Hollandse Hout 239
8244GJ Lelystad

9,0

Irma Kolder beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering en goede service

Lodewijk van der veen beoordeelde op 2019-06-07

Stephanie Janssen beoordeelde op 2019-05-25

Gerrie van der Meer-Overwater beoordeelde op 2019-05-22

Trijn Oudman beoordeelde op 2019-05-21

R. van Halderen beoordeelde op 2019-05-18

Goede service, snelle levering.

Marretje Hoekstra beoordeelde op 2019-04-24

Stefan G. beoordeelde op 2019-04-20

Stevig verpakt. Het was jammer dat het niet met pakketdienst kwam, dan was het misschien al maandag bezorgd. Nu kwam het met de gewone post en die wordt niet op maandag bezorgd.

Esther van de Glind beoordeelde op 2019-04-16

Duidelijke website en snelle levering.

Gonny Gerrits beoordeelde op 2019-04-15

Irma Kolder beoordeelde op 2019-04-09

Goede service en een top product.

A van der Perk beoordeelde op 2019-03-30

R van Halderen beoordeelde op 2019-03-24

Tonny Stucken-Giebels beoordeelde op 2019-03-20

Marja Dirkzwager beoordeelde op 2019-03-18

Mijn eerste bestelling,was prima verzorgd en snel geleverd. Heel fijn, dat ik hiervoor moest tekenen, zodat het niet bij buren terecht kon komen. Medische middelen, horen, niet rond te zwerven. Dus top!!

Fatma Narjah beoordeelde op 2019-03-17

Levering was binnen 48 uur helemaal top👍🏻

Tini Messchendorp beoordeelde op 2019-03-16

K Hekman beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering het middel wat geleverd wordt heeft het gewenste resultaat.

Ticky Oltheten beoordeelde op 2019-03-05

Keurige afhandeling van mijn bestelling.

G.A Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-03-05