Brouwersstraat 14 A
6051 AA Maasbracht

Johan Kraaijenhof beoordeelde op 2018-03-23

Goede levering, even problemen met de levering maar een dagje later was het binnen !

Seuren beoordeelde op 2017-12-30

Op de juiste plek gezet, goedkoop en veel keus.

Ashwin Bhoewar beoordeelde op 2017-11-20

Perfecte levering en op tijd!

Ton Overhorst beoordeelde op 2017-11-03

Keurig op tijd en chauffeur luisterde goed naar vragen over de plaatsing van de big bag

Annemiek Le Noble beoordeelde op 2017-11-01

Goede en duidelijke communicatie.

M.J.M. De Jager beoordeelde op 2017-10-28

Heel prima. Geleverd volgens afspraak. Wel wat ruim tijdsbestek (tussen 16.00 - 19.00u.) als je vervroegd van werk naar huis gaat en levering rond 19.00u. is.
Keurig afgeleverd en een aardige, prettige, meewerkende chauffeur.
Puntje van aandacht bij online bestelling. Na bevestiging van bestelling is niet meer goed terug te kezen wat besteld is ( bijv. alleen 350 kg bigbag+een bedrag. Geen check meer of dat wat ín de bigbag zit het juiste spul is).

Sanne Putman beoordeelde op 2017-09-20

Netjes geleverd op de afgesproken tijd. Gemarkeerd de plaats in de tuin aangegeven waar het grind moest komen 👍🏻

Marc en Kato beoordeelde op 2017-09-11

Eenvoudig te bestellen, zeer snelle levering en het werd met de kooiaap van de chauffeur precies op de plek waar ik het hebben wilde neergezet. Helemaal blij mee.

Ruud Looyen beoordeelde op 2017-09-07

Volgens afspraak bezorgd. Goede informatie per mail betreffende de bestelling en bezorging. Geleverde materialen van goede kwaliteit.

A. Scheres beoordeelde op 2017-08-20

Snelle, perfecte en correcte levering van onze bestelling

Aziz Zaari beoordeelde op 2017-08-15

Prima service, alleen de levering was niet optimaal. Is uiteindelijk goed opgelost.

Reactie van Goedkoop-Grind.nl:
Bedankt voor uw beoordeling.

Paul Moonen beoordeelde op 2017-07-22

perfect verlopen
Betrouwbaar
Chauffeur bracht big bag tot op plaats van bestemming
Chapeau !!

Reactie van Goedkoop-Grind.nl:
Hartelijk dank voor uw review, we zijn blij om te horen dat alles naar wens is geweest!

Verheijen beoordeelde op 2017-06-22

Prima afhandeling en snelle levering!

Willem beoordeelde op 2017-06-22

nette levering mooi schoon grind zonder contaminatie.

E.M. Brouwer beoordeelde op 2017-06-22

Levering van grind was prima, alleen het worteldoek wat er bij zat, was iets groter dan een badlaken, en heb ik dus toch moeten kopen !

Jan Cremers beoordeelde op 2017-06-21

De opdrachtverwerking was snel en goed evenals de melding van levering.
De levering zelf was matig tot slecht omdat de transporteur een electrische steekwagen had waarmee hij niet eens door een zgn. molgoot langs de kant van de weg kon komen en wij zodoende de twee big bags bij de buren op de oprit moesten zetten.

I. D. beoordeelde op 2017-06-06

Prima levering, mooi materiaal en snelle afhandeling.

Danny Wolf beoordeelde op 2017-06-01

Ik kreeg wat ik besteld had op het beloofde moment

Laura Bartels beoordeelde op 2017-05-30

Zeer tevreden

H Peeters beoordeelde op 2017-05-30

Heel tevreden. Snelle en correcte levering. Op nabestelling via mail werd zeer snel en direct gehandeld waardoor deze in de levering kon worden meegenomen. Zeer prettig dat je een proefzending van het gewenste produkt gratis kunt aanvragen.

Reactie van Goedkoop-Grind.nl:
Bedankt voor uw reactie en we zijn blij te horen dat alles goed bevallen is!

Veel plezier met het grind toegewenst.