Meentweg 10
6721NW Bennekom

Tina beoordeelde op 2018-08-21

Heel tevreden over dit bedrijf. Her hout was mooi op maat gezaagd en goed verpakt. Via whattsapp gelijk antwoord op je vragen. Zeker nog eens hier bestellen. Een dikke pluim!

Reactie van Green Basic:
Goed om te horen, hier doen we het voor:-) succes met de materialen.

Tsjerk beoordeelde op 2018-06-12

Ik ben zelf techniek docent en bestel hier altijd mijn materialen voor de bovenbouw. Geef een materialen lijst door per werkstuk en het aantal leerlingen. Green Basic regelt het. Zo simpel is het en dit scheelt mij als docent heel erg veel tijd.

Reactie van Green Basic:
Wij helpen u graag, en wij denken graag mee om het u gemakkelijker te maken:-)

Koen beoordeelde op 2018-06-12

Snelle levering, goed meegedacht en alles compleet. Heel fijn!

Reactie van Green Basic:
Daar doen wij het voor :-)

Erwin beoordeelde op 2018-06-08

Ik bestel op verschillende manieren (bellen, site, appje etc) afhankelijk van of ik vragen heb.
Je wordt altijd netjes geholpen.
Bestellingen worden snel geleverd.

Reactie van Green Basic:
Fijn om te horen. Hier doen wij het voor :-)

Merel beoordeelde op 2018-05-15

Ik heb een erg goede ervaring gehad met de service van Green Basic. Ik had een afwijkende vraag bij een bestelling, daar werd direct op een positieve manier op gereageerd. Er werd gelijk een oplossing aangedragen waar ik me helemaal in kon vinden. Zeker aan te raden dus!

Weerternaar beoordeelde op 2018-05-04

Erg goede webshop. Mooie producten en snelle verzending.
Zal vaker bestellen.

Henk beoordeelde op 2018-04-11

Het geleverde materialen zag er goed. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Niels beoordeelde op 2018-04-11

Duidelijke webshop👍