Klaproosstraat 30

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Hugo Laeyendecker beoordeelde op 2019-08-23

Top product!!

René Korteweg beoordeelde op 2019-08-09

Grill heb ik zelf opgehaald, ontvangen met koffie, vriendelijk personeel die het zware pakket in mijn auto hebben geplaatst en daarna nog uitstekende uitleg hebben gegeven over mijn aanschaf.

Nico Landman beoordeelde op 2019-08-06

Prima geholpen en snelle levering!!

Laura beoordeelde op 2019-07-29

Super goed geholpen! Zondag besteld en de dag daarna geleverd. De kamado 14’’ al meerdere malen gebruikt en werkt perfect, ook erg zuinig!

jaminon beoordeelde op 2019-07-18

Math
Ik wil jullie bedanken voor de zeer goede service en de zeer snelle afhandeling.
Ook voor het beantwoorden van de vragen waar veel zorg aan besteed werd.
Verder de medewerker heeft de karmado zelfs in mekaar gezet bij levering en verder nog goede tips gegeven
Thanks
Ga zo door zal jullie zeker aan bevelen
groet Math

Marlies beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering! Prachtig apparaat (Kamado grill 14inch). Precies wat ik er van verwachtte!

Niels Leijen beoordeelde op 2019-07-05

Mooie BBQ en snel geleverd

Jip Saris beoordeelde op 2019-07-05

Snelle levering!

Onno Zahradnik beoordeelde op 2019-06-18

Zeer snelle levering ,echt top.
Einde werkdag product in elkaar gezet zover nodig ,ziet er erg goed uit en de kwaliteit ook .
Er is een dingetje waar ik me aan stoor .het onderste schuifje zit behoorlijk scheef gemonteerd.

Marcel Bijsterveld beoordeelde op 2019-06-03

Petfecte service!

Peter Poot beoordeelde op 2019-06-02

Fantastische afhandeling van zaken en zeer snelle levering! Top site

J Killaars beoordeelde op 2019-06-02

Snelle bezorging en ziet tussenkomst van een pakketdienst, kon dus heel makkelijk het bezorgmoment afspreken

Nico beoordeelde op 2019-05-24

Zeer tevreden met mijn aankoop van de Set deluxe. Mooie set. Goed geholpen door de klantenservice en een snelle levering. Een aanrader dus!

Tim beoordeelde op 2019-05-23

Duidelijke site, snelle levering, heerlijk kokkerelen in de tuin met de Kamado!

Peter Poot beoordeelde op 2019-05-18

Goede communcatie, snelle levering, goed verpakt!!

Henk beoordeelde op 2019-05-17

Door een probleem met afrekenen een mailtje verzonden. Direct contact, meteen prima afgehandeld door de heren van Grill Care. Bestelling gedaan, snel geleverd naar volle tevredenheid. Top service heren, denk dat er een mooie toekomst in het verschiet ligt! Dank!

Hallo Henk,

Bedankt voor dit mooie bericht!

We gaan ons best doen om er iets moois van te maken.

Veel grillplezier!

Maarten beoordeelde op 2019-05-17

De kamado die ik bij grill care heb gekocht is van topkwaliteit voor een zeer goede prijs. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop

Reactie van Grill Care B.V.:
Bedankt voor dit leuke bericht!

Hopelijk blijf je nog lang tevreden over de aankoop.

Veel grillplezier toegewenst!

Marco beoordeelde op 2019-05-17

Het barbeque seizoen komt eraan en voor ons werd het tijd voor een nieuwe barbeque. Na lang surfen op internet uiteindelijk gekozen voor Grill Care. We werden zeer vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. De kamado werd snel en netjes afgeleverd. Het vreemde is dat ik blij verrast was. Eindelijk weer eens een goede service. Waar vind je dat nog. Compliment aan de werknemers van Grill Care. Ga zo door jongens...

Reactie van Grill Care B.V.:
Bedankt voor het compliment Marco!

Rachel beoordeelde op 2019-05-16

Topservice van Grill Care! Wij zijn zeer blij met onze Kamadoset. Zeker een aanrader.

Reactie van Grill Care B.V.:
Bedankt voor het compliment, veel grillplezier van de kamadoset!

Aga beoordeelde op 2019-05-15

Na de goede uitleg van de klantenservice heb ik uiteindelijk gekozen voor de set deluxe welke één dag na bestelling bij me geleverd is. De bezorger was zelfs zo attent om de Kamado voor me in elkaar te zetten.

Reactie van Grill Care B.V.:
Bedankt voor de positieve review Aga!

Hopelijk heeft u net zo veel Kamado grillplezier als wij hebben.

Maarten van Team Grill Care