Hof van Rome 101
7007 JX Doetinchem
0620217750
KvK 62062522

jeroen vd sar beoordeelde op 2019-01-18

op aanraden van een collega hier een urn voor mezelf en mijn broer gekocht. goed product voor goede prijs en ik had ze 2 dagen later al binnen super snel. ๐Ÿ‘

Jan Willem Schaafsma beoordeelde op 2019-01-08

Uitstekende kwaliteit en prijs. Na diverse webwinkels te hebben vergeleken bij jullie een bestelling gedaan. Exact hetzelfde urn voor stukken minder geld. Jan Willem

SJAAK beoordeelde op 2018-12-18

SUPER WEBSHOP EN ERG GOEDKOOP. HEB EEN AANTAL SHOPS VERGELEKEN EN WAS HIER RUIM 100 EURO MINDER KWIJT

Sas brouwer - van wijk beoordeelde op 2018-12-12

Mijn man en ik konden het niet eens worden over welke urn we wilden kopen. We hebbe er nu twee gekocht en beide half gevuld zo kunnen we afwisselen. We waren bijna netso voordelig uit als bij 1 urn van Monuta!!

zusjes stapelbroek beoordeelde op 2018-11-22

samen met mijn 3 zusjes een besteling bij jullie geplaatst. Bestelling was snel in huis en de 4 urns zijn echt super mooi gemaakt ๐Ÿ˜Š

F. Versteegh beoordeelde op 2018-11-14

Gisteren de bestelde messing urn een mooi plekje gegeven op de schouw. Tnx voor het snel beantwoorden van mijn vraag via het contactformulier en de snelle bezorging. ๐Ÿ‘

Anne en Frits beoordeelde op 2018-11-09

bij deze willen wij jullie bedanken voor de urnen die wij bij jullie hebben gekocht. Wij hebben zelf een grote gekocht en 2 kleine voor mijn zussen. Super mooi handbewerkt en binnen 2 dagen ik huis en veel geld bespaard hier gaan wij lekker van uit eten. Groetjes Anne en Frits

D.pouw beoordeelde op 2018-09-20

Slechte zaak! Ik heb hier een urn besteld met een diepe kras erop. Ik wil hem retourneren maar moet zelf de retourkosten betalen. Want het was volgens hun aleen met een microscoop te zien! En al hun urnen hadden wel iets volgens hun vonden de meeste mensen het wel mooi dat er wat aan mankeerde want iedere urn was uniek en inperfect net zoals ieder mens.......
Uiteindelijk wel de retourkosten terug gekregen naar door te dringen maar de afhandeling hier is niet netjes! En ze hebben 0 respect!

Reactie van Goedkopeurnkopen.nl:
Beste Delano Pouw,

Onze stagiaire heeft inderdaad erg onprofessioneel gehandeld.
Onze welgemeende excuses hiervoor, dit had netter opgelost moeten worden.
Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en hebben wij iemand anders blij gemaakt met deze urn en deze persoon is er uitermate tevreden over gezien het persoonlijke bedankje dat wij hebben mogen ontvangen van haar. Wij doen het uiteindelijk voor de mensen en niet voor het geld anders lager onze prijzen wel stukken hoger.

Team Goedkopeurnkopen.nl

Uitvaartverzorger uit Amsterdam beoordeelde op 2018-09-04

Mijn klant was uitermate tevreden met de geleverde witte vlinder (grote variant). En daar doe ik het voor dankbaarheid.

Familie van der Molen beoordeelde op 2018-09-01

Wij hebben vanmiddag onze bestelling ontvangen en zijn er zeer content mee. Dezelfde urn was 120 euro duurder als wij hem direct bij onze uitvaartverzorger zouden kopen. Voor dit geld gaan wij nu lekker uitetenn

Samantha van der wal beoordeelde op 2018-08-27

Ik had eerst nog 2 vragen welke via whatsapp binnen 2 uur werden beantwoord daarna bestelling geplaatst en 2 dagen later hele prachtige urn ontvangen ga zo door met jullie shop

Dhr. Vlieger beoordeelde op 2018-08-22

Ik krijg veel positieve reacties op de grote vlinder urn. Mensen vragen vaak waar ik dat mooie “beeld” heb gekocht. Ze zijn dan verbaasd als ik vertel dat het de urn van mijn vrouw is.

riet vermolen beoordeelde op 2018-08-10

erg tevreden met de snelle afhandeling en 100 euro voordeliger uit dan bij uitvaartwinkel. bedankt namens riet en theo

Sanne beoordeelde op 2018-07-31

Echt een hele mooie urn. Was heel goed verpakt in een stevige doos met extra beschermingsmateriaal en binnen 2 dagen in huis.