunnen maken.

Carla Nijman beoordeelde op 2019-03-18

Het meubel werd na een telefonisch contact precies op het tijdstip bezorgd wat afgesproken was.
We zijn super tevreden en blij met het meubel ziet er erg mooi uit !
Arie en Carla

Christian Jansen beoordeelde op 2019-03-18

Wij hadden een probleempje met onze bestelling, dit is echter snel en netjes opgelost! Zeer te vreden met het uiteindelijke resultaat. Zoals ik het verwacht had van een (ambachtelijke) meubelmaker

Maarten Gras beoordeelde op 2019-03-14

De eerste keer was men het per ongeluk vergeten. Na een mailtje de volgende dag binnen. Netjes!