Guido Gezellestraat 12
6191 CR Beek

Tom beoordeelde op 2017-07-06

Pas geleden heb ik een Laterna gekocht. Deze parasol werd 2 dagen later bij mij thuis geleverd!

Prostor beoordeelde op 2017-01-16

GIPRO is een uitermate correcte verdeler van de PROSTOR produkten. Hij heeft enorm veel produktkennis en kent de parasolmarkt door en door. Dank u voor de jarenlange samenwerking!

Ich & Dich Sittard beoordeelde op 2017-01-16

Super service! Snel en efficiënt.

Pim beoordeelde op 2017-01-16

Enkele maanden geleden een zweefparasol gekocht bij Gipro. Service is super en de kwaliteit van de parasol ook!

Yvonne de Beer beoordeelde op 2017-01-15

Sinds 2013 van de Firma Gipro parasols een mooie (dubbele)parasol!
Wij maken ook gebruik van de winterstalling, wordt in najaar (in overleg )opgehaald en in het voorjaar weer teruggeplaatst, echt super fijn! En op wens kan hij tijdens de winterstalling ook gereinigd worden, top!yv

Lamberts Rolluiken Voerendaal beoordeelde op 2017-01-14

Gipro Parasols is voor ons een uiterst bekwaam bedrijf
Met goed advies en super service!

Jeroen beoordeelde op 2017-01-10

Zéér tevreden over Gipro Parasols. Ik heb een parasolhoes gekocht en deze werd een werkdag later bij mij thuis geleverd. Top!