Goedkope 3D Pen

Goedkope 3D Pen

De goedkoopste 3D pen met de beste kwaliteit koop je hier!

Wees creatief en maak de mooiste creaties! Je kunt het zo gek niet bedenken, of je kunt het in 3D tekenen. Wat dacht je van mooie 3D letters, 3D figuurtjes zoals auto’s, poppetjes of prachtige sieraden die je echt kunt dragen?! 3D tekenen is voor kinderen niet alleen heel leuk en educatief bovendien, ook voor de volwassen hobbyist is het echt een aanbeveling om een 3d printer pen te kopen!

Bestellingen voor 23:45 de volgende dag in huis en er zijn diverse Actie Aanbiedingen van 3D pennen met filamentpakketten (navulling voor de 3D pen).

Lidmaatschap per 16-07-2018 stopgezet

9,2
Filter 597 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 512 met beschrijving

• Patrick
    Review voor Goedkope 3D Pen

Net als de eerdere recensie.. kapotte pen geleverd. Geen enkele reactie gekregen via welk kanaal dan ook mail/website/telefoon. Ik heb Stichting Webwinkel ingeschakeld en ook zij krijgen geen contact met deze winkel. M.a.w. bespaar je geld en de moeite, bestel hier NIET meer je bent geheid je geld kwijt!! Dit grapje heeft mij bijna 100euro gekost en wil jou dat graag besparen.

• L.G. Hermans
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Bestelling werd wel op tijd geleverd, maar de bestelde pen werkt totaal niet. Ik ben al 2 weken bezig om hun per E-Mail te bereiken. maar het mail komt terug als onbestelbaar. Ook een bericht op de site ingevuld, hier ook geen reactie op. Telefoon werd ook niet beantwoord. Je moet wel gek zijn als je bij dit bedrijf nog iets besteld. Ik hen nu een waardeloze 3D pen van 69 Euro waar ik niets mee kan.

• JH055
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Uitgebreid aanbod, snelle levering. Jammer dat ik wel 2 extra items heb besteld als ‘kassakoopjes’ maar geen melding kreeg van verzendkosten bij een bedrag onder €25. Had ik dat wel gehad, dan zou ik meer bestellen.

• Ellen Janssen
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

snel in huis, goede service.

• Erik Moens

Zeer snel geleverd .

• janny broekema
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

ik ben er erg blij mee want als ik het op alieexpres moet bestellen dat duurt veel te lang ik ben blij dat deze site bestaat

• verspeelt christine
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Eenvoudig en duidelijk om te bestellen en uitstekende snelle levering.

• B Geijtenbeek
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Zeer tevreden , inderdaad volgende dag in huis..

• L. van der Lans
    Review voor Goedkope 3D Pen

We hadden een probleem met de 3d pen. Dit is super netjes en snel opgelost. Onze complimenten voor de service, klantvriendelijkheid en probleemoplossend vermogen. Wil je een 3d pen kopen. Doe dit dan bij dit bedrijf!

• sandra raaijmakers
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Na bestellen zeer snel in huis

• M Van Son

Netjes en snel

• Anouk
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Verkeerde vulling voor de 3D-pen besteld. Kon na een belletje zonder problemen geruild worden.
    Prima ervaring!

• M.J. Schellekens
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Snelle levering en mooie prijs/kwaliteitsverhouding.

• Dennis van der Wal

• G.T. Drenth
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Goede omschrijving op website, goede communicatie ene snelle levering.

• Petra Wevers
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Snelle levering, goed product, leuke prijs.

• thierry colombier
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

binnen de twaalf uur geleverd fantastisch

• M
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Zondag besteld en dinsdag al in huis! Super snel! En alles voor goeie prijzen!

• J. Hofland
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Van het volume had ik meer verwacht
    Wel snel geleverd

• Anja Jonker-Kuiper
    Geverifieerde klant van Goedkope 3D Pen

Prima. Snelle levering, goed product.