Bezettingslaan 112
9728EL Groningen

Rob van Wees beoordeelde op 2019-06-25

Heel erg tevreden. Ik kreeg op vrijdagmiddag na 17:00 binnen een minuut een vriendelijk antwoord op mijn vraag over de slimme balkontafel. Ik bestelde dezelfde dag nog en had mijn bestelling op dinsdag al binnen. Top!

J Buisman beoordeelde op 2019-06-25

Roxanne beoordeelde op 2019-06-24

Colette Vaes beoordeelde op 2019-06-22

Mevrouw Silvia Pecoraro beoordeelde op 2019-06-22

Supersnelle levering, zeer mooi afgewerkt. Kortom heel blij en tevreden.

Reactie van GoudmetHout:
Nou zeg! Super bedankt Silvia!

Thamar Kiemel beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering, snelle bevestiging en geweldige kwaliteit en afwerking! Een aanrader, mijn buurvrouw heeft ook direct een besteld.

Reactie van GoudmetHout:
Wat een leuk bericht! Uiteraard graag gedaan!

Hanneke Kaamer van Hoegee beoordeelde op 2019-06-17

Anita Stoop beoordeelde op 2019-06-11

Zeer snelle levering en een zeer mooie balkontafel

Reactie van GoudmetHout:
Helemaal top! Veel plezier ervan!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Dinsdag besteld, donderdag keurig geleverd bij het afhaalpunt. Mooi product en geen papierverspilling: keurige verwijzing naar montagehandleiding op de site.

Reactie van GoudmetHout:
Kijk aan! Fijn dat de verzending soepel verliep.
Inderdaad denken wij daarmee ook om het milieu! Leuk dat het opvalt:)

Fijne zomer!

Nynke Goslinga beoordeelde op 2019-06-11

Daniel Mampaey beoordeelde op 2019-06-10

A beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering, fijn contact!

Goed om te horen!
Fijne zomer!

Diana Vink beoordeelde op 2019-06-08

Snelle levering, mooi en super handig product. Ben er heel blij mee. Ga er snel nog één bestellen 😊

Wat fijn! Genieten!

H Bos beoordeelde op 2019-06-08

Erg tevreden. Bestelling werd gelijk verwerkt en binnen de gestelde termijn ontvangen.

Super!!

Annerie Groen-vd.Drift beoordeelde op 2019-06-07

Ziet er goed uit, snel geleverd.

Reactie van GoudmetHout:
Bedankt voor de beoordeling!

Mario Hrvatin beoordeelde op 2019-06-06

I.L. Asselbergs beoordeelde op 2019-06-06

Marius Kappeyne van de Coppello beoordeelde op 2019-06-06

Ronald Couvreur beoordeelde op 2019-06-06

Mooi product. Eenvoudig te monteren.

Top! Fijne zomer!

Jasper beoordeelde op 2019-06-06

Heel tevreden met de levering (goed verpakt, mooie en degelijke kwaliteit van het product en je ontvangt statusupdates van je bestelling).

Reactie van GoudmetHout:
Bedankt voor het bericht Jasper!