Pleintjes 44A
5501 EB Veldhoven

Google Plus/Places - 8,4

S. Kikkert beoordeelde op 2018-09-18

Bij bezoek aan een trouwbeurs n in Eindhoven de stand van Bommel bezocht en hier ringen gezien die we allebei mooi vonden. Uiteindelijk geen mooiere ringen meer gevonden en Goudsmederij Bommel via e-mail benaderd omdat we zelf in de kop van noord-holland wonen. Al communicatie is via email verlopen. Ook kostenloos pet post een doos met pasringen ontvangen ivm de grote reisafstand. Op een gegeven moment toen de ringen klaar waren zijn de ringen onze kant op gekomen met een klant uit Veldhoven die vaak bij ons in de regio kwam.

Angelique en John Zeguers beoordeelde op 2018-06-24

We kwamen helemaal uit Maastricht en bij toeval terecht bij .Goudsmederij Bommel. Onze ervaring is; de warme en hartelijke ontvangst, het goede advies met rust en aandacht voor de klant, maar ook het vakmanschap. Een oprechte aanrader......!

Marthe & Anthony beoordeelde op 2018-06-21

2weken geleden onze trouwringen opgehaald. Super aardige mensen die de tijd voor je nemen (bij uitkiezen en ophalen).

Laura & Lori beoordeelde op 2018-06-15

Vandaag onze trouwringen opgehaald. Goede service en advies gehad, zowel tijdens het uitzoeken als bij het ophalen. We bevelen Bommel dan ook zeker aan!

Paul beoordeelde op 2018-06-07

Als verassing de Engelse taxi gehuurd voor t bruidspaar. Ze waren zeer aangenaam verrast. Een groot succes.

Ton Geubbels beoordeelde op 2018-06-06

Vandaag een prachtige Engelse taxi gehuurd voor de bruiloft van mijn moeder. Alles was tip top verzorgd!
Hartelijk bedankt!

N. Groenendijk beoordeelde op 2018-06-03

Super fijne winkel, vakkundig personeel. Nemen echt de tijd voor je, en wat een collectie! Zeer uitgebreid en mochten ze het niet hebben, dan bestellen ze het vrijblijvend voor je. Goudsmederij Bommel, super bedankt voor jullie top service iedere keer weer!