Brouwersstraat 14 A
6051 AA Maasbracht

Huub de Goeij beoordeelde op 2018-10-11

Perfect produkt, prima prijs, super vlot geleverd!

Marjon Ham beoordeelde op 2018-10-11

Walter Paijmans beoordeelde op 2018-10-10

Eddy Haes beoordeelde op 2018-10-08

Communicatie omtrent levering is prima. Verbeterpunt zou zijn als de pallet en lege big bag opgehaald en hergebruikt zou worden.

M.E. Van De Elshout beoordeelde op 2018-10-04

Alles prima gagaan en volgens afspraak keurig afgeleverd.
Goed geholpen en geinformeerd door Ruben.

Mark Ligthart beoordeelde op 2018-10-01

Voor de laagste prijs levert Goedkoop-Grind.nl prima Schots Graniet Grit. De levering was 80 meter van de losplek. Dat was geen enkel probleem. De levering wordt van tevoren gemaild en op verzoek kondigde de chauffeur ook zijn komst aan. De chauffeur dacht mee over hoe te lossen en heeft me daar vele uren en nog veel meer energie mee bespaard. Kostte hem wat extra tijd. Was echt super! Bedankt! Ik kan Goedkoop-Grind dan ook van Harte aanbevelen !!!

Reactie van Goedkoop-Grind.nl:
Ontzettend bedankt en goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen we het voor!
Ruben.

snelle levering perfect

Marco Lankman beoordeelde op 2018-09-03

Esther Simons beoordeelde op 2018-08-28

Hans Sprenger beoordeelde op 2018-08-26

Zeer snel geleverd. Ik wilde het graag binnen 4 dagen hebben dus ik had voor de zekerheid gebeld maar kreeg het keurig de volgende dag!

H Kroes beoordeelde op 2018-08-26

werd snel en netjes gebracht.

Kirstin Rozema beoordeelde op 2018-08-26

Geen sms gehad, zodat we bij thuiskomt plots de bigbag op de stoep hadden staan ipv in de tuin. Hadden we vooraf geweten wanneer de bigbag zou komen - er was afgesproken dat we de avond voor de levering bericht zouden krijgen - dan hadden we genoeg tijd gehad om het worteldoek te plaatsen en dan had de bag in de tuin gezet kunnen worden. Had ons veel gesleep gescheeld.

Kirstin Valkonet beoordeelde op 2018-08-19

D.J. Klein beoordeelde op 2018-08-14

Katrien van Bommel beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering en duidelijke communicatie!