Meentweg 10
6721NW Bennekom

Pat beoordeelde op 2019-05-14

Zeer goed overleg, behulpzaam, geduldig (met mijn velen vragen) en perfect afgeleverd!!!!!

Dag Pat,
Bedankt voor het schrijven van deze waardevolle review. En nogmaals bedankt voor de mooie bestelling. Succes met de plaatjes. :)

Wim Vos beoordeelde op 2019-05-09

Iets langer moeten wachten op het pakket. Fout DHL ....daar gaat regelmatig wat fout. Maar dat heeft verder niks met de webwinkel te maken. de bestelling was op tijd verstuurd en was goed verpakt. kom er zeker weer !!

Dag Wim,
Een foutje is zo gemaakt inderdaad. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de bestelling. Succes met de materialen. Wij zien u graag terug. :)

Sandra van Velzen beoordeelde op 2019-05-09

Snel in huis en vriendelijke afhandeling.

Hoi Sandra,
Dat horen wij graag. Succes met de materialen :)

Lonneke Bakker beoordeelde op 2019-05-09

Hele goede service. Goed contact over de voortgang van de bestelling en het moment van bezorging.
Ik heb gebruik gemaakt van de zaagservice en dat is zeker een aanrader!

Hoi Lonneke,
Bedankt voor je mooie review. We staan altijd voor je klaar. Stuur gerust een foto van het eindresultaat. Wij zijn benieuwd :)
Jetze #teamGreenbasic

Ruben beoordeelde op 2019-04-03

Zeer tevreden. Snelle levering, scherpe prijs en een zeer goeie klantenservice. Ook bestaat het assortiment uit hele leuke producten!

Reactie van Green Basic:
Bedankt voor uw mooie review. Daar worden wij blij van! Succes met de materialen.

P de Wilde beoordeelde op 2019-02-19

De bevestiging van de bestelling deed vermoeden dat de levering langer op zich zou laten wachten dan de website aangaf. Maar dat bleek niet waar: binnen 2 werkdagen waren de producten bij mij thuis. Ook voldeden de bestelde producten zeker aan de verwachting. Verder prima prijs en correcte afhandeling. Absoluut voor herhaling vatbaar, goed adres.

Reactie van Green Basic:
Hartelijk dank voor uw waardevolle review. Wij gaan onderzoeken hoe het komt dat de bevestiging van de bestelling een verkeerde indruk heeft gegeven. Wij zijn blij met onze tevreden klanten en hopen u snel terug te zien in onze webwinkel.

Jan Veenstra beoordeelde op 2019-02-12

Uitstekend

jopie Kwant beoordeelde op 2019-02-06

De bestelling was snel geleverd

Robert Koetsier beoordeelde op 2019-02-01

Prima service

Frank Smits beoordeelde op 2019-01-31

Alles goed geleverd

H. Munsterman beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden over de service, levering en prijs van de 5000 ijsstokjes! Een vriendelijke mail wisseling gehad over de betaling en het product was snel in huis. De kinderen zijn fanatiek aan het knutselen met de ijsstokjes!

Gerco Viveen beoordeelde op 2018-11-22

Bij mijn telefonisch contact, direct terug gebeld! Levering conform de belofte. Andere dag al in huis en reuze fijn mail contact.

Wilfried Van Tomme beoordeelde op 2018-11-20

Eerste order is goed verlopen

Fijn om te horen.

ROC Midden Nederland beoordeelde op 2018-11-19

levering was goed te volgen.

Fijn om te horen.

Tina beoordeelde op 2018-08-21

Heel tevreden over dit bedrijf. Her hout was mooi op maat gezaagd en goed verpakt. Via whattsapp gelijk antwoord op je vragen. Zeker nog eens hier bestellen. Een dikke pluim!

Reactie van Green Basic:
Goed om te horen, hier doen we het voor:-) succes met de materialen.

Tsjerk beoordeelde op 2018-06-12

Ik ben zelf techniek docent en bestel hier altijd mijn materialen voor de bovenbouw. Geef een materialen lijst door per werkstuk en het aantal leerlingen. Green Basic regelt het. Zo simpel is het en dit scheelt mij als docent heel erg veel tijd.

Reactie van Green Basic:
Wij helpen u graag, en wij denken graag mee om het u gemakkelijker te maken:-)

Koen beoordeelde op 2018-06-12

Snelle levering, goed meegedacht en alles compleet. Heel fijn!

Reactie van Green Basic:
Daar doen wij het voor :-)

Erwin beoordeelde op 2018-06-08

Ik bestel op verschillende manieren (bellen, site, appje etc) afhankelijk van of ik vragen heb.
Je wordt altijd netjes geholpen.
Bestellingen worden snel geleverd.

Reactie van Green Basic:
Fijn om te horen. Hier doen wij het voor :-)

Merel beoordeelde op 2018-05-15

Ik heb een erg goede ervaring gehad met de service van Green Basic. Ik had een afwijkende vraag bij een bestelling, daar werd direct op een positieve manier op gereageerd. Er werd gelijk een oplossing aangedragen waar ik me helemaal in kon vinden. Zeker aan te raden dus!

Weerternaar beoordeelde op 2018-05-04

Erg goede webshop. Mooie producten en snelle verzending.
Zal vaker bestellen.