Bezettingslaan 112
9728EL Groningen

Sonja Loef beoordeelde op 2019-08-23

Emma Koers beoordeelde op 2019-08-23

Gerda Nieman beoordeelde op 2019-08-23

Van begin tot eind heel vriendelijk en goed geholpen. Heel tevreden en zit nu in zonnetje te genieten en geen kringen op mijn vensterbank meer. Nog bedankt vriendelijke groetjes Gerda Nieman.

Angela Mieremet beoordeelde op 2019-08-23

Voordat ik de bestelling heb geplaatst heb ik een mailtje gestuurd met foto's van het balkon, waar zeer snel op werd gereageerd. Ook naast het standaard mailtje dat ik kreeg toen ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik nog een persoonlijke mail wat ik eigenlijk wel kon waarderen. Binnen een week was mijn bestelling al binnen :) Ik vond het top!

Wiebe de Vries beoordeelde op 2019-08-23

Lia Dieleman beoordeelde op 2019-08-23

Mooi afgewerkt
Degelijke materialen gebruikt
Eenvoudige montage zonder gereedschap in nog geen 15 minuten

Marlies beoordeelde op 2019-08-21

Margaret Hartnett beoordeelde op 2019-08-19

It is a simple design but put together well and helps me stay out on my balcony for longer. I use it to work on my laptop mostly. I love it.

The best part was that the team were very responsive when I had lots of questions to see whether the folding XL table would fit a glass balcony. (It does).

Very happy with my Dutch table here in London!

Hi Margaret!

Thanks a lot for your comment!:)
Enjoy your balcony in London!!

j.a.m. van Berkel beoordeelde op 2019-08-18

Hannie beoordeelde op 2019-08-17

Super service, er wordt goed meegedacht en maatwerk geleverd. Goede kwaliteit voor prima prijs

Hoi Hannie!
Bedankt voor de beoordeling! Veel plezier van de eiken wandplanken op maat in jouw prachtige keuken!

alexander vrijdag beoordeelde op 2019-08-17

Balkontafel ziet er netjes uit. Alleen uitvoering volgens instructie kan niet. Helema omdat ik geen vleugel moertjes of dergelijke heb mee gekregen

Hoi Alexander!
Leuk dat je even een bericht stuurt! Fijn dat je tevreden bent met De Slimme Balkontafel. Mochten onze productietoppers iets zijn vergeten mee te leveren mag je wel even een mailtje sturen hoor!

Als de tafel inmiddels naar tevredenheid hangt; lekker genieten!

Milán Payan Witteveen beoordeelde op 2019-08-13

Goede levering, geheel ziet er mooi uit en de oplossing om hem stevig vast te maken is slim bedacht.

Hoi Milán!

YES! Worden we blij van!

Genieten maar!

Ron Slaats beoordeelde op 2019-08-13

Nasjara Feenstra beoordeelde op 2019-08-13

Dionne Akkerman beoordeelde op 2019-08-12

Jose Hoksbergen beoordeelde op 2019-08-10

Marc van Vugt beoordeelde op 2019-08-10

Stevige, goede kwaliteit, prima afgewerkt en een ruimtewonder op een smal balkon!!
Levertijd helemaal in orde, zoals beloofd. Een aanrader dus!!

Hoi Marc!

Via deze weg ook bedankt voor het bericht! Komende week wordt het weer zonnig op het balkon!:)

Goed weekend!

Linda Maaijen beoordeelde op 2019-08-06

Romy Den Boer beoordeelde op 2019-08-06

Leuk meubel! Wij zijn er blij mee. Wij hadden gehoopt dat er een beschrijving bij zou zitten van het ophangen en onderhouden. Hiervoor wordt je doorverwezen naar de site. Dat is jammer.

Hoi Romy!
Bedankt voor het bericht! We wilden hiermee een beetje om het milieu denken. Misschien kunnen we een beknopte beschrijving in de doos toevoegen. We gaan er even over denken!

Fijne zomer!

Jena Gramberg beoordeelde op 2019-08-05