Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Rivium Boulevard 301-320
2909LK Capelle a/d IJssel
085 888 27 29

Bol.com 67 8,9

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Patrick beoordeelde op 2018-07-16

Net als de eerdere recensie.. kapotte pen geleverd. Geen enkele reactie gekregen via welk kanaal dan ook mail/website/telefoon. Ik heb Stichting Webwinkel ingeschakeld en ook zij krijgen geen contact met deze winkel. M.a.w. bespaar je geld en de moeite, bestel hier NIET meer je bent geheid je geld kwijt!! Dit grapje heeft mij bijna 100euro gekost en wil jou dat graag besparen.

elisabeth knaup beoordeelde op 2018-07-06

L.G. Hermans beoordeelde op 2018-06-19

Bestelling werd wel op tijd geleverd, maar de bestelde pen werkt totaal niet. Ik ben al 2 weken bezig om hun per E-Mail te bereiken. maar het mail komt terug als onbestelbaar. Ook een bericht op de site ingevuld, hier ook geen reactie op. Telefoon werd ook niet beantwoord. Je moet wel gek zijn als je bij dit bedrijf nog iets besteld. Ik hen nu een waardeloze 3D pen van 69 Euro waar ik niets mee kan.

Iris Van roozendaal beoordeelde op 2018-06-09

Liane Wessels beoordeelde op 2018-05-25

Roald Mulder beoordeelde op 2018-05-16

Daniel Pinto beoordeelde op 2018-05-15

Reactie van Goedkope 3D Pen:
Donderdag was hemelvaartsdag; een nationale feestdag, die geldt als zondag. Al zouden wij wel gewerkt hebben, dan hadden de bezorgdiensten nog niet gewerkt. Dus zinloos. Uw order was dus effectief eigenlijk vrijdag en vervolgens zaterdag geleverd.

Wil Robbers beoordeelde op 2018-04-19

JH055 beoordeelde op 2018-04-18

Uitgebreid aanbod, snelle levering. Jammer dat ik wel 2 extra items heb besteld als ‘kassakoopjes’ maar geen melding kreeg van verzendkosten bij een bedrag onder €25. Had ik dat wel gehad, dan zou ik meer bestellen.

Ellen Janssen beoordeelde op 2018-04-17

snel in huis, goede service.

Dawid Lesny beoordeelde op 2018-04-08

Erik Moens beoordeelde op 2018-04-07

Zeer snel geleverd .

voortest achtertest beoordeelde op 2018-04-07

Danny Depré beoordeelde op 2018-03-28

Frans Verdiesen beoordeelde op 2018-03-25

r smeets beoordeelde op 2018-03-23

janny broekema beoordeelde op 2018-03-22

ik ben er erg blij mee want als ik het op alieexpres moet bestellen dat duurt veel te lang ik ben blij dat deze site bestaat

verspeelt christine beoordeelde op 2018-03-18

Eenvoudig en duidelijk om te bestellen en uitstekende snelle levering.

B Geijtenbeek beoordeelde op 2018-03-18

Zeer tevreden , inderdaad volgende dag in huis..

Peer Neggers beoordeelde op 2018-03-17