Zambezilaan 15
1448RA Purmerend
0683207816

Suzanne Van der star beoordeelde op 2018-10-16

Mooie producten en snelle verzending.

Nataschja Groot Obbink beoordeelde op 2018-07-16

Mijn bestelling is erg snel en erg leuk ingepakt geleverd. Echt top!

Reactie van Goodiebagshop:
Dankjewel Nataschja en veel plezier met jouw aankoop

Joost Klerks beoordeelde op 2018-06-06

Duidelijke site prima levering

Dankjewel Joost!

Annemarie Van de Bunt beoordeelde op 2018-05-15

Heel te reden, Jessica denkt met je mee, heeft geen standaard producten en komt met een voorstel op maat als daar vraag naar is. Snelle levering!

Dankjewel Annemarie

Audrey Van Esch beoordeelde op 2018-04-30

Goede service, persoonlijk en snel. Bedankt Jessica!

Dankjewel Audrey!

Dorien beoordeelde op 2018-04-06

Goede service. Netjes verstuurd

Reactie van Goodiebagshop:
Dankjewel Dorien voor je mooie beoordeling.

Mandy van Deursen beoordeelde op 2018-04-06

Zeer tevreden, ik had een koffiebeker van bamboe besteld en de volgende dag was het al in huis. Netjes verpakt en er zat nog een klein kadootje bij.

Reactie van Goodiebagshop:
Dankjewel Mandy voor deze toffe beoordeling, tot ziens in de shop.