Nieuwe Binnenweg 14 A
3015 BA Rotterdam

Google Plus/Places - 8,6

H.J. Harmelink beoordeelde op 2019-08-20

Prima service. Snelle bezorging. Ik Ben er erg blij mee.

c de kruijf beoordeelde op 2019-08-15

snelle en correcte levering

John van Dam beoordeelde op 2019-08-04

Heel tevreden, vlotte levering en keurig verpakt. Er zat zelfs nog een handmatig ondertekend begeleidend briefje in de doos, goed gedaan.

M.F.A Schijf beoordeelde op 2019-08-03

altijd de meeste mooie, elegante , uitgebreide schoen collectie voor grote maten ,fantastisch!
en perfecte service online en in de winkel!

Astrid beoordeelde op 2019-07-24

Snelle service

Hans Toussaint beoordeelde op 2019-07-21

Koop al jaren schoenen in de winkel van Caland Schoenen. Met name in Amsterdam. In de laatste jaren ook bestellingen on line besteld. Ook deze bestellingen zijn naar tevredenheid verlopen.

bochmans liesbeth beoordeelde op 2019-07-14

Nog eens een website gevonden waar ten
minste keuze is voor dames met grotere voeten.

Hanny beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering retour proces kan ik niet over oordelen

Alfred beoordeelde op 2019-07-02

Makkelijk te bestellen en snel geleverd voor een goede prijs

Monica beoordeelde op 2019-07-01

Wat een service! Grote schoenen punt NL had per ongeluk een verkeerde maat flatjes opgestuurd. Ik heb gebeld en direct werd er actie ondernomen. De blauwe schoenen die ik wilde waren niet meer in mijn maat te krijgen, maar er was een keuze uit twee andere kleuren. En die konden direct dezelfde dag worden opgestuurd met daarin een sticker om de andere schoenen gratis terug te sturen. De volgende dag kon ik de mooie zilverkleurige flatjes al ophalen bij het pick-up point. En wat heb ik er een bekijks mee! Maat 44 maar zo elegant! Dank Grote schoenen Caland Schoen voor deze fijne attente actie van jullie medewerker Marc!

Mariette Kroes beoordeelde op 2019-06-29

Ik had 3paar besteld, kreeg een telefoontje dat 1paar verkleurd was. Jammer.... maar wel een hoop gedoe daar door weg gebleven. Ik kreeg het geld terug gestort. Ook over de levertijd 2daagjes TOPPIE DIKKE DUIM

Mandy Fenner beoordeelde op 2019-06-26

Snelle verzending naar de U.K.
Blij met de schoenen.

Renate beoordeelde op 2019-06-25

Bestelling snel in huis, en de schoenen zijn als altijd van een super kwaliteit!

Elske beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering. Goede informatie en redelijk eenvoudig retouren.

Nel beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering, prima schoenen.

Anita van geel beoordeelde op 2019-05-25

Mooie schoenen prima pasvorm snelle service

Tevreden klant die hier vaker zal bestellen beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden, product op tijd in huis, goede kwaliteit.

Timmerhuis beoordeelde op 2019-05-16

Alleen een spuitbus voor schoenen besteld en werd zonder verzendkosten verzonden. De spuitbus zelf was verpakt in noppenfolie hierbij nog luchtkussentjes en dit in een schoenendoos, daarom heen weer een plastic bezorg verpakking, super dus.

Ronaldo beoordeelde op 2019-04-27

ik ben content over het product. Een mooi paar afgewerkte schoenen voor een passende prijs.

Gerry de Groot beoordeelde op 2019-04-19

Het duurde langer voordat de schoenen aankwamen maar vanmorgen zijn ze aangekomen.
Het telefoontje heeft gewerkt.

Hartelijk dank Gerry de Groot uit Oud- Alblas