Kalksteen 12
3991SH Houten

Teunis Kruip beoordeelde op 2017-09-26

Ik ben tevreden ik had hem zaterdag besteld en jullie zijden dan de vestelling binnen 3 dagen er zou zijn en hij was er binnen drie dagen

Arnoud van Roermund beoordeelde op 2017-09-25

Prima service! 's Avonds via WhatsApp een vraag gesteld en vrijwel direct advies gekregen. Met aanbod erbij om als de oplossing toch niet beviel, de onderdelen te retourneren. Snelle levering

Nelson Dubero beoordeelde op 2017-09-23

Zeer snel geleverd dankjewel.

gerard kuipers beoordeelde op 2017-09-20

snelle levering

G van der Meulen beoordeelde op 2017-09-20

Bestelling en aflevering correct en snel afgehandeld.

L.A. van Lavieren beoordeelde op 2017-09-20

Duidelijke website, snelle levering.

Lon van der Pol beoordeelde op 2017-09-18

heel tevreden.
op vrijdag besteld en zaterdag ontvangen. Met een klein cadeautje erbij. bedankt!

Maurits Offerhaus beoordeelde op 2017-09-18

Mathieu Knippenbergh beoordeelde op 2017-09-14

Snelle levering!

Bas Zuidwijk beoordeelde op 2017-09-14

Goed assortiment, nette prijzen en snelle verzending. Ik had ook technisch advies nodig over het aansluiten van pick-ups die ik al had. Er werd snel en - voor mij als elektronica-leek - helder uitleg gegeven. Erg fijn!

Harm Bolland beoordeelde op 2017-09-14

Uitstekende service en snelle levering

Egbert Horst beoordeelde op 2017-09-14

Prima! 👍🎸

Willem G beoordeelde op 2017-09-08

Snelle levering en een zeer goede service. Had iets verkeerd besteld en er werd gelijk op de mail gereageerd door middel van geen probleem we sturen u een retour envelop ( die voldoende gefrankeerd was ) en ik kon het verkeerd bestelde omruilen tegen het goede artikel ( kreeg zelfs nog een beetje korting). Conclusie Gitaaronderdelenshop.nl is een aanrader

Jozeph Verbaas beoordeelde op 2017-09-07

Makkelijk snel en het past

Sharwindh Mahabier beoordeelde op 2017-09-04

Zeer snel geleverd met presentje erbij. De tracking is ook gewardeerd

Peter Jacobs beoordeelde op 2017-08-29

Snelle en correcte levering tegen gunstige prijzen en geheel volgens verwachtingen.

J Rooijackers beoordeelde op 2017-08-26

In alle opzichten goed

j lespau beoordeelde op 2017-08-26

prima

j lespau beoordeelde op 2017-08-26

prima

Rudy Thümann beoordeelde op 2017-08-24

Perfect, goede webwinkel alles netjes op tijd afgeleverd TOP.