Vlampijpstraat 75 G
3534AR Utrecht

8,3

Thomas Meijer beoordeelde op 2019-09-06

Goede prijzen, breed aanbod. Enige minpuntje is dat het een week duurde voordat ik de bestelling in huis had.

J Labee beoordeelde op 2019-09-05

prima product en snel geleverd

Jan de bruin beoordeelde op 2019-08-29

eerlijke shop bellen ik raad je aan te bellen voor info en hou rekening dat het max een week duurt op je spullen maar een en al toffe zaak !

Jonas Sermant beoordeelde op 2019-08-18

Ik heb één 35 liter kweekpot besteld om te zien of die groot genoeg is en om daarna eventueel bij te bestellen. Pas na afrekening zijn de verzendkosten zichtbaar die overigens veel te hoog zijn. Ik heb één kweekpot gekocht van €2,95 en er !€16! verzendkosten bij betaald. Conclusie: €19 betaald voor 1 kweekpot voor een korte verzending binnen de Europese Unie: Nederland-België. Het was de eerste en laatste keer dat ik hierbij besteld heb!

Stanley van den Berg beoordeelde op 2019-08-18

fhgvgfh

Jeroen van der velden jonkers beoordeelde op 2019-08-07

Product voeldoet helemaal aan mijn verwachting en is keurig binnen een dag geleverd

Michel Epping beoordeelde op 2019-08-07

Ik ben zeer tevreden met het leveren van mijn bestelling, Zelfs met de hittegolf die er op dat moment was, had ik me waaier nog voor de volgende dag binnen , dankjewel growfellas top!!!!

David beoordeelde op 2019-08-07

Ik plaatste vorige week woensdag een mooie bestelling, ik kreeg wel een automatische bestelbevestiging maar tot op nu (1 week later) krijg ik zelfs geen antwoord op m'n mails (waarin ik gewoon vraag wanneer ze denken dat de order zal verzonden worden) ..."Hallo Fellas, krijg ik dan m'n geld terug????"

Stanley van den Berg beoordeelde op 2019-08-03

Snel geleverd, helaas was één kweekpot stuk.

Mark Boelsem beoordeelde op 2019-08-02

Makkelijk op te zetten.

Ano beoordeelde op 2019-07-23

Zeep is duidelijk meer dan de helft uit flesje. Schaar die men verkoopt als speciale knipschaar is gewoon flu schaartje. 1 artikel kon men niet leveren wat pas bij de levering duidelijk wordt door een krabbel op de factuur.

B rens beoordeelde op 2019-07-23

Netjes en goed geleverd

Patrick Beguin beoordeelde op 2019-07-17

Netjes snel geleverd!

frans koops beoordeelde op 2019-07-11

je krijgt een bericht over de verzending zoals de verzendcode maar het verzenden gebeurd pas een week later .
nee voor mij geen growfellas meer .

Jan-Willem van Laar beoordeelde op 2019-07-09

prima service

L Zaxos beoordeelde op 2019-07-07

Alles perfect gewoon!

Gio Van hek beoordeelde op 2019-06-30

Bestelling geplaatst echter "door omstandigheden" bestelling later ontvangen wat mijn dames niet goed heeft gedaan.

F Freesome beoordeelde op 2019-06-30

Staan je netjes te woord aan de telefoon. Levertijden kunnen beter. Al met al goede webshop!

joop van wijk beoordeelde op 2019-06-30

Netjes verpakt en snelle levering.

Irene v. Altveer beoordeelde op 2019-06-26

Prima. Goede website. Ze leveren wat je besteld.