Meentweg 10

Eddy de Graaff beoordeelde op 2019-09-16

Marianne De Bue beoordeelde op 2019-09-16

Frédérique Greidanus beoordeelde op 2019-09-16

Bea Vonk beoordeelde op 2019-09-16

Verpakking mag wel wat compacter en met minder plastic

anoniem beoordeelde op 2019-09-16

Goedemiddag Maaike,

Kunt u ons aangeven wat de rede is dat u ons beoordeeld met 1 ster? dan kunnen wij samen zoeken naar een oplossing.

Wij horen graag van u.

Jetze van Viegen

Greenbasic

Emin beoordeelde op 2019-09-16

Ik bestel voornamelijk via whatsapp. Vind het zo erg snel en effectief. Zo kan ik ook savonds heel snel en simpel een bestelling doorgeven. Per mail en webshop zijn ze ook erg snel en makkelijk om het te betellen.
Maar ik vind via de app makkelijker. Zo kunnen we ook evt als iets niet duidelijk is, ook middels fotos dit verduidelijken. Ga zo door

Dag Emin,

Bedankt voor het schrijven van deze waardevolle beoordeling. Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij zijn erg blij met deze fijne samenwerking en helpen u graag.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-16

Reactie van Green Basic:
bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Daar worden wij blij van.

Razvan beoordeelde op 2019-09-16

Ik bestel regelmatig om te graveren ,Qualiteet en prijs uitstekend ik blijf bestellen .Dank u

Dag Razvan,
Bedankt voor het schrijven van deze review.Fijn om te lezen dat u tevreden bent, hier doen wij het voor. Leuk dat u een paar voorbeelden met ons deelde. hier worden wij enthousiast van.

Jean-Paul Maduro beoordeelde op 2019-09-12

Goede en vlotte levering

Dag Jean-Paul,
Bedankt voor de review en fijn om te lezen dat u tevreden bent. Succes met de materialen.

Fred beoordeelde op 2019-09-02

Xxx

Dag Fred,
Bedankt voor de review.Succes met de materialen.

Bram beoordeelde op 2019-08-31

Dag Bram,
Bedankt voor de review.Succes met de materialen.

Gerrit Toerse beoordeelde op 2019-08-29

Bestelling Netjes verwerkt en geleverd

Dag Gerrit,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Wij zien u graag weer terug. :-)

Bert beoordeelde op 2019-08-29

heel tevreden, snelle levering en goede kwaliteit

Dag Bert,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Succes met het aankomende schooljaar. Wij zien u graag weer terug. :-)

Elliette #teamGREENBASIC

S beoordeelde op 2019-08-28

Precies zoals ik heb besteld!

Goedemorgen,
Wij zijn blij dat u positief bent zo zien wij het graag :-)

Elliette #teamGREENBASIC

Frank Smits beoordeelde op 2019-08-28

Goed levering snel en acuraat

Beste Frank,
Leuk om te zien dat u een review hebt geschreven. Succes met de materialen. Stuur ons gerust een foto van het eindresultaat. Wij zijn benieuwd :-)

Erwin beoordeelde op 2019-08-28

Leuk bedrijf om mee samen te werken.
Geweldig contact, korte lijnen.
Snelle levering.

Hoi Erwin,
Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn erg blij met u als klant. en kijken weer uit naar een mooie samenwerking dit aankomende schooljaar. :-)

Elliette van Zijtveld beoordeelde op 2019-08-24

Greenbasic is een top bedrijf met mooie idealen! Mijn bestelling werd netjes en snel verwerkt. Ik ben helemaal tevreden!

hoi Elliette,
Bedankt voor het schrijven van deze mooie en waardevolle review. Wij zien je graag nog eens terug. :-)

Rutger beoordeelde op 2019-08-21

Goede en vriendelijke service, alles perfect geleverd. Erg tevreden

Hoi Rutger,
Bedankt voor je mooie review. Fijn dat de levering zo soepel afgestemd kon worden. Wij vinden het altijd leuk om een foto te ontvangen van het eindresultaat en zien u graag nog eens terug. :-)

Daphne Eichelsheim beoordeelde op 2019-08-21

Hele goede ervaring met Greenbasics. Snel geleverd en alles was goed. Nabestelling had ik binnen 2 dagen binnen.

Hoi Daphne,
Bedankt voor je mooie review. Wij staan altijd voor je klaar, en wij vinden het ook erg leuk om een foto te ontvangen van het eindresultaat. Wij zijn erg benieuwd :)