GigaBitz

Wie zijn wij?
GigaBitz is eind 2018 opgericht door twee jeugdvrienden (Kilian van Berlo & Gijs Koenders) welke beiden een sterke affiniteit hebben met het ondernemersschap. Kilian en Gijs wilden de kennis vanuit opleiding toepassen, waarbij een toevoeging leveren aan de samenleving centraal stond.

Onze missie en visie
Onze missie is om bij onze fans, en bij de vrienden van onze fans, een lach op het gezicht te toveren. Dit doen wij door het aanbieden van leuke USB sticks. Hierbij wordt met een gedeelte van de opbrengst een goed doel gesteund. Onze visie is om meer bewustwording voor sociale initiatieven te genereren onder grote techbedrijven en resellers. Wij willen met GigaBitz laten zien dat het leuker, maar vooral ook beter kan.

Onze beloften
-Wij leveren kwalitatieve producten voor concurrerende prijzen.
-Bij ons is de klant écht koning.
-Wij rekenen géén dure verzendkosten, en proberen binnen drie werkdagen te leveren.
-Voor elk verkocht product doneren wij €1,- aan een goed doel (dit goede doel wordt aan het einde van het jaar gekozen).

De zekerheden van https://www.gigabitz.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019