Topaasdijk 32
4706 TK Roosendaal
085 888 27 29

Bol.com 62 8,6

thierry colombier beoordeelde op 2018-02-24

binnen de twaalf uur geleverd fantastisch

M beoordeelde op 2018-02-21

Zondag besteld en dinsdag al in huis! Super snel! En alles voor goeie prijzen!

J. Hofland beoordeelde op 2018-02-17

Van het volume had ik meer verwacht
Wel snel geleverd

Anja Jonker-Kuiper beoordeelde op 2018-02-14

Prima. Snelle levering, goed product.

Cedric jennes beoordeelde op 2018-02-14

Ik had een pen gekocht, deze ging defect, maar kreeg een nieuwe. Ook toen deze weer defect ging werd ik meteen geholpen met een andere oplossing.

Jeroen Vancoillie beoordeelde op 2018-02-12

Vrijdagavond besteld en Zaterdag geleverd. Product voldoet aan de beschrijven en bevat een beknopte nederlandse handleiding.

Johanna Plak beoordeelde op 2018-02-10

Snelle verzending , doen wat ze beloven

Peter van Dalfsen beoordeelde op 2018-02-01

vlotte levering, prima verpakt

A Bilgic beoordeelde op 2018-01-31

Levertijd Snel en goedkoop!

Lisette beoordeelde op 2018-01-27

Makkelijk besteld. Kreeg snel bevestiging dat het verzonden was en mailtjes om de zending te volgen. Volgende dag bezorgd. Het filament zat wel in een te klein doosje, stond helemaal bol. Oranje is, wellicht daardoor, op meerdere plaatsen gebroken. Maar waarschijnlijk nog wel bruikbaar. Ga het filament vandaag proberen.

Rene Van gool beoordeelde op 2018-01-19

Doen wat ze beloven

Bastiaan Schreutelkamp beoordeelde op 2018-01-17

Slordig in gepakt. De draden die ik besteld had zaten als een zooitje bij elkaar geraapt en in een zakje gedaan

Maaike beoordeelde op 2018-01-16

Begrijpelijke productinformatie op de site en duidelijke communicatie over de levering, vlot en bestelling is zoals gevraagd en in goede orde aangekomen.

Bart De clerck beoordeelde op 2018-01-15

Geleverd zoals beloofd op tijd mooi ingepakt en toch niet overdreven. Super echt goeie service.

Anton Rutten beoordeelde op 2018-01-12

Ik had de allergoedkoopste pen gekocht, deze ging defect, maar kreeg een nieuwe. Ook toen deze weer defect ging werd ik meteen geholpen met een andere oplossing.

C.S. beoordeelde op 2018-01-06

Makkelijke site, snel besteld, snel geleverd en heel goed verpakt!

WJG Meester beoordeelde op 2018-01-03

Produkt is snel geleverd. De beschrijving is uitgebreid en de pen voldoet aan de verwachtingen.

Maaike Van der Linden beoordeelde op 2017-12-31

Super snelle en goede levering! Mooie 3d pen vullingen!

Roy Macdaniel beoordeelde op 2017-12-31

Gewoon goed, snel en goedkoop!

Anna Pedro beoordeelde op 2017-12-30

Super snel!