Brouwersstraat 14 A
6051 AA Maasbracht

Carola Renet beoordeelde op 2018-07-16

geweldige service hele snelle levering wij hadden het die dag niet verwacht niet duur

Robbin Kuiperd beoordeelde op 2018-07-11

Alles is snel gekomen. Alleen de bigbag zakken zijn aan de matige kant gevuld. Mis zeker wel 40 cm per bigbag.

Reactie van Goedkoop-Grind.nl:
Goedemorgen,

Bedankt voor uw review.

Bij ons wordt alles in big bags gedaan die maximaal 1500kg per stuk kunnen bevatten.
De gedane bestelling bestaat uit een big bag van 1000kg, wat inhoudt dat de zak inderdaad niet helemaal vol is.

Ik hoop dat deze uitleg het een en ander heeft kunnen verduidelijken. Mochten er verder nog vragen blijven bestaan, neem gerust contact op.

Bedankt voor uw bestelling.

Ruben | GoedkoopGrind.nl

ton schrader beoordeelde op 2018-07-10

snelle levering helemaal niks op aan te merken

Luitzen Planting beoordeelde op 2018-07-04

Kees Saarloos beoordeelde op 2018-06-30

Christel Janssen beoordeelde op 2018-06-28

Monique Suselbeek beoordeelde op 2018-06-26

Besteld met een leveringsverzoek voor 2 weken later. 1telefoontje om te checken, wist direct waar het over ging! Mooi grind en op tijd geleverd!

Sjoerd Rijks beoordeelde op 2018-06-13

Jelle Bijma beoordeelde op 2018-06-11

Monique gordeijns beoordeelde op 2018-06-05

Mischa Hondius beoordeelde op 2018-06-04

Cees Schuiveling beoordeelde op 2018-05-30

Levering oké maar veel klein grit (minder da n 4 mm7)

mabel klaassen beoordeelde op 2018-05-29

Gewoon helemaal prima!

Erwin Koster beoordeelde op 2018-05-26

Goede en snelle levering en tegen een zeer scherpe prijs, kortom zeer tevreden

Lashley beoordeelde op 2018-05-22

Zeer tevreden, snel geleverd en mooi op juiste plaats neer gezet.

Haumann beoordeelde op 2018-05-22

topbedrijf

Bakker beoordeelde op 2018-05-18

Ruber beoordeelde op 2018-05-08

door Ruben zijn we goed geadviseerd betreffende de keuzen welke gemaakt moest worden. Levering is conform afspraak geleverd.

De Heer beoordeelde op 2018-05-04

S. Kleuskens beoordeelde op 2018-04-25

een dag na mijn bestelling al geleverd , chauffeur was meer dan vriendelijk en reed met de kooiaap de bigbags precies waar ik ze wilde hebben . gezellig een bakkie gedaan en iedereen meer dan tevreden , ook de prijs was verreweg het beste wat ik heb kunnen vinden , dus alleen maar lof !!!

Reactie van Goedkoop-Grind.nl:
Wat een ontzettend goed bericht en fijn om te horen!