Vlampijpstraat 75 G
3534AR Utrecht

8,7

D beoordeelde op 2018-11-03

Vrijdagochtend vroeg besteld,betaald, en meldingen hiervan ontvangen.
Op woensdag had ik deze pas binnen ( pas op dinsdag verzonden)
Heb bestellingen in China en Singapore gehad die , vanuit Duitsland verzonden , binnen 2 dagen bezorgd werden!
Dikke min dus voor snelheid.

Jur beoordeelde op 2018-11-02

Levering duurde iets langer dan ik hoopte maar dat lag aan de leveranciers kreeg ik te horen.

Pakket miste een paar onderdelen maar na een belletje naar de winkel werd dat snel verholpen en werden de onderdelen apart naar me opgestuurd.

Aangename winkel en goede service, ik kom nog wel terug om meer spullen te halen.

JPR Doets beoordeelde op 2018-11-01

prima geregeld en ver-(be)zorgd

Dirk van Osenbruggen beoordeelde op 2018-10-29

Voor de eerste maal wat spullen besteld bij Growfellas.
Direct een goed ervaring.
Zij leveren de spullen snel en op tijd.
Een aanrader.

Lukasz Kapitulewski beoordeelde op 2018-10-25

Not as in the picture, but good product.

G F Baljet beoordeelde op 2018-10-20

prima kwaliteit. Snelle levering

jolinda krijger beoordeelde op 2018-10-19

Netjes bezorgd

Leon Looijen beoordeelde op 2018-10-18

Snel geleverd. Top

C de Koning beoordeelde op 2018-10-18

Gewoon goede service zoals het hoort, maandag besteld en dinsdag in huis.

Bca Spoor beoordeelde op 2018-10-18

Heel tevreden . Pakket was goed verpakt

Cat Lindenburg beoordeelde op 2018-10-18

Er is bewust een afwijkend, kleiner en goedkoper artikel geleverd dan vermeld,zonder uitleg of reden, terwijl voor levering bekend was dat het juiste niet geleverd kon worden. Toen ik reclameerde was het commentaar: Sorry, stuur maar terug dan. Dat was geen optie, want ik had het artikel direct nodig. Ik bestel hier nooit meer.

Peter van Oorschot beoordeelde op 2018-10-18

Product prima in orde geleverd, maar levertijd zoals beloofd op de site is niet nagekomen. Verpakking was ook een beetje bijzonder, ben volledig voor het recyclen van verpakkingsmateriaal, maar de papiertjes van een snoepje in de doos vinden is iets minder.

Sylvia Janssen beoordeelde op 2018-10-15

Helaas had ik niet juist gelezen welke maat ik besteld had, was geen probleem, terug gestuurd en binnen een week mijn geld terug( zonder extra te hoeven bellen /vragen)
Topservice dus bedankt growfellows

M.F. de Bruijne beoordeelde op 2018-10-14

De zending duurde 5 dagen. Niet tevreden

Jans Schrik beoordeelde op 2018-10-08

Heel goed bedankt

William De lor beoordeelde op 2018-10-06

Dit is de beste en snelste manier om je bestelling zo goed verpakt en diskrediet en binnen 2 dagen zoals beloofd op de site binnen gekregen te hebben ik zal zeer zeker meer bij jullie meer bestellen en adviseren naar mijn vrienden, in 1 woord SUPPER!!!!! En tot de volgende keer bedankt👍👍👍

Boon beoordeelde op 2018-09-30

Snelle levering +++

KARL SPRUIT beoordeelde op 2018-09-30

Prima service, goed produkt.

Callista Schrage beoordeelde op 2018-09-28

Kleine bestelling, prima geleverd