W. van Zijlstraat 30
2957 BH Nieuw-Lekkerland
KvK 24442087 (oude aanvraag op kvk nummer wissen)

8,4

KiyOh 1493 8,4
Trustpilot 3 7,9

Tish beoordeelde op 2019-06-02

Ik had een mooie sleutelhanger voor een speciale gelegenheid besteld. Helaas was die naar een kleine maand al stuk. Na een kort mailtje werd er meteen aangeboden om een nieuwe toe te sturen. De nieuwe sleutelhanger kwam na een dag binnen!!
Super goede service en weer een blije vriendin.
😊

G de Vicq de Cumptich beoordeelde op 2018-05-01

Na een mail dat de bestelling niet bezorgd was kreeg ik bericht dat de zending mij opnieuw zou worden toegezonden. Dit gebeurd ook direct. De brievenopeners zien er mooi gegraveerd uit. Een dikke pluim voor dit bedrijf. Heel netjes en snel opgelost zonder enig probleem. Bedankt!