Laagstraat 10
5256 KK Heusden
0416-531902

Raymond vanZeeventer beoordeelde op 2019-06-22

Super zondags besteld, dinsdags in huis

Danny Boon beoordeelde op 2019-02-06

Goede service, vriendelijk personeel.

Casper van Nugteren beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering.

Romélia Schwarzkächel beoordeelde op 2019-02-02

Geweldige service en advies! Wij hebben twee maal lijm besteld voor onze houten vloer. De producten werden snel en goed verpakt geleverd. De eerste keer was de bestelde lijm niet op voorraad en ik werd daar keurig over gebeld en kregen een passende oplossing aangeboden. Dus kortom: fantastisch!

Martin Kemerink beoordeelde op 2019-02-01

Ik had de complete bestelling betaald. Echter de volgende dag de schapenwollen isolatie materialen minus een artikel die ik bij nader inzien niet nodig was, afgehaald. Enkele dagen later kreeg ik de kosten van dit artikel en de totale verzendkosten netjes terug gestort.

Peperkamp beoordeelde op 2019-01-30

Heel tevreden. Ik had maar een kleine hoeveelheid isoaltie,materiaal nodig, en wilde deze dus ophalen. Kon ik bij de importeur ophalen (die minder ver van huis was). Prima geregeld.

De Boer beoordeelde op 2019-01-27

Heel tevreden. Snel gekregen

Alma Kanders-de Hoop beoordeelde op 2019-01-21

Product was niet direct voorraadig werd meegedacht in een oplossing enorme fijne service. En ook goed technisch advies als je belt, ze weten wat ze verkopen!!

Hoebeke Robert beoordeelde op 2019-01-09

De bestelling werd op het aangegeven tijdstip geleverd.

Wim Huige beoordeelde op 2018-12-31

Heel erg tevreden over de service en de manier waarop we te woord zijn gestaan. Zeer vakkundig maar bovenal zeer mensvriendelijk.

Nanda Davidse beoordeelde op 2018-12-25

Het bestelde artikel was niet op voorraad maar we kregen keurig een alternatief artikel geadviseerd.

van Blijderveen beoordeelde op 2018-12-25

snel antwoord op een vraag en bij afhalen ontvangen met een kop koffie door bevlogen mensen

Van Aelten beoordeelde op 2018-12-25

De isolatiewol zat in een "gewone" plastieken zak met daarbij een "gewoon" geprint A4-tje met de vermelding wat in die zak zit m.a.w. geen standaardverpakking rond de wol met overeenkomend opschrift. Op zich niks mis mee maar nu moet ik er maar van uit gaan dat de orderpicker de juiste soort wol in de zak heeft gestopt want dat kan ik nu niet controleren. Nu, het leek heel erg op de wol die ik had besteld dus ga ik er van uit dat het correct is en dan vind ik het toch weer helemaal prima.

D van Doren beoordeelde op 2018-12-24

Goed contact. Prompte bestelling.

R.O. Baas beoordeelde op 2018-12-22

Altijd goed. Goed advies, levering op afgesproken dagen en topkwaliteit producten.

Luke beoordeelde op 2018-12-13

Top. Snel in huis.

H. Staal beoordeelde op 2018-12-12

Fijn te verwerken product. Snelle levering. Goed verpakt.

Ben Nederhand beoordeelde op 2018-12-04

Bestelling en levering van een lastig te vervoeren, zwaar en kwetsbaar product als een pizzasteen 40 x 40 x 3 cm is snel en netjes geleverd. Klasse !

G.J van Esveld beoordeelde op 2018-12-04

Snelle levering, goed overleg over verdere afhandeling. Niets op aan te merken.

Linders beoordeelde op 2018-12-03

Vriendelijk, behulpzaam en hopelijk prima spullen (moeten we nog proberen).