Brouwersstraat 14 A
6051 AA Maasbracht

Bas beoordeelde op 2019-06-23

Snelle levering, en ondanks dat er geen "levertijd sms" is verzonden, de bestelling op de juiste plek afgeleverd.

rudy van nuffel beoordeelde op 2019-06-23

Nicole de Ridder beoordeelde op 2019-06-19

Danny Indeherberg beoordeelde op 2019-06-18

Snelle en correcte levering. Niets op aan te merken.

Ritchie Cox beoordeelde op 2019-06-16

Mc Jacobs beoordeelde op 2019-06-02

Lubos Mahdal beoordeelde op 2019-06-02

Chauffeur kwam met heftruck aan ipv laadwagen. Dus hij kon de grind niet op de gewenste plaats storten.

En de grind is geheel anders dan op de aangegeven foto op de website. Bijna geen wit ertussen.
Heel jammer voor mijn klant.

Reactie van Goedkoop-Grind.nl:
Ten eerste bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent.

Onze leveringen worden in principe altijd gedaan met een zogenaamde kooi-aap, dit is een heftruck die de chauffeur mee kan nemen.

Wat betreft het grind is het jammer om te horen dat het er niet helemaal uitziet zoals op de foto's. We proberen altijd een zo accuraat mogelijke weergave te geven, ondanks kunnen er toch bepaalde afwijkingen zijn.

Ik hoop u hiermee te hebben geholpen, mochten we nog iets kunnen doen hoor ik dat graag.

Ruben.

VOF Van Broekhuizen beoordeelde op 2019-06-01

J.J. van der Veen beoordeelde op 2019-05-22

Afspraken stipt nagekomen, goede kwaliteit geleverd.

Esther Huitink beoordeelde op 2019-05-18

John Geilen beoordeelde op 2019-05-18

Uitstekend bedrijf en goede leverancier en goede chauffeur.
Vriendelijk en attent.
Het bedrijf is zeker de aanbeveling waard.

Fred Hagenaars beoordeelde op 2019-05-15

Danny Essers beoordeelde op 2019-05-13

Tim Hovens beoordeelde op 2019-05-08

J.H. Pisters beoordeelde op 2019-05-04

van Dijk Sandra beoordeelde op 2019-05-03

Bert Berg vd beoordeelde op 2019-04-26

Snel en op tijd geleverd

Wim Boshoven beoordeelde op 2019-04-26

Yvonne Heemskerk beoordeelde op 2019-04-25