johan van den kornputstraat 18
8091WL wezep

2015

Ron Veldhuis beoordeelde op 2015-10-14

Snelle en goede bezorging, een aanrader

Leon beoordeelde op 2015-08-26

Complimenten! Goedkope theorieboeken mag haar naam met trots dragen. De goedkoopste zijn ze zeker. Men reageerde snel op mijn vraag en hielpen mij vriendelijk en behulpzaam verder. Bedankt! ;)

Martijn beoordeelde op 2015-05-22

Super snelle levering, direct mailcontact met de houder van de webshop en de code stond na betaling binnen een paar minuten in mijn mailbox!

Jurgen beoordeelde op 2015-05-11

VLOTTE EN CORRECTE LEVERING EN GOED TELEFONISCH ADVIES.

2015