Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Terminalweg 15
3821AJ Amersfoort
KvK 65201248

9,0

gene dengis beoordeelde op 2019-02-17

vlugge ontvangst dank u 😃😄

Bart Hammer beoordeelde op 2019-02-12

Ik word altijd blij als ik weer een pakketje van golfcenter mag ontvangen. In de eerste plaats natuurlijk omdat ik het graag wil hebben maar zeker zo belangrijk omdat ik bij golfcenter nog het gevoel heb dat ik er toe doe als klant. Goede prijs, snelle levering en een persoonlijk met de hand geschreven briefje om plezier te wensen met de aankoop. Ik weet niet of dat standaard is maar de keren dat ik wat bestelde zat het erbij. Je voelt je daardoor net wat extra gewaardeerd!

Marijke Brokmann beoordeelde op 2019-02-11

Prima service

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Marijke!

Thibaut Everaerd beoordeelde op 2019-02-10

Heb voor het eerst iets besteld op deze site maar heb het niet ontvangen!!

Beste Thibaut,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het direct verstuurd. Zojuist contact opgenomen met PostNL. Het pakketje is in het verkeerde sorteercentrum beland. Morgen moet het pakket worden uitgeleverd. Mocht dit niet zo zijn, dan start PostNL een onderzoek. Excuses voor het ongemak.

Met sportieve groet,
Team GolfCenter.nl

rene verbinnen beoordeelde op 2019-02-10

Men doet wat men beloofd snel en stipt leveren

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Rene!

H. Bruins beoordeelde op 2019-02-09

Prima snelle service.

Jos Op den Camp beoordeelde op 2019-02-07

snel besteld en geleverd. Prima verpakt. De complimenten

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Jos!

yvette vervoort beoordeelde op 2019-02-03

Prima service. Top produkten.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Yvette!

Joke vG beoordeelde op 2019-02-02

Zeker tevreden, vriendelijk en snelle levering.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Joke!

Willem Kwakernaat beoordeelde op 2019-02-02

Snelle levering, verzending compleet. erg leuk dat er een persoonlijke boodschap op de factuur stond.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Willem!

Gé Hulleman beoordeelde op 2019-02-02

Zeer goede sevice

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Gé!

R de Jonge beoordeelde op 2019-02-01

Informatie duidelijk en levering volgens verwachting

Jeroen De leeuw beoordeelde op 2019-01-31

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Jeroen!

Jonathan De Smet beoordeelde op 2019-01-31

Levertermijn was wat lang.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Jonathan!

Miriam Bonnier beoordeelde op 2019-01-30

Van bestelling tot , helaas , retour-
Betaling 100% korrekt!

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Miriam!

Monique Laureys beoordeelde op 2019-01-29

Prima levering. Wij waren niet thuis, dus afgeleverd bij de buren.
Het was wel enkele dagen stil rond Golfcenter, dan een mail, dat het order in backorder stond. Dat had ik wel graag onmiddellijk na de bestelling vernomen.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Monique! We gaan met je feedback aan de slag.

Damy van Wilgen beoordeelde op 2019-01-27

Jas in backorder, maar na telefoontje netjes in afgesproken periode geleverd

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Damy!

JvdB beoordeelde op 2019-01-26

Snelle levering, keurig verpakt

Daniëlle Engels beoordeelde op 2019-01-26

Veel te laat geleverd, geen eigen initiatief om de vertraging te melden, telkens hetzelfde verhaal maar geen oplossing.

Veerle De Block beoordeelde op 2019-01-24

Het product Zepp Golf 2 is zeker ok maar de levering liet te wensen over. De bestelling werd geplaatst op 22/12/18 en diende als kerstcadeau. Omdat er geen voorraad was en de fabrieken dicht waren, kon deze niet tijdig geleverd worden, alle begrip daarvoor. Na telefonisch contact en de belofte om het heel snel te leveren, hebben we echter pas op 14/01/19 een melding gekregen dat de bestelling werd klaargemaakt. We hopen dat hier extra aandacht en zorg aan wordt besteed zodat we in de toekomst toch nog bij deze firma kunnen bestellen.

Beste Veerle,

Bedankt voor uw beoordeling. Excuses voor de vertraging en onduidelijkheid over de verwachte levertijd. We nemen uw advies ter harte. We hopen u zeker nog terug te zien en beter van dienst te mogen zijn. Als ik nog iets voor u kan doen, dan hoor ik het graag.

Met sportieve groet,
Team GolfCenter.nl