Vlampijpstraat 75 G
3534AR Utrecht

8,5

Frank Buntsma beoordeelde op 2019-05-25

Zeer tevreden over het bestelproces en levering.

renee eveleens beoordeelde op 2019-05-20

Heel goed en snel bezorgd

Nicolas van Dedem beoordeelde op 2019-05-18

Snel, vriendelijk en alles wat ik nodig hebm

Jac Gubbels beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden over de snelle levering

Joris Wagter beoordeelde op 2019-05-17

Bestelling snel verzonden en producten ok. Echter, ze reageren niet op e-mails met vragen.

Ilse van Haneghem beoordeelde op 2019-05-13

Alles naar tevredenheid, snelle levering.

Willy zwiskerkr beoordeelde op 2019-05-12

alles wat ik zocht was niet op voorraad maar werd netjes nagestuurd. Binnen een week had ik al min bestellingen binnen. Tevreden dud.

Jolanda Kip beoordeelde op 2019-05-12

Overzichtelijke site. En zeer snel geleverd. Vandaag besteld morgen in huis. En je krijgt ook mailtje tussen welke tijden je pakket wordt afgeleverd.

CS beoordeelde op 2019-05-11

Tevreden over product. Levertijd erg lang zonder daarover ingelicht te worden. Zelfs de Chinezen kunnen dit sneliet.

frans limpens beoordeelde op 2019-05-11

goede bezorging en snel

Stefan Opstals beoordeelde op 2019-05-11

Alles super goed

Ulgur beoordeelde op 2019-05-10

Zeer snel geleverd (1 dag). Was helaas het foute artikel maar na 1 telefoontje werd de volgende dag het juiste artikel geleverd.
Hoefde zelfs de eerste levering niet retour te zenden. Perfect!!

van de Wilg beoordeelde op 2019-05-10

Mijn order is betaald en volgens jullie klaargemaakt voor verzending. Is ook aangemeld bij DHL maar tot op heden nog steeds niet aangekomen bij DHL. Meerdere malen geprobeerd hier contact over op te nemen maar helaas zonder reactie. Dat is niet echt klantvriendelijk te noemen.

Bodegom beoordeelde op 2019-05-06

Prima prijs, goede kwaliteit, snelheid van levering OK

olaerts beoordeelde op 2019-05-03

snelle correcte bezorging !

Postma beoordeelde op 2019-04-27

Moet maar niet weer.
Weinig reactie op mails
Uiteindelijk nog goedgekomen.

Lodie Haenen beoordeelde op 2019-04-19

slecht de ec meter is ka[pot

Blazej beoordeelde op 2019-04-19

Allees goed. Snel en professioneel

Martinus Ruimschotel beoordeelde op 2019-04-14

pas na uitlevering wist ik dat twee producten niet leverbaar waren die ik had besteld, waardoor ik tijd verloren heb en deze alsnog ergens anders moet bestellen. Als ik had geweten dat de producten niet leverbaar zijn had ik deze al bestelld.

Linda Teugels beoordeelde op 2019-04-12

Bij het bestellen foutje gemaakt, en verkeerd artikel besteld, gemaild om te corrigeren, geen reactie, verschillende malen gebeld, niemand die opneemt, pas na een week krijg ik een orderbevestiging en de dag nadien geleverd met het verkeerde artikel er ook bij.
Ook dure verzendkosten 16,90€ voor een pakje dat nog geen 10 kg weegt.