Edisonstraat 10

Google Plus/Places - 8,8

Heppie Taekema beoordeelde op 2017-11-03

Prima geregeld zo

Annamarie Nel beoordeelde op 2017-06-06

Vriendelijk , snel reageren, bereikbaar, klantgericht. :)

Talitha beoordeelde op 2017-05-30

Super goede en persoonlijke service

Andre Kalkhuis beoordeelde op 2017-03-05

De eigenaresse is klantvriendelijk.
De webshop is op de smartphone niet te gebruiken, op laptop lukt wel maar dan erg traag.
Dit was de tweede keer dat ik bij deze winkel heb besteld en het is de tweede keer dat de t.h.t. datum erg kort is, oftewel, het product moet vrij snel gebruikt worden. Als je dergelijke producten veel en vaak gebruikt dan is het niet zo'n probleem, maar als je wat langer doet over het opmaken van een verpakking dan is dat wel lastig.
Het assortiment van deze winkel is ruim voldoende en het is erg prettig dat er überhaupt een winkel is die zich hierin gespecialiseerd heeft!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor je review! We zijn druk bezig met het optimaliseren van de webshop voor op de smartphone, maar toch goed dat u het aangeeft.
En jammer dat de THT te kort was voor u, we proberen er op te letten :)

Ellis beoordeelde op 2017-02-22

Ik heb snel mijn bestelling ontvangen en in de winkel zelf is Mevrouw heel behulpzaam en begripvol.

Super bedankt! Ik doe mijn best :D

Ingrid beoordeelde op 2017-02-07

De Brabantse worstenbroodjes van de glutenvrije thuisbakkerij geprobeerd en vond ze heerlijk! Ik was nog geen lekker worstenbroodje tegen gekomen sinds coeliakie was ontdekt. Maar deze zijn super!

Super bedankt!

Anneke van de Kamp beoordeelde op 2017-01-04

Ik ben heel tevreden. Ik had de oliebollen in de week voor oud en nieuw besteld maar had ze toch keurig voor oudejaarsdag in huis. Daarbij komt ook dat ze heerlijk waren. Ik had nog later twee oliebollen glutenvrij bij de reformzaak in onze stad meegenomen om te kijken of ik volgend jaar dichterbij oliebollen kon halen maar die waren echt niet te eten. Jullie oliebollen waren heerlijk luchtig, heel lekker van smaak en glutenvrij en lactosevrij wat wil je nog meer.

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Heel fijn dat ze zo goed zijn bevallen! Dat vinden we zo fijn om te horen!
En fijn dat alles ook netjes op tijd was bezorgd. Nog een heel fijn en gelukkig 2017 toegewenst!

Carolien Breed beoordeelde op 2016-12-06

Heel tevreden, ik had producten besteld en kon het de volgende dag al op komen halen. Dit was een 1e x dat ik online besteld had, ik kom nl.zo ook wel eens af & toe in haar super glutenvrije winkeltje. De eigenaresse is een aardig en warm persoon. Ik voel mij altijd welkom en word aardig geholpen. Soms mis ik wel bepaalde producten, maar aan de andere kant vind ik het heerlijk dat zij o.a.diepvries groentekroketjes en bamischijven verkopen, die had ik nl.sinds vorig jaar, ruim 15 jaar niet meer gegeten..

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt Carolien! Wat een mooie review, echt bedankt!

Ilona Ruiter de beoordeelde op 2016-08-28

Prima service!

MJGW van Delden beoordeelde op 2016-08-26

De eigenaresse is erg vriendelijk en zeer bekwaam.
Bestelling was goed verpakt en snel bezorgd.
Ik ben erg tevreden met over deze service.

Wanda Slaats beoordeelde op 2016-08-25

De Farabella pasta is echt zo lekker! Voor mij eigenlijk de enige pasta die ook geschikt is in koude salades. Helaas bij mij slecht verkrijgbaar maar gelukkig kan het via internet. Duidelijke site, snelle levering: wat wil een mens nog meer! Gewoon TOP!

Anne-Marie beoordeelde op 2016-08-24

Lekkere verse (stok)broodjes besteld voor bij de BBQ

karin van de goor beoordeelde op 2016-08-11

Weer lekkere producten gekocht die glutenvrij, lactosevrij en sojavrij zijn. Dochterlief en ook ik zijn weer super blij. Bedankt weer voor het gezellige praatje en ideeën wat je kunt maken van glutenvrij meel

Anoniem beoordeelde op 2016-08-09

Helemaal,super s avonds besteld volgende dag in huis en nog een extra presentje voor de eerste ankoop, zal zeker vaker bestellen.

Inge beoordeelde op 2016-08-08

Ik ben een paar keer in de winkel geweest en kwam met een grote 'vangst' buiten. Ik kan er op glutenvrij gebied echt alles vinden en wordt altijd vriendelijk ontvangen!
Ik heb een keer een product meegenomen waarvan ik thuis pas zag dat deze over de datum was. Dat heb ik gemeld dnbij mijn volgende bezoek een nieuwe verpakking meegekregen. Top!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor de mooie en uitgebreide review Inge!

Marielle Vd Boogaard-Dekkers beoordeelde op 2016-08-03

ik ben er al een paar keer geweest en ze hebben alles wat je nodig hebt.. ze zijn heel klantvriendelijk ...
ik ga er graag naar terug en zal ook zeker de winkel aanprijzen

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Dankjewel! Fijn om te horen!

Anne beoordeelde op 2016-07-26

Tevreden!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Super bedankt voor de review!
2016