Laan van de Leeuw 26

-1%

Eija Halme beoordeelde op 2019-02-21

X

Ronald Kraaijenbrink beoordeelde op 2019-02-18

Snel geleverd en ook nog met wat samples om te proberen, hartstikke tevreden, een aanrader.

Ronald uit Amersfoort

marrie bourguignon beoordeelde op 2019-02-12

snelle levering goed verpakt

Mic Julian beoordeelde op 2019-02-02

Zeer makkelijk te bestellen en keurig de volgende dag geleverd.
Niets negatiefs op te merken.

Annemarieke Van Aperen beoordeelde op 2019-01-12

Snelle levering en 1e keer geproefd. Smaakt prima. Zoet, maar niet kunstmatig en dat maakt het voor mij ideaal.

Anaïs Wiener beoordeelde op 2019-01-11

Heel tevreden! Omdat de bestelling niet op voorraad was werd ik daar meteen telefonisch over geïnformeerd. Het was voor mij geen probleem. De bestelling kwam een paar dagen later prima ingepakt aan. Super!

Marie-Paule Thijssen beoordeelde op 2019-01-07

maaltijdvervangers, geen honger dat is fijn. Wel duizelt het me het eerste half uur na het innemen van de shake??

Ruud Strijbos beoordeelde op 2019-01-07

Snel en correct.Werd netjes gebeld hoe laat ik het bestelde op zou kpmen halen.Het product werkt goed.

Jolant Marseille beoordeelde op 2019-01-01

Ik ben zeer tevreden; ik had het verkeerde product besteld, toen ik daar over belde werd ik uiterst vriendelijk en adequaat geholpen en is het probleem fantastisch opgelost.

Grace Smith beoordeelde op 2018-12-29

producten zien er goed uit, goede prijs-kwaliteit verhouding. Pakketje kwam snel aan.

Ecaterina Fratila beoordeelde op 2018-12-23

Super service,en product!

Anja Moors beoordeelde op 2018-12-23

Gewoon weg top

Dolores van den Ende beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering hoe de producten zijn weet ik nog niet moet er nog mee beginnen.
Maar iedergeval een betrouwebare site en snelle levering

Marijke Dieleman beoordeelde op 2018-12-06

Altijd goed, snel en vakkundig geholpen!

Theo van Mourik beoordeelde op 2018-12-02

Ik heb Niet datgene ontvangen wat ik bestelde.

Marijke Kamphoff beoordeelde op 2018-11-26

Ik heb vanochtend al een mail gestuurd.
Bij het open maken van een van de 2 bestelde potten ontdekte ik dat ik niet de juiste potten heb gekregen.
Dit 'probleem' is inmiddels snel en goed uit de wereld geholpenšŸ‘.

Y.H. beoordeelde op 2018-11-25

Snelle (gratis) verzending en heel fijn dat mijn bestelling door de brievenbus paste, dan hoef je er niet voor thuis te blijven. Ook heel attent dat er een proefzakje van een ander product bijzat en fijn dat het artikel per 2 stuks voordeliger was. Alleen jammer dat ik geen verzendbevestiging heb gekregen.

Wilma beoordeelde op 2018-11-10

Ben heel tevreden van bestelling tot bezorging

Marta Stapert-wezelenburg beoordeelde op 2018-11-07

Alles. Olsens plan