Vlampijpstraat 75 G

8,6

K.a. Van der A beoordeelde op 2019-03-01

Duurde even

GR Mohan beoordeelde op 2019-02-28

Besteld volgende dag geleverd alleen vind ik dhl maar niks omdat ze bv van 14:00-1800 uur leveren dat kan nauwkeuriger allemaal.

J.D. Pattipeilohy beoordeelde op 2019-02-28

Ik ben zeer tevreden !!!

Ivan beoordeelde op 2019-02-21

Akkoord ze mailen niet meteen terug. Maar als je ze belt zijn ze ZO behulpzaam en vriendelijk dat je ze dat vergeeft. In elk geval een dikke aanrader !

voorzitter BTV Elderveld van der Stap beoordeelde op 2019-02-16

aanmaak van account is niet goed gegaan.
ontvangstbevestiging van de bestelling is niet goed gegaan.
Bestelling is uiteindelijk na gebruik contactformulier en telefonisch contact nog wel goed gegaan.

alex Kelderhuis beoordeelde op 2019-02-15

Snel en volledig

Erik apeldoorn beoordeelde op 2019-02-09

Bestelling vlot afgeleverd met goede alternatieven voor niet voorradige artikelen ......zeer tevreden

andrea schenk beoordeelde op 2019-02-03

bestelling goed aangekomen. Netjes verpakt. Alleen track-trace systeem niet goed. Track-trace systeem van post-nl. Stond er een dhl -bezorger voor de deur, op tijdstip dat ik niet wist. Kwam gelukkig op tijd thuis. De bezorger wilde net met het zware pakket weg gaan.

Rune beoordeelde op 2019-01-28

I havent received the ordered goods. but received full refund.
expect email answers to take a week.

Bruce Vandeweghe beoordeelde op 2019-01-21

...

tom viaene beoordeelde op 2019-01-15

Fast delivery, no complaints!

Sven bogaerts beoordeelde op 2019-01-10

Levering duurde lang en dat was vervelend.

Maria Gomez beoordeelde op 2019-01-07

Er ging heel veel tijd overheen voor ik iets wist over mijn bestelling. Toen ik een mail stuurde kreeg ik pas een reactie dat jullie dat het verzonden ging worden

W. Snepvangers beoordeelde op 2018-12-21

Verwerkingstijd duurde lang. Verder ok.

To Bo beoordeelde op 2018-12-10

Prima levering! Werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht van een wijziging in de bestelling.👍

Jonny jo beoordeelde op 2018-11-26

Prijzen zijn zeer goed de verzendkosten zijn lager dan bij de concurrent zeer klantvriendelijk te woord gestaan een zeer goede winkel ervaring ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Emco Helder beoordeelde op 2018-11-22

Snel geleverd en uitstekende prijs/kwaliteit

M. Schut beoordeelde op 2018-11-18

2 snoeischaren besteld en de verkeerde geleverd gekregen.
Heb ik een mail over gestuurd, waarbij ik de reactie kreeg dat de leverancier deze niet kon leveren.
Verdere afhandeling is correct verlopen, maar ik heb niet gekregen wat ik wilde.

Marcel van Elteren beoordeelde op 2018-11-15

Snelle levering 👍

Wilfred Kuiper beoordeelde op 2018-11-04

Kreeg wat anders geleverd dan ik besteld had