Nieuwe Binnenweg 14 A
3015 BA Rotterdam

Google Plus/Places - 8,0

K. Kamphuis beoordeelde op 2018-06-09

Prima service, snelle levering.

S. Doornbosch beoordeelde op 2018-06-06

Heel tevreden. De schoenen werden op de afgesproken tijd afgeleverd.

na beoordeelde op 2018-06-01

Uitstekend, slippers netjes verpakt, bezorging op het gewijzigde adres en op de geplande tijd

Lieve beoordeelde op 2018-05-28

zeer tevreden met mijn hartjes schoenen, past goed en mooie schoen ! heerlijke zomerschoen. Snelle levering in Belgie, goed verpakt.

Willemijn beoordeelde op 2018-05-24

Voor de allereerste keer iets besteld via de webwinkel. Helemaal goed gegaan. Zeer tevreden.

Vally Dusink beoordeelde op 2018-05-07

Ik ben heel tevreden. Maandag bestelt en woensdag werden de schoenen al
geleverd. Schoenen zijn perfect.

Dineke beoordeelde op 2018-05-06

De schoenen passen prima. Nadat ik merkte dat de prijs die ik betaald had meer was dan dat er in de schoenen stond en ik hierover een mail stuurde, kreeg ik heel snel een mail terug en binnen een week het teveel betaalde bedrag retour!

Susan P te Venlo beoordeelde op 2018-04-27

Groot assortiment, prima levering, correcte service.

W. Buurman beoordeelde op 2018-04-23

Mooie schoen, met een perfecte pasvorm.

K.Knip beoordeelde op 2018-04-18

OP de site heb ik het model en de maat uitgezocht. Tot nu toe kocht ik altijd in de winkel in Amsterdam. Nu wilde ik het proberen via de webshop. Dat is prima bevallen. Ik had de schoenen een dag later. Ze passen uitstekend en de kleur en het model komen goed overeen met de foto op de webshop. Ik ben er heel blij mee en het scheelde mij een behoorlijke reis.

Marjan Smit beoordeelde op 2018-04-17

Paste geweldig! Had al ervaring met loints schoenen. Bestelde dus dezelfde mast.
Top!

Carla van der Willigen beoordeelde op 2018-04-16

Fijne winkel met vriendelijke behulpzame medewerkers.
Via de webwinkel, snelle en keurige levering.

Jolanda beoordeelde op 2018-04-11

Zeer tevreden, de dag na de bestelling werden de schoenen al bezorgd.

karin Bruinsma beoordeelde op 2018-03-30

heel tevreden over de grote keuze goede merken en snelle service

dirkje kampen beoordeelde op 2018-03-29

Vorig jaar heb ik ontzettend getwijfeld over ik de roze/pink xsensible schoenen nog zou kopen (ik had al 2 paar gekocht en ze zijn niet goedkoop). Nu waren ze niet meer in de nieuwe voorjaarscollectie en heb ik gegoogeld of ze nog ergens te koop waren in maat 42. Alleen bij jullie dus. Besteld en ontvangen en ze zijn beeldig. Wat ben ik blij! Een leuke kleur (het liefst wil ik alle kleuren en printjes) en ze lopen fantastisch. Ook zien de schoenen er niet orthopedisch uit maar modieus. Jammer dat ik dit niet eerder wist want er zijn in het verleden ook nog bordeaux rode geweest met panterprint, zag ik op internet. Had ik graag willen hebben...... Ik hou dus nu de collecties goed in de gaten en ga sparen.

J.V. beoordeelde op 2018-03-27

Snelle en goede service. Ook bij het retourneren wegens de verkeerde maat was de aankoopprijs weer heel snel teruggestort.

Laura beoordeelde op 2018-03-27

Uitstekende service. Snel geleverd in goede staat. Assortiment is heerlijk voor grote-voeten-mensen, wat een keus. Bij de zending werd een schoenlepel geleverd als extra service, leuk!

Wilma van Tulder beoordeelde op 2018-03-16

Heel tevreden.

Gaborlove beoordeelde op 2018-03-16

De laarsjes waren net te klein,retour gezonden en onmiddellijk stond het aankoopbedrag weer op mijn rekening...geweldige service!!!

Reactie van Groteschoenen.nl | Caland/Schoen:
Geachte klant, Op onze website geven wij zowel de Europese maten (43,44,45) als de UK maten (9, 10, 11) aan. Op de produktpagina vindt u bij de beschrijving en de maattabel een EU en een UK aanduiding en kunt u kiezen welke maatboog u het makkelijkst vindt. Bij Gabor gaan alle series tot 9,5 =43,5 en als het model ruim valt 44. Wij verkopen ca 140 modellen Gabor waarvan ruim 30 series tot maat 11 (=45) lopen.

corry beoordeelde op 2018-02-23

snelle actie inzake levering, maar als de levering retour gaat moet jezelf de kosten betalen.................