Laan van de Leeuw 26
7324BD Apeldoorn

Margreeth Andries beoordeelde op 2018-10-17

Er ging wat mis waardoor ik geen e-mail kreeg. Maar juist de zeer vriendelijke en attente telefonische beantwoording is voor mij reden om hen de hoogste score te geven. Had het pakje wel na een dag in huis.

Mariska Vroom beoordeelde op 2018-10-15

Ik werd zelf gebeld om te horen of de bestelling op tijd geleverd was

Rafael Ferreira Munhoz beoordeelde op 2018-10-02

In my initial review I complained because the seller hasn't shipped the package after 6 days of the purchase, however once the seller saw the bad review, she called me and clarified that the package was sent the day after the order and flagged as delivered by DPD. Unfortunately it was not delivered to me, and there was no receipt in my mail box telling that the delivery was done to a neighbor. The seller then sent me another product, this time using postNL - which was successful delivered.

Although unhappy with the occurrence, clearly it wasn't seller's fault, and I'm very satisfied with how quickly she solved the issue once identified. I recommended her to reconsider using DPD as a provider, since they are not very reliable.

Peter Dirven beoordeelde op 2018-09-29

Vrijdags besteld voor 15.00 , kwam dinsdags aan , men heeft netjes excuus aangeboden , (was niet op vrrd)
Vind ik toch netjes dat ze gereageerd hebben .

Reactie van GezondMooiSlank:
Dank voor uw reactie, u heeft helemaal gelijk. Onze excuses voor deze vertraging. Het bestelde artikel was niet op voorraad, het werd bij ons maandagochtend pas geleverd (met vertraging) zodat wij het maandag konden verzenden en u het dinsdag ontving. Wij balen er enorm van dat het te lang heeft geduurd en hebben een grotere voorraad aangelegd om dit in de toekmst te voorkomen.

ulrich Bohr beoordeelde op 2018-09-18

Ik had helaas niet alles ontvangen
Maar toen ze dat hoorden kreeg ik een mailtje met uitleg en de volgende morgen was het vermiste potje al bij mij in huis
Dus super snel en goed opgelost

Gwenny beoordeelde op 2018-08-30

Correcte en snelle werking

anoniempje2018 beoordeelde op 2018-08-12

prima service en snelle levering.

Joanna Abramski beoordeelde op 2018-08-02

vervaldatum, is dadelijk vervallen reeds in september 2018 , versheid is niet goed!!!!!

A. vd BRINK beoordeelde op 2018-08-01

Wat een geweldig goed werkend produkt

Aldi Poppema beoordeelde op 2018-07-14

Vlotte levering

Christien Bos beoordeelde op 2018-06-05

Super snelle service

P beoordeelde op 2018-05-28

Eerst een probleem gehad met de levering maar het is toch netjes opgelost. Zeer klant vriendelijk

Jolanda Baan beoordeelde op 2018-05-22

Prima informatie, snelle levering

Fam van Boven beoordeelde op 2018-05-15

Fijn dat er zo snel reactie op mijn vraag kwam en snel geleverd.
Eerder bestelde producten bevallen erg goed.

Yvonne Kool beoordeelde op 2018-05-12

Snelle bezorging, goede verpakking,

Godelieve Vanobbergen beoordeelde op 2018-04-21

Ben heel tevreden dat we voor deze webwinkel hebben gekozen. De levering was heel snel te plaatse.
Gemakkelijke betaling en heel vriendelijke communicatie.
Ook heel goede aanbiedingen met interesante kortingen.

Birgit Kruger beoordeelde op 2018-04-03

Prima, snelle levering, goede service. helemaal tevreden.

Johanna Glen beoordeelde op 2018-03-31

snelle levering en via de chat op de site zelf ook goed advies gekregen

Muriël Mekeirle beoordeelde op 2018-03-29

Alles is goed verlopen. Snelle levering ook. Op de site had ik ergens gelezen dat bestellingen voor België boven de 80 euro gratis werden geleverd. Bij mij werden er kosten aangerekend. Dat vond ik het enige minpunt. Voor de rest tevreden. Met vriendelijke groeten vanuit België. Muriel Mekeirle

Reactie van GezondMooiSlank:
Verzendkosten in Nederland zijn momenteel gratis. Voor alle verzendingen naar België vragen wij een bijdrage van € 4,95 zoals ook op de website staat vermeld. https://www.gezondmooislank.nl/verzending

Jos van Damme beoordeelde op 2018-03-21

bevalt gewoon goed