Wolweg 24a
3776LP Stroe

Piet beoordeelde op 2019-09-15

Prachtige vaas, snelle levering en uitstekend verpakt. Aanrader.

Ellie Verhoef beoordeelde op 2019-08-01

Super artikel en super service

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw bestelling & review, en graag tot een volgende keer.

Paul beoordeelde op 2019-05-02

Prachtig item, degelijk verpakt, super snel verzonden, gratis poetsdoek erbij! Fijne after sales.

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw fantastische review!

Jannie beoordeelde op 2019-04-30

Prachtig glascadeau van Ozzaro gekocht. Deze werd geheel naar wens gratis gegraveerd en binnen 3 dagen bezorgd.

Ruim op tijd, prima product, prima service, kortom prima bedrijf!

Piet Zomers beoordeelde op 2019-04-30

Prachtig glasobject van Kosta Boda besteld. Hierbij heb ik gekozen voor betaling achteraf.

Wegens de waarde van het object werd deze samen met mijn factuur keurig binnen 2 dagen bij mij thuis afgeleverd in Amsterdam door de eigenaar van Glaskunst Art zelf!

Alles dik in orde, kom hier snel weer.

C.H.W.M. Post beoordeelde op 2018-11-13

Het gekochte glasobject (Kosta Boda) was bijzonder prachtig, maar de levering duurde veel te lang, bijna 7 weken en ik heb er wel 4 of 5 keer voor moeten bellen en de administratieve afhandeling (factuur) was ook niet geweldig, maar daar hebben ze zichzelf mee, want bij een niet correcte factuur wordt niet uitbetaald.

Geachte heer/mevrouw,

Het is mij bekend dat deze recensie al een tijdje geleden is geplaatst.

Toch willen we u bij deze aangeven dat wij het ontzettend jammer vinden dat u de ervaring met ons als (vrij) slecht heeft ervaren, ondanks het feit dat we met u gecommuniceerd hebben omtrent de reden van de leveringsvertraging. Daarnaast hebben wij u gemeld dat ons factuurprogramma haperde. Na het oplossen van dat probleem hebben we u een 100% goede factuur gestuurd.

Normaliter krijgen we louter positieve beoordelingen. Van een minder positieve recensie zoals deze kunnen we echter heel veel leren.
Dit hebben wij met beide handen aangegrepen om onze service te verbeteren.

We willen u dan ook hartelijk danken voor deze review.

Mark

Eric Meijer beoordeelde op 2018-08-22

Een vaas besteld en bij levering bleek dat er gebruikssporen in de vorm van krassen op de vaas zaten. Hier Glaskunst per mail over geinformeerd. Per omgaande werd excuus aangeboden en gemeld dat dit zeker niet de bedoeling was. Glaskunst is zelf naar mijn adres gekomen met twee andere exemplaren van het zelfde model, waarvan ik de mooiste mocht uitkiezen voor het ruilen. Dat is wat ik noem een service die boven alle verwachting uitstijgt. Deze firma beveel ik dan ook zeker aan.

Paul Kop beoordeelde op 2018-08-10

Er was een probleem vanuit de leverancier uit Zweden hetgeen door hen uitstekend is opgelost waardoor er geen vertraging is opgetreden.

Mathijs beoordeelde op 2018-05-03

Ik was op zoek naar een Loranto object, Royal Glaskunst had deze in het assortiment maar niet op voorraad. Via mail gevraagd of deze nog leverbaar was en binnen een paar uur antwoord dat deze bij de leverancier op voorraad was en evt. binnen 3 tot 4 dagen opgestuurd kon worden. Direct besteld en na 2 dagen was het object al binnen. Geweldige service en levering, dus zeker een aanrader!!

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw leuke review!

Frans van Iersel beoordeelde op 2018-02-01

Scherpe prijs. Was niet meteen leverbaar maar werd goed gecommuniceerd daarover. Heel prettig afgehandeld.

Reactie van Glaskunst Art:
Geachte heer Van Iersel, hartelijk dank voor uw beoordeling, en we hopen dat u ondanks het wachten veel plezier van uw bestelling heeft/gaat hebben!

Anoniem beoordeelde op 2018-02-01

Zoals "altijd" alles weer prima in orde. Goed verpakt, snel en een prachtig vaasje.

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling, en wat fijn dat u tevreden bent.

Ton Westra beoordeelde op 2017-12-08

Prachtig product en prima levering!

Rianne van der Werf beoordeelde op 2017-10-23

Heel tevreden. De vazen werden opgehaald bij het magazijn en naar ons kantoor gebracht, omdat we ze met spoed nodig hadden als cadeau voor relaties. Fantastisch!

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw beoordeling, en graag tot een volgende keer.

Royal Glaskunst

M.v.R. beoordeelde op 2017-09-15

Uitstekende klantgerichte service, prima communicatie, uitgebreide collectie glaskunst, snelle levering...Kortom wij zijn bijzonder tevreden en zullen bij gelegenheid de website graag weer bezoeken.

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw erg leuke beoordeling, en graag tot een volgende keer!

Christine Janssen-Seijkens beoordeelde op 2017-09-11

Royal Glaskunst heeft bijzonder mooie producten en Service hoog in het vaandel! Daar kan menig bedrijf nog iets van leren. Er werd meegedacht en adequaat gereageerd.
Dank je wel en tot een volgende keer!

Reactie van Glaskunst Art:
Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling, en graag tot een volgende keer!

van der Klooster beoordeelde op 2017-09-09

Echt super! Snel contact en zeer vriendelijk!

Geachte mevrouw van der Klooster,

Bedankt voor uw positieve beoordeling, en graag tot ziens in onze webwinkel!

Royal Glaskunst

Chantal beoordeelde op 2017-08-11

Heel erg blij met mijn bestelling! Kristallen bol was nog veel mooier in het echt! super!!

Ferry van Pieterson beoordeelde op 2017-08-04

Adequate afwerking. Zee attent

Peter beoordeelde op 2017-07-23

Zeer goed geholpen door dit bedrijf. Hij heeft mij korting gegeven bij aankoop van meerdere glasobjecten, en heeft ze zelf gratis bij mij thuis afgeleverd wegens de waarde en fragiliteit van de objecten.

Marcel beoordeelde op 2017-07-11

Hier is de klant nog koning. Mijn bestelling werd uitstekend verpakt al de volgende dag bezorgd, terwijl er op de site 5 werkdagen levertijd werd aangegeven. Top bedrijf!