Edisonstraat 10

Paul Van maaswaal beoordeelde op 2018-02-01

Snelle online bestelling
Tevreden

Ingrid Lasschuit beoordeelde op 2018-01-21

Goed geholpen aan de telefoon en in de winkel. Ruime keus goede producten.

Natascha Dijk-Baerveldt beoordeelde op 2018-01-09

Mooie website, veel producten, héél fijn dat er vers brood te bestellen is! Snelle levering.

Bart van Drunen Littel beoordeelde op 2018-01-03

De bestelde kerstproducten waren helaas na de kerstdagen bezorgd daarin tegen waren de super lekkere oliebollen wel perfect op tijd dat maakte de teleurstelling weer goed.

Beste Bart,
Heel vervelend dat het na de kerstdagen pas bezorgd is, dat proberen wij natuurlijk te voorkomen. Helaas hebben wij de pakketpost niet in handen, maar alsnog mijn excuses!

Elze den Dekker

A Broker beoordeelde op 2017-12-15

Had mij vergist met oog op de aflevering: mail gestuurd met hernieuwd verzoek. Uitstekend antwoord binnen een dag en uitstekend geregeld!

Maarten Ooms beoordeelde op 2017-12-11

Keurig zoals t hoort

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Dankjewel voor de review!

Angela Bouman beoordeelde op 2017-12-03

Goede service!!

We doen ons best! :D

Joyce beoordeelde op 2017-11-22

Telefonisch contact gehad met vragen over producten en werking. Zeer goed en deskundig advies gekregen. Vervolgens via webshop besteld en in de winkel afgehaald. Alles stond netjes klaar, super! Ik kom vaker terug :)

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Dankjewel voor deze leuke review! Ik ben blij dat het allemaal naar tevredenheid was! :D

Heppie Taekema beoordeelde op 2017-11-03

Prima geregeld zo

Annamarie Nel beoordeelde op 2017-06-06

Vriendelijk , snel reageren, bereikbaar, klantgericht. :)

Talitha beoordeelde op 2017-05-30

Super goede en persoonlijke service

Andre Kalkhuis beoordeelde op 2017-03-05

De eigenaresse is klantvriendelijk.
De webshop is op de smartphone niet te gebruiken, op laptop lukt wel maar dan erg traag.
Dit was de tweede keer dat ik bij deze winkel heb besteld en het is de tweede keer dat de t.h.t. datum erg kort is, oftewel, het product moet vrij snel gebruikt worden. Als je dergelijke producten veel en vaak gebruikt dan is het niet zo'n probleem, maar als je wat langer doet over het opmaken van een verpakking dan is dat wel lastig.
Het assortiment van deze winkel is ruim voldoende en het is erg prettig dat er überhaupt een winkel is die zich hierin gespecialiseerd heeft!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor je review! We zijn druk bezig met het optimaliseren van de webshop voor op de smartphone, maar toch goed dat u het aangeeft.
En jammer dat de THT te kort was voor u, we proberen er op te letten :)

Ellis beoordeelde op 2017-02-22

Ik heb snel mijn bestelling ontvangen en in de winkel zelf is Mevrouw heel behulpzaam en begripvol.

Super bedankt! Ik doe mijn best :D

Ingrid beoordeelde op 2017-02-07

De Brabantse worstenbroodjes van de glutenvrije thuisbakkerij geprobeerd en vond ze heerlijk! Ik was nog geen lekker worstenbroodje tegen gekomen sinds coeliakie was ontdekt. Maar deze zijn super!

Super bedankt!

Anneke van de Kamp beoordeelde op 2017-01-04

Ik ben heel tevreden. Ik had de oliebollen in de week voor oud en nieuw besteld maar had ze toch keurig voor oudejaarsdag in huis. Daarbij komt ook dat ze heerlijk waren. Ik had nog later twee oliebollen glutenvrij bij de reformzaak in onze stad meegenomen om te kijken of ik volgend jaar dichterbij oliebollen kon halen maar die waren echt niet te eten. Jullie oliebollen waren heerlijk luchtig, heel lekker van smaak en glutenvrij en lactosevrij wat wil je nog meer.

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Heel fijn dat ze zo goed zijn bevallen! Dat vinden we zo fijn om te horen!
En fijn dat alles ook netjes op tijd was bezorgd. Nog een heel fijn en gelukkig 2017 toegewenst!

Carolien Breed beoordeelde op 2016-12-06

Heel tevreden, ik had producten besteld en kon het de volgende dag al op komen halen. Dit was een 1e x dat ik online besteld had, ik kom nl.zo ook wel eens af & toe in haar super glutenvrije winkeltje. De eigenaresse is een aardig en warm persoon. Ik voel mij altijd welkom en word aardig geholpen. Soms mis ik wel bepaalde producten, maar aan de andere kant vind ik het heerlijk dat zij o.a.diepvries groentekroketjes en bamischijven verkopen, die had ik nl.sinds vorig jaar, ruim 15 jaar niet meer gegeten..

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt Carolien! Wat een mooie review, echt bedankt!

Ilona Ruiter de beoordeelde op 2016-08-28

Prima service!

MJGW van Delden beoordeelde op 2016-08-26

De eigenaresse is erg vriendelijk en zeer bekwaam.
Bestelling was goed verpakt en snel bezorgd.
Ik ben erg tevreden met over deze service.

Wanda Slaats beoordeelde op 2016-08-25

De Farabella pasta is echt zo lekker! Voor mij eigenlijk de enige pasta die ook geschikt is in koude salades. Helaas bij mij slecht verkrijgbaar maar gelukkig kan het via internet. Duidelijke site, snelle levering: wat wil een mens nog meer! Gewoon TOP!