Laagstraat 10
5256 KK Heusden
0416-531902

Vanderschelden Delphine beoordeelde op 2017-07-23

Alles zoals beloofd en op tijd!

Mikhail Dryzhov beoordeelde op 2017-07-18

everything is perfect. Thank you!

Frans Beuger beoordeelde op 2017-07-16

Dag ,de thermoflex werd op de afgesproken datum geleverd .
Bedankt

verreyen beoordeelde op 2017-07-09

Ik wilde de bestelling ophalen en niet alles was voorradig , bestelling wordt zonder extra kosten nageleverd.
Gastvrij ontvangst

Walter Manshanden beoordeelde op 2017-07-09

Ultiem snel geleverd. Kon meteen beginnen en dat scheelde veel tijd.

Fruitmand beoordeelde op 2017-07-04

Perfecte service.

Ik weet niet of ergens anders de produkten goedkoper te vinden zijn, maar als je zeker wilt weten dat je goed geholpen wordt, dan moet je hier zijn.

Renate van der Meulen beoordeelde op 2017-06-26

De verzendtijd was iets langer dan verwacht, maar contact met het bedrijf ging goed en de reden werd duidelijk gegeven. Toen ik aangaf dat mijn bestelling spoed had, is hier rekening mee gehouden en is het die dag zelf nog verzonden. Het studenten en architecten pakket steeg boven mijn verwachting uit en was zeer uitgebreid.

Kauwenberg beoordeelde op 2017-06-26

Wat later dan gepland, maar verder goede ervaring.

Heins beoordeelde op 2017-06-25

Sneller dan Bol.com die zgn. vertraging had in het weekend ...
Goed verpakt .
Precies wat ik wilde hebben en wat ik ervan verwachtte.

Piet de Vries beoordeelde op 2017-06-22

netjes geleverd volgens afspraak. Doen wat ze beloven.

E Vonken beoordeelde op 2017-06-13

Heel tevreden over uitleg van toch niet standaard isolatie materiaal. Vlot geleverd; de prijs was vergelijkbaar met andere websites.

Christian van Vugt beoordeelde op 2017-06-09

Goed materiaal, een uitstekende service en zeer vriendelijk personeel !

T. knol beoordeelde op 2017-06-05

goed product , volgens afspraak de levering

N.C. beoordeelde op 2017-06-05

Snelle, prettige afhandeling van de bestelling! Prima product!

Happy Leiden beoordeelde op 2017-06-04

Makkelijk de pizzasteen kunnen bestellen en de levering was binnen de aangegeven tijd. Wat we wel misten was een gebruikshandleiding. Dus maar even gebeld met een lijst met vragen. Die werden allemaal heel duidelijk en vriendelijk beantwoord en we kregen ook extra tips. Ons werd ook verteld dat al die informatie binnenkort op de website beschikbaar zou zijn en ook op een blad dat bij de pizzasteen in de doos zou worden gedaan. Dus dat is prima!

Jan Kusters beoordeelde op 2017-06-04

Ik heb er twee oventegels besteld; snelle afhandeling en verzending, de breekbare tegels zijn prima aangekomen.

Kemp beoordeelde op 2017-05-28

Snel en correct

K. Scheepstra beoordeelde op 2017-05-17

normale, snelle behandeling

Bas beoordeelde op 2017-05-17

Goede kennis en service

Nicd beoordeelde op 2017-05-09

Prima groene bouwmaterialen. Een deel van de bestelling was niet geleverd, maar na een e-mail was de hele bestelling de andere dag al in huis. Top service dus.