Laagstraat 10

normale, snelle behandeling

Bas beoordeelde op 2017-05-17

Goede kennis en service

Nicd beoordeelde op 2017-05-09

Prima groene bouwmaterialen. Een deel van de bestelling was niet geleverd, maar na een e-mail was de hele bestelling de andere dag al in huis. Top service dus.

Lejeune RP beoordeelde op 2017-05-06

Per direct de mogelijkheid geboden materialen en benodigdheden op locatie af te halen, snelle nalevering en adequate mailing,

Jan van Vlerken beoordeelde op 2017-05-02

Prima, en snel. Even gebeld om zeker te weten of het vrijdag geleverd kon worden. Ja, dat kon, maar dan wel binnen het uur bestellen, dan kon het nog met de transporteur mee. Dat gedaan dus.
Meteen emailbevestigingen etc. En ook op vrijdag geleverd. Super.

Arjen Groen beoordeelde op 2017-05-02

Snelle levering, keurig overleg omdat het niet direct leverbaarc was.

Ketz. H.H beoordeelde op 2017-05-01

Zeer snelle levering. Voor aflevering telefoontje ontvangen over tijdstip levering.
Na aflevering email ontvangen over mogelijk tijdstip bestelling. Deze zou logens email op een pallet afgeleverd worden. De bezorger heeft de pallet weer meegenomen. Jammer. Had hem goed kunnen gebruiken. Zou bij bezorgkosten a€59.00 inbegrepen moeten zijn. Misschien daarom toch matig?

Peter van Enter beoordeelde op 2017-04-30

snelle goede levering

Louis van Bebber beoordeelde op 2017-04-21

Goed geholpen en nog korting gekregen.

R. Groen beoordeelde op 2017-04-19

Uitzoeken, bestellen, binnen! Goede levering en voldoet aan de beschrijving

sb beoordeelde op 2017-04-16

Duidelijke omschrijving op site. Vlot geleverd en goed verpakt.

P. de Goede beoordeelde op 2017-04-16

Simpel een telefoontje van de zijde van Groenebouwen doet goed en is verhelderend.
Alles draait om juiste communicatie

R. Voorbergen beoordeelde op 2017-04-10

AL vaak besteld bij Groene bowmaterialen en altijd keurig geleverd. Bovendien zijn de medewerkers deskundig op het gebied van duurzaam bouwen/materialen, en altijd bereid om advies te geven.

Edward de Jonge beoordeelde op 2017-04-02

Snelle reactie na mail, daarna besteld en snel bezorgd!!

Wigard Kloosterman beoordeelde op 2017-03-30

producten zijn allemaal afgeleverd, echter de helft kwam later dan afgesproken en van de andere helft werd meer geleverd dan besteld.

Marianne Nebbeling beoordeelde op 2017-03-24

Snelle, keurige levering, mooi product (natuurlijke pigmenten).

Jon Bos beoordeelde op 2017-03-24

Correct bedrijf! Levert alles keurig en beantwoord mails netjes!
Alleen de aflevering door Post.Nl is minder! Komen hun afspraken niet na en leveren niet op afgesproken dag en bestelling over verschillende dagen!
(Maar daar kan GroeneBouwMaterialen niets aan doen!)

Oudahmani m.a beoordeelde op 2017-03-22

Super .ga voor alle zou door.

Leif Vlaming beoordeelde op 2017-03-22

Ik kreeg snel geleverd waar ik om had gevraagd in een deugdelijke verpakking.
De levering zou perfect zijn geweest als er bij de door mij bestelde ovensteen ook een handige verpakking wordt aangeboden. Nu heb ik zelf een kistje moeten timmeren om de ovensteen te beschermen bij de opslag in huis