Edisonstraat 10
5621HP Eindhoven

Bart Filippo beoordeelde op 2019-04-20

snel geleverd ,prima.

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor de review :)

Yvonne Bal beoordeelde op 2019-04-07

Vrolijke, gezellige jonge dame die met passie verteld over alle glutenvrije producten. Ze proeft ook altijd zelf wat zij denkt dat het beste bevalt bij alle klanten. dus ga zo door veel succes wij gaan alvast proeven.

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Dankjewel voor de goede review en de mooie woorden!

Corinne Verstegen beoordeelde op 2019-03-30

De bezorging was perfect alleen heel erg duur en de worstenbroodjes zijn heerlijk.

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Dat is inderdaad een nadeel aan diepvriesproducten verzenden, maar blij om te horen dat de worstenbroodjes goed bevallen! :)

Jeanine bouknegt beoordeelde op 2019-03-24

Pakket was vertraagd maar is toch eerder gekomen en dat was heel fijn bedankt . Super service! Top!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Fijn dat het pakket nog goed is aangekomen, dankjewel voor de mooie review! :)

Christien Jurriens beoordeelde op 2019-03-19

Ik ben erg tevreden over het bruinbrood meel van jullie

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Dankjewel! Erg fijn om te horen :)

Marloes beoordeelde op 2019-02-09

Super snelle levering en zeer goede service!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt! We doen ons best! :)

Dieneke Schmahl-Hoogvliet beoordeelde op 2019-01-26

We zijn Prima te woord gestaan via de telefoon en de online bestelling is keurig verzorgd en werd binnen 48 uur bij ons thuis geleverd via PostNL !
Gisteren mijn eerste glutenvrije broodje gebakken van een eigen merk broodmix, deze is super goed gelukt en smaakte prima!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor de goede review! Fijn dat de broodmix bevallen is, dat is altijd fijn om te horen :)

Anneke Van Gaalen beoordeelde op 2018-12-31

Super makkelijk bestellen en betalen.
En het belangrijkste onze zoon vindt de oliebollen zalig!!
Tip : even vermelden op welke tijd je de oliebollen kan op komen halen. Nu zelf gebeld maar anders had ik voor niks gekomen. Of heb ik deze info over het hoofd gezien?

Bedankt voor de review!

En inderdaad, dit stond er niet bij vermeld. Helaas wisten wij namelijk ook niet hoelaat de levering zou plaatsvinden, anders had het er zeker bij gestaan. Volgend jaar nog iets duidelijk aangeven dus :)

Anne Vercoelen beoordeelde op 2018-12-30

Super service.

Franciscus beoordeelde op 2018-12-30

Heel tevreden. Na telefonische bevestiging bestelling afgehaald.

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor de review! :)

Door De Beus beoordeelde op 2018-12-26

fijne (web)winkel, aardige mensen, goed product!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Dankjewel, altijd fijn om te horen! :)

Harma De Graaf beoordeelde op 2018-12-23

Goede service!!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor de mooie review! :)

Brigitta Last beoordeelde op 2018-12-23

Dessert was over de datum.

Beste Brigitta,

Erg vervelend dat het toetje over de datum was, u mag het product nog steeds komen omruilen of u geld terug krijgen uiteraard. Ik hoop dat de rest van de producten wel naar wens waren uiteraard.

Groetjes, Elze Bijl

Ria Wassink beoordeelde op 2018-12-23

Mij een bestelling beloofd. Kon onverwacht niet geleverd worden
In overleg samen kreeg ik een mooi pakketje brood thuis. Nu hopen dat ze met de kerstdagen kunnen genieten

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
We hebben er een mooi pakketje van kunnen maken gelukkig, dus ik ben blij fat u er tevreden over was! Altijd fijn om te horen :)

J Otto beoordeelde op 2018-12-17

Netjes geleverd. Ook die diepvries producten waren nog zeer goed bevroren.

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor u review! Fijn dat alle producten nog netjes bevroren aan zijn gekomen :)

Mariska Meinders beoordeelde op 2018-11-28

Super tevreden, na een misverstand in de bestelling zeer snel en netjes opgelost! Met nog een extraatje er bij, topbedrijf!

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Super bedankt voor deze mooie review! We zijn blij dat we het zo hebben kunnen oplossen! :)

Klaas Schippers beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering en goed product

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt voor de goede review!

erna pluijmakers beoordeelde op 2018-10-28

snelle levering

Reactie van Glutenvrije Super Eindhoven:
Bedankt! We doen ons best :)

Gerrit Jansen beoordeelde op 2018-10-23

Niet alles stond op de site aangegeven, na telefonisch contact is dat wel in orde gekomen.

Wellicht verstandig dat als er wat on-line besteld wordt niet aan te geven dat dit de volgende dag geverd wordt (tenminste dat stond er bij mijn factuur.

Beste meneer Jansen,

Bedankt voor de review! Goed om te horen dat u tevreden, de reden dat de producten niet op site stonden was omdat de producten al een tijd niet leverbaar waren, mijn excuses als dit niet duidelijk was.

En vanwege dat er bij de bestelling vers brood werd besteld kon het niet de volgende dag geleverd worden, zoals vermeld staat op de site. Nogmaals excuses als dit niet duidelijk was. (De site pakt namelijk automatisch de volgende dag als leverdag)

Elze Bijl

Lies Melein beoordeelde op 2018-10-08

lekker brood en crackers. Werd er erg vriendelijk geholpen