Es 55
9351ZL Leek
0620680873

Henri Bruggeman beoordeelde op 2019-05-16

Prima producten en goede service!

Elly Guzik beoordeelde op 2019-03-31

Klantvriendelijk en snelle service. Advies wat ze geven is prima!

Willem Kwakkelstein, Vlaardingen. beoordeelde op 2019-01-27

snelle levering, uitstekend materiaal !

E.D. beoordeelde op 2019-01-26

Prima!

T.Buitenhuis beoordeelde op 2019-01-25

Heel tevreden, snel geleverd , ik ben blij met deze winkel

Edith beoordeelde op 2019-01-25

De bestelling was binnen enkele dagen in huis.
Ik kan nu ramen zemen zonder strepen -)
Filmpje paar maal bekeken , was een goed hulpmiddel met tips.

Fred Boonstra beoordeelde op 2019-01-25

Binnen een dag al geleverd, daarnaast merk je goed de kwaliteit van de gereedschappen.

Jasper beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering. Professioneel materiaal. Top!