Arien Verhoeffstraat 16 5
6811 HH Arnhem
026 38 26 295

Yvonne beoordeelde op 2019-03-20

Perfecte service en producten. Goed advies gekregen, helemaal tevreden.

Anja beoordeelde op 2017-11-26

Via de webwinkel magnesiumtabletten besteld.
Ze waren niet op voorraad, maar ben uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang.
Eén dag nadat ze weer op voorraad waren had ik de magnesium al in huis. Prima geregeld en een uitstekende service van Verbeterjehuidnu.nl

Ricky beoordeelde op 2017-10-06

Mijn favoriete dagcrème is niet op veel sites te bestellen, dus ik was blij dat het hier verkocht werd. De producten werden al een dag na de bestelling bezorgd. Superfijn! Ik had wat vragen over het verpakkingsmateriaal en heb deze gemaild. Dezelfde dag kreeg ik een uitgebreide uitleg met als conclusie dat al het verpakkingsmateriaal zo duurzaam mogelijk is. Omdat de uitleg zo uitgebreid was, voelde ik mij gehoord in mijn zorgen en laat de eigenaresse zien dat elk onderdeel van haar bedrijf er toe doet - dus ook haar klanten en 'futiliteiten' zoals verpakkingen. Echt top!