Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Glaskunst Art

Wolweg 24a
3776LP Stroe
0652222352
KvK 72716576

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Glaskunst Art

Gemiddelde beoordeling

9,7

30 beoordelingen

Beoordeling van klanten

97%

3%

0%

2019
Glaskunst Art

Paul beoordeelde op 2019-05-02

Prachtig item, degelijk verpakt, super snel verzonden, gratis poetsdoek erbij! Fijne after sales.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw fantastische review!
Glaskunst Art

Jannie beoordeelde op 2019-04-30

Prachtig glascadeau van Ozzaro gekocht. Deze werd geheel naar wens gratis gegraveerd en binnen 3 dagen bezorgd.

Ruim op tijd, prima product, prima service, kortom prima bedrijf!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glaskunst Art

Piet Zomers beoordeelde op 2019-04-30

Prachtig glasobject van Kosta Boda besteld. Hierbij heb ik gekozen voor betaling achteraf.

Wegens de waarde van het object werd deze samen met mijn factuur keurig binnen 2 dagen bij mij thuis afgeleverd in Amsterdam door de eigenaar van Glaskunst Art zelf!

Alles dik in orde, kom hier snel weer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glaskunst Art

C.H.W.M. Post beoordeelde op 2018-11-13

Het gekochte glasobject (Kosta Boda) was bijzonder prachtig, maar de levering duurde veel te lang, bijna 7 weken en ik heb er wel 4 of 5 keer voor moeten bellen en de administratieve afhandeling (factuur) was ook niet geweldig, maar daar hebben ze zichzelf mee, want bij een niet correcte factuur wordt niet uitbetaald.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Glaskunst Art:
Geachte heer/mevrouw,

Het is mij bekend dat deze recensie al een tijdje geleden is geplaatst.

Toch willen we u bij deze aangeven dat wij het ontzettend jammer vinden dat u de ervaring met ons als (vrij) slecht heeft ervaren, ondanks het feit dat we met u gecommuniceerd hebben omtrent de reden van de leveringsvertraging. Daarnaast hebben wij u gemeld dat ons factuurprogramma haperde. Na het oplossen van dat probleem hebben we u een 100% goede factuur gestuurd.

Normaliter krijgen we louter positieve beoordelingen. Van een minder positieve recensie zoals deze kunnen we echter heel veel leren.
Dit hebben wij met beide handen aangegrepen om onze service te verbeteren.

We willen u dan ook hartelijk danken voor deze review.


Met vriendelijke groet,

Mark
Glaskunst Art

Glaskunst Art

Eric Meijer beoordeelde op 2018-08-22

Een vaas besteld en bij levering bleek dat er gebruikssporen in de vorm van krassen op de vaas zaten. Hier Glaskunst per mail over geinformeerd. Per omgaande werd excuus aangeboden en gemeld dat dit zeker niet de bedoeling was. Glaskunst is zelf naar mijn adres gekomen met twee andere exemplaren van het zelfde model, waarvan ik de mooiste mocht uitkiezen voor het ruilen. Dat is wat ik noem een service die boven alle verwachting uitstijgt. Deze firma beveel ik dan ook zeker aan.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glaskunst Art

Paul Kop beoordeelde op 2018-08-10

Er was een probleem vanuit de leverancier uit Zweden hetgeen door hen uitstekend is opgelost waardoor er geen vertraging is opgetreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glaskunst Art

Mathijs beoordeelde op 2018-05-03

Ik was op zoek naar een Loranto object, Royal Glaskunst had deze in het assortiment maar niet op voorraad. Via mail gevraagd of deze nog leverbaar was en binnen een paar uur antwoord dat deze bij de leverancier op voorraad was en evt. binnen 3 tot 4 dagen opgestuurd kon worden. Direct besteld en na 2 dagen was het object al binnen. Geweldige service en levering, dus zeker een aanrader!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw leuke review!
Glaskunst Art

Frans van Iersel beoordeelde op 2018-02-01

Scherpe prijs. Was niet meteen leverbaar maar werd goed gecommuniceerd daarover. Heel prettig afgehandeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Glaskunst Art:
Geachte heer Van Iersel, hartelijk dank voor uw beoordeling, en we hopen dat u ondanks het wachten veel plezier van uw bestelling heeft/gaat hebben!
Glaskunst Art

Anoniem beoordeelde op 2018-02-01

Zoals "altijd" alles weer prima in orde. Goed verpakt, snel en een prachtig vaasje.


Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling, en wat fijn dat u tevreden bent.
Glaskunst Art

Ton Westra beoordeelde op 2017-12-08

Prachtig product en prima levering!

Glaskunst Art

Rianne van der Werf beoordeelde op 2017-10-23

Heel tevreden. De vazen werden opgehaald bij het magazijn en naar ons kantoor gebracht, omdat we ze met spoed nodig hadden als cadeau voor relaties. Fantastisch!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw beoordeling, en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Royal Glaskunst
Glaskunst Art

M.v.R. beoordeelde op 2017-09-15

Uitstekende klantgerichte service, prima communicatie, uitgebreide collectie glaskunst, snelle levering...Kortom wij zijn bijzonder tevreden en zullen bij gelegenheid de website graag weer bezoeken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw erg leuke beoordeling, en graag tot een volgende keer!
Glaskunst Art

Christine Janssen-Seijkens beoordeelde op 2017-09-11

Royal Glaskunst heeft bijzonder mooie producten en Service hoog in het vaandel! Daar kan menig bedrijf nog iets van leren. Er werd meegedacht en adequaat gereageerd.
Dank je wel en tot een volgende keer!


Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling, en graag tot een volgende keer!
Glaskunst Art

van der Klooster beoordeelde op 2017-09-09

Echt super! Snel contact en zeer vriendelijk!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Glaskunst Art:
Geachte mevrouw van der Klooster,

Bedankt voor uw positieve beoordeling, en graag tot ziens in onze webwinkel!

Met vriendelijke groet,

Royal Glaskunst
Glaskunst Art

Chantal beoordeelde op 2017-08-11

Heel erg blij met mijn bestelling! Kristallen bol was nog veel mooier in het echt! super!!

Glaskunst Art

Ferry van Pieterson beoordeelde op 2017-08-04

Adequate afwerking. Zee attent

Glaskunst Art

Peter beoordeelde op 2017-07-23

Zeer goed geholpen door dit bedrijf. Hij heeft mij korting gegeven bij aankoop van meerdere glasobjecten, en heeft ze zelf gratis bij mij thuis afgeleverd wegens de waarde en fragiliteit van de objecten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glaskunst Art

Marcel beoordeelde op 2017-07-11

Hier is de klant nog koning. Mijn bestelling werd uitstekend verpakt al de volgende dag bezorgd, terwijl er op de site 5 werkdagen levertijd werd aangegeven. Top bedrijf!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glaskunst Art

Marja beoordeelde op 2017-07-09

Ik ben zeer tevreden. De eigenaar is zeer vriendelijk en zijn passie voor glaskunst werkt zeer aanstekelijk. Het contact per mail was snel en perfect, en hij heeft me zeer goed geholpen om een geschikt glascadeau uit te zoeken.
Tevens werd mijn aankoop snel en uitstekend verpakt bij mij thuis bezorgd. Ik zal deze webwinkel zéker nog vaker bezoeken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Glaskunst Art

Vera van Dijk beoordeelde op 2017-05-09

Dit bedrijf verdient zeker een uitmuntende vermelding.
De service en klantvriendelijkheid staat bij hen hoog in het vaandel.
Hier is de klant nog koning.
De bestelde glassculptuur wordt perfect verpakt !!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.