Hollandse Hout 239
8244GJ Lelystad

9,0

Klaas Grashuis beoordeelde op 2018-12-09

Kees Kerstens beoordeelde op 2018-12-08

Prima, snelle service, word snel geleverd.

willem l. Idsinga beoordeelde op 2018-12-02

Fenna Bouman beoordeelde op 2018-11-25

Wesley Hendrix beoordeelde op 2018-11-19

Mariel Aarts-Jacobs beoordeelde op 2018-11-12

Giovanni van Dam beoordeelde op 2018-11-11

R. E Van beek beoordeelde op 2018-11-07

Naam is verkeerd overgenomen op de factuur. Weet niet of ik nu iets in kan dienen bij de zorgverzekering. Pakket is afgeleverd in mijn papiercontainer..... Terwijl mijn partner gewoon thuis was. Het zijn kostbare producten en dan verwacht ik niet zo iets. Ik zal blijven bestellen bij jullie omdat ik wel moet, maar iets meer zorgvuldigheid verwacht ik wel.

A. Hoogendoorn beoordeelde op 2018-11-06

S Besselaar beoordeelde op 2018-11-05