Nieuwe Binnenweg 14 A
3015 BA Rotterdam

Google Plus/Places - 8,8

helene beoordeelde op 2019-02-15

Een topervaring gehad met deze winkel. Na een telefoontje met de winkel zijn de schoenen nog na 16.00 uur besteld en direct opgestuurd, ik had ze de volgende dag. Echt geweldig. Ook duidelijke instructies voor het eventueel terugsturen maar dat was gelukkig niet nodig want de schoenen waren nog mooier dan op de foto en pasten perfect. Dank voor de goede service, ik kom terug!

mw. I. van der Kolff-Hoekstra beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden. Heb jarenlang met veel plezier de rode variant van de Think gedragen. Vandaar dat bestellen via internet zo makkelijk was.

Henrieke beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden, fijn dat ik nu eens een site heb gevonden waar ik zoveel keus heb.

Marijke Bakker beoordeelde op 2019-01-28

SCHOENENHEMEL
Schoenen kopen was met mijn maat 43 altijd een drama. De herenafdeling bood nog het meeste soelaas. Totdat Caland in Amsterdam kwam. Een schoenenhemel voor vrouwen met grote voeten. En het assortiment is zo uitgebreid dat ik zelfs met een gerust hart online een paar schoenen bestel. En dat doe ik dan ook regelmatig. Ook omdat hun site ongekend klantvriendelijk is. Ik kijk soms gewoon even voor mijn lol naar schoenen in mijn maat want die zijn er in alle kleuren en materialen. Heerlijk!

Imma beoordeelde op 2019-01-26

Héél blij met Caland schoenen, een paar jaar geleden "live" laarsjes (maat43) van Hartjes gekocht voor mijn Amerikaanse schoondochter, nu bijna dezelfde laklaarsjes gevonden en een paar stoere Laarzen voor mijn zoon (maat 48) gekocht en opgestuurd naar de V.S.
zijn daar géén schoenen? jazeker, maar niet zo mooi en van zo,n hoge kwaliteit.
+ de super service, dank voor de tip šŸ¤—-tijdens telefonisch advies- om de laarzen vol te stoppen met stroopwafels en drop!

Ans Sieben beoordeelde op 2019-01-25

Heel tevreden snel in huis.a

Relinde Van oene beoordeelde op 2019-01-20

Prima verzendtijd, ruim aanbod aan schoenen in grote maten alleen de prijs van die schoenen is niet altijd tegemoetkomend aan laag en gemiddeld loon.

Anita beoordeelde op 2019-01-19

Mooie laarsjes en snelle levering

Tamara de Lange beoordeelde op 2019-01-11

Heel tevreden, laarzen werden snel en netjes ingepakt geleverd.

Daphne beoordeelde op 2019-01-05

Correcte afhandeling, goed product! Blij!

M J leij van Ommeren beoordeelde op 2018-12-31

Prima geregeld vanuit buitenland een bestelling te doen met bezorg adres in Nederland of in buitenland. Betaling zou minder ingewikkeld zijn via IDEAL

Baiba beoordeelde op 2018-12-04

I love the boots i ordered , only thing was missing confirmation email after purchase of product.. :)

S. Noort beoordeelde op 2018-11-06

Snel bezorgd. Prima schoenen in maat 45 dames. Kan voor het eerst van mijn leven lopen zonder pijn in winterschoenen, en het zijn geen lompe herenschoenen. Blij mee!

E beoordeelde op 2018-10-05

Laarzen zitten als gegoten en snelle verzending

Jannie van Middelkoop beoordeelde op 2018-10-04

Net als voorgaande keren prima en snelle levering na vooruitbetaling!!

E. D. beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering, goede en vriendelijke service in de winkel (Rotterdam).

George Verhoeff beoordeelde op 2018-09-29

Snelle en correcte levering van het bestelde paar schoenen.

A. van Kuik beoordeelde op 2018-09-24

Groot assortiment, mooie schoenen en de volgende dag in huis, prima zo!!

Rob beoordeelde op 2018-09-23

Tijdje op zoek geweest naar een paar dezelfde schoenen welke ik al had en gelukkig vond ik ze hier op groteschoenen.nl

Karin beoordeelde op 2018-09-23

prima en snel geleverd