Uterweg 123
6414 SN Heerlen

Martin beoordeelde op 2018-06-08

Zeer correct en heel snelle levering super schop !

charles beoordeelde op 2018-06-06

snelle service..dag erna artikellen in huis..telefonisch ook erg behulpzaam..toppie...

viktoria beoordeelde op 2018-05-30

snel en als altijd heel goed

Alireza Asgati beoordeelde op 2018-05-25

Volgens de site krijg ik mijn bestellin vogende dag na de bestelling maar ik wachte twee dagen voor niks.

Reactie van HortoShop.com:
Beste Alireza,

Spijtig om te horen dat u twee dagen op uw bestelling heeft moeten wachten. In ons systeem kan ik zien dat u op dinsdagavond de 22ste een bestelling bij ons heeft geplaatst. Wij hebben uw bestelling zoals het hoort, de 23ste netjes ingepakt en voor aflevering meegegeven aan onze vervoerder DHL.

De 24ste heeft u telefonisch aan mijn collega Kevin doorgegeven dat uw pakket nog niet was geleverd. Hierop is mijn collega een navraag voor uw zending opgestart. Tevens heeft hij aan u gevraagd of u ons de 25ste wilde laten weten of het pakket wel of niet is geleverd. Nadat u ons telefonisch liet weten dat het pakket nog niet was geleverd, hebben wij weer direct contact opgenomen met DHL. Hieruit bleek dat het pakket de voorgaande dag achter was gebleven op het DHL depot en zij het naar verwachting de 26ste konden leveren.

Alhoewel het vervelend is dat uw pakket vertraagd geleverd is, hebben wij gedaan wat wij konden om te zorgen dat uw bestelling alsnog zo snel mogelijk bij u aankwam. Ik vind het dan ook jammer dat u ons negatief beoordeelt. Ik zou u daarom willen vragen om uw beoordeling te herzien en te richten op onze dienstverlening en klachtafhandeling in plaats van alleen de bezorging.

Hortoshop.com
Elisa

Hendrik beoordeelde op 2018-05-14

Heel stom, dacht dat ik geen bevestiging oid had ontvangen. Stond in mijn spam. Excuses. 5 sterren voor de vlotte afhandeling!

Jan-paul kleijn beoordeelde op 2018-05-05

Snel geleverd en goedkoop.

H. Plokker beoordeelde op 2018-04-25

Keurig en heel snel (gelijk volgende dag al) afgeleverd. Perfect.

kurt beoordeelde op 2018-04-21

zeer snel ,namiddag besteld volgende dag voormiddag in huis

martin beoordeelde op 2018-04-08

snelle bezorging

Vitoo beoordeelde op 2018-04-07

Goeie service binnen een dag bezorgt en ook als iets niet klop wordt het gelijk geregeld. Heel fijne online shop

Patrick beoordeelde op 2018-04-06

Super vriendelijke service' en alles volgens afspraak. Snelle discrete goed verpakte levering!!

Greenhouse T beoordeelde op 2018-03-29

Super snel geleverd!