Nieuwe Binnenweg 14 A
3015 BA Rotterdam

Google Plus/Places - 8,8

Gerry de Groot beoordeelde op 2019-04-19

Het duurde langer voordat de schoenen aankwamen maar vanmorgen zijn ze aangekomen.
Het telefoontje heeft gewerkt.

Hartelijk dank Gerry de Groot uit Oud- Alblas

Ankie klein beoordeelde op 2019-04-16

Geweldige site, om mooie" grote maten" schoenen te kopen!!!
Veel keuze, en prachtige schoenen. En snelle levering, zelfs in België!!

Parlevliet beoordeelde op 2019-04-15

Nvt

Sonja T. beoordeelde op 2019-03-29

Prima service!

Ben beoordeelde op 2019-03-23

Zeer snelle levering. Kwalitatief goede schoenen

kstleen beoordeelde op 2019-03-23

snelle levering, goede klantenservice
zalig shoppen voor die grote voetjes zonder kilometers te moeten rijden

Marion wareman beoordeelde op 2019-03-23

Erg tevreden, geweldige kwaliteit, maat direct goed! Bezorging zoals beloofd!

Jolanda Janssen beoordeelde op 2019-03-23

Ik heb mijn pakket 19-3 afgegeven bij een DHL-punt voor retourzending, maar daarop nog niet van jullie vernomen, bijv dat t weer in goede orde is ontvangen.

Erika Medendorp beoordeelde op 2019-03-16

snelle levering, alles naar wens!

Marion beoordeelde op 2019-03-08

Zeer snelle levering en tevreden over de kwaliteit van het product.

Mahmoud Dewidar beoordeelde op 2019-03-06

best site for big shoes in the world

B. Jelsma beoordeelde op 2019-03-02

Heel veel keuze in grote maten. Prima kwaliteit en pasvorm. Levering snel en op beloofde datum en tijd

Denise Dormaels beoordeelde op 2019-02-27

Ik had de sandalen rond 18u besteld en werden vanuit Nederland twee dagen later smorgens al geleverd.

helene beoordeelde op 2019-02-15

Een topervaring gehad met deze winkel. Na een telefoontje met de winkel zijn de schoenen nog na 16.00 uur besteld en direct opgestuurd, ik had ze de volgende dag. Echt geweldig. Ook duidelijke instructies voor het eventueel terugsturen maar dat was gelukkig niet nodig want de schoenen waren nog mooier dan op de foto en pasten perfect. Dank voor de goede service, ik kom terug!

mw. I. van der Kolff-Hoekstra beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden. Heb jarenlang met veel plezier de rode variant van de Think gedragen. Vandaar dat bestellen via internet zo makkelijk was.

Henrieke beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden, fijn dat ik nu eens een site heb gevonden waar ik zoveel keus heb.

Marijke Bakker beoordeelde op 2019-01-28

SCHOENENHEMEL
Schoenen kopen was met mijn maat 43 altijd een drama. De herenafdeling bood nog het meeste soelaas. Totdat Caland in Amsterdam kwam. Een schoenenhemel voor vrouwen met grote voeten. En het assortiment is zo uitgebreid dat ik zelfs met een gerust hart online een paar schoenen bestel. En dat doe ik dan ook regelmatig. Ook omdat hun site ongekend klantvriendelijk is. Ik kijk soms gewoon even voor mijn lol naar schoenen in mijn maat want die zijn er in alle kleuren en materialen. Heerlijk!

Imma beoordeelde op 2019-01-26

Héél blij met Caland schoenen, een paar jaar geleden "live" laarsjes (maat43) van Hartjes gekocht voor mijn Amerikaanse schoondochter, nu bijna dezelfde laklaarsjes gevonden en een paar stoere Laarzen voor mijn zoon (maat 48) gekocht en opgestuurd naar de V.S.
zijn daar géén schoenen? jazeker, maar niet zo mooi en van zo,n hoge kwaliteit.
+ de super service, dank voor de tip šŸ¤—-tijdens telefonisch advies- om de laarzen vol te stoppen met stroopwafels en drop!

Ans Sieben beoordeelde op 2019-01-25

Heel tevreden snel in huis.a

Relinde Van oene beoordeelde op 2019-01-20

Prima verzendtijd, ruim aanbod aan schoenen in grote maten alleen de prijs van die schoenen is niet altijd tegemoetkomend aan laag en gemiddeld loon.