Hollandse Hout 239
8244GJ Lelystad

Atie Gouka beoordeelde op 2019-02-10

Rolien beoordeelde op 2019-02-09

De bestelling ging makkelijk en ik had het de volgende werkdag al in huis!

Nikki Vaarkamp-Lucas beoordeelde op 2019-02-05

Irma Kolder beoordeelde op 2019-01-27

Snelle levering en een top medicijn.

janke postema -de groot beoordeelde op 2019-01-26

R. Mizbah-de Kroon beoordeelde op 2019-01-20

Astrid Kleinveld beoordeelde op 2019-01-15

Lianne van den Nieuwendijk beoordeelde op 2019-01-15

toegankelijke webwinkel , keurig contact opgenomen toen directe levering niet mogelijk bleek

Gonny Gerrits beoordeelde op 2019-01-14

Correcte levering

H.J.M. van Egmond beoordeelde op 2019-01-09

afleveren van de bestelling, duurde itt andere bestellingen langer, overbelaste besteldiensten?

G.J.S. Van Den Heuvel beoordeelde op 2019-01-09

Keurig en snel

Mw.E.T. de graaf beoordeelde op 2019-01-04

G.J.S van den Heuvel beoordeelde op 2019-01-02

dorith Esmeijer beoordeelde op 2018-12-29

Fenna Hoekstra beoordeelde op 2018-12-23

Goede service iets te laat besteld maar dank dat jullie het kosteloos aangetekend verstuurt hebben 😎

MJW beoordeelde op 2018-12-20

Snel, simpel, gewoon helemaal goed.

Klaas Grashuis beoordeelde op 2018-12-09

Kees Kerstens beoordeelde op 2018-12-08

Prima, snelle service, word snel geleverd.

willem l. Idsinga beoordeelde op 2018-12-02

Fenna Bouman beoordeelde op 2018-11-25