GezondMooiSlank

GezondMooiSlank

Topkwaliteit voor uw Vitaliteit. Juvo raw whole food, ProVen bewezen probiotica, Vitomune Colostrum-Biest, ActiNovo liposomale vitamine, RESET36 afslankprogramma's.

Voedingssupplementen: probiotica, liposomale vitaminen en colostrum., voeding: Raw whole food maaltijden van Juvo, afslanken: Reset36, reset your body, restyle your life.

Filter 112 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Gorjana Sijan
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

super snel, goed verpakt, Top!

• Maria Scholtzova
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Orkestra, ik dat ik besteld heb was al de andere dag bezorgt. Snelle service en mooie overzichtelijke website

• Hoe beoordeel je GezondMooiSlank?

• Ada Ma

Top

• Danny Lenaerts
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

voordelig en heel vlug geleverd

• Maud Walther
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Vlot geleverd, goed verpakt. prima.

• HSL
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Al erg lang last van moeilijke darmen, gaat nu een stuk beter! Snelle levering! Top!

• Marjon Dons
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Mijn bestelling is op tijd geleverd en er werd snel op mijn vraag gereageerd.

• Rudi Smit
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Heel tevreden snel antwoord op vragen .en had het product snel in huis.

• D.S.E. van Gortel- van Voorden
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Jammer,dat ik op de mail geitenbiest geen antwoord meer kreeg.Ik doe dit niet voor de slanke lijn,maar alleen maar om van de diarree af te komen ,en sinds afgelopen dinsdag is dit aardig goed gegaan. Ik gebruik het poeder en de biest ‘s morgens en ‘s avonds.Tussende middag probeer ik een boterham.
    Met vr groet Thea van Gortel- van Voorden

Antwoord van GezondMooiSlank

Beste Thea, inmiddels heb ik je vraag compleet beantwoord. De vertraging is ontstaan doordat ik een paar dagen onderweg was. Excuses hiervoor. Vriendelijke groet, Rinjo.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Zeer vriendelijk, kundig.correcte snelle levering.