Brouwersstraat 14 A

Jannje Zwakhals beoordeelde op 2018-12-09

Frank van Gennip beoordeelde op 2018-12-05

Helemaal tevreden!

Maurice Wolters beoordeelde op 2018-11-19

Heel tevreden. Ook mijn vraag om op een bepaalde datum te leveren werd gehonoreerd.

dion wevers beoordeelde op 2018-11-17

Erik beoordeelde op 2018-11-17

Levering snel binnen de aangegeven termijn. Ook snel antwoord op mailcontact.

Theo van R. te Deurne beoordeelde op 2018-11-07

Bestelling verliep vlot en er is zoals op de website vermeld binnen drie werkdagen netjes geleverd. Hiervoor op tijd sms ontvangen wanneer dit zou gebeuren. Vooral de bezorgkosten zijn zeer schappelijk en men heeft veel keus uit siergrind.

e schilderman beoordeelde op 2018-11-04

Prima rivierkeien
Levering precies op afgesproken tijd
Geen op of aanmerkingen
Ga zo door!

van Haeren beoordeelde op 2018-11-02

Snelle levering zonder problemen

M. Balendong beoordeelde op 2018-11-01

Zeer tevreden. Op de afgesproken dag werd alles keurig en op tijd geleverd. Top.

lee vd velden beoordeelde op 2018-11-01

Jochem Wielders beoordeelde op 2018-10-23

Prima op tijd geleverd! Aan alle (extra) beloftes voldaan! Proactief meegedacht om de levering exact zo af te handelen dat het in onze agenda paste. Daarnaast zijn ze erg goedkoop in verhouding tot andere leveranciers.

Eva Schoeren beoordeelde op 2018-10-20

mark Heijing beoordeelde op 2018-10-19

gekregen wat we bestelde.

alleen andere leverancier.

Oegstgeest was te ver.

Huub de Goeij beoordeelde op 2018-10-11

Perfect produkt, prima prijs, super vlot geleverd!

Marjon Ham beoordeelde op 2018-10-11

Walter Paijmans beoordeelde op 2018-10-10

Eddy Haes beoordeelde op 2018-10-08

Communicatie omtrent levering is prima. Verbeterpunt zou zijn als de pallet en lege big bag opgehaald en hergebruikt zou worden.

M.E. Van De Elshout beoordeelde op 2018-10-04

Alles prima gagaan en volgens afspraak keurig afgeleverd.
Goed geholpen en geinformeerd door Ruben.

Mark Ligthart beoordeelde op 2018-10-01

Voor de laagste prijs levert Goedkoop-Grind.nl prima Schots Graniet Grit. De levering was 80 meter van de losplek. Dat was geen enkel probleem. De levering wordt van tevoren gemaild en op verzoek kondigde de chauffeur ook zijn komst aan. De chauffeur dacht mee over hoe te lossen en heeft me daar vele uren en nog veel meer energie mee bespaard. Kostte hem wat extra tijd. Was echt super! Bedankt! Ik kan Goedkoop-Grind dan ook van Harte aanbevelen !!!

Reactie van Goedkoop-Grind.nl:
Ontzettend bedankt en goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen we het voor!
Ruben.

Hayat Bentoto beoordeelde op 2018-09-18