Reactorweg 17-8546
3542AD Utrecht

8,9

Axelle Vandekendelare beoordeelde op 2017-07-17

Marcel Klooster beoordeelde op 2017-07-15

Prima geleverd. Was niet in voorraad bij de leverancier waar ik achter kwam tijdens navraag over de status van mijn bestelling. Daarmee had ik het beoordeeld als uitstekend als zij mij hiervan zelf op de hoogte hadden gesteld. Voor de rest nette goede email en goed geleverd! En goeie prijs!! Prima tevreden.

Stef Schellen beoordeelde op 2017-07-11

jeffrey casaert beoordeelde op 2017-07-10

reuvers beoordeelde op 2017-07-09

bram Herps beoordeelde op 2017-07-08

Prima service. Ook telefonisch contact gehad en werd goed geholpen.
Kort om. Niks te klagen.

Roland vaessens beoordeelde op 2017-06-14

Artur Golaszewski beoordeelde op 2017-06-14

Dawid Bernekier beoordeelde op 2017-06-13

Sander beoordeelde op 2017-06-11

Zeer tevreden over de service. Lamp gesneuveld tijdens transport. Zelfde dag nog contact en een nieuwe lamp opgestuurd. Growspot bedankt!!!

Lindsay van esch beoordeelde op 2017-06-04

Emiel albers beoordeelde op 2017-06-02

F.G Floris beoordeelde op 2017-05-28

goede prijs kwaliteit verhouding en makkelijk te vinden op de site wat je wil hebben

Reactie van Growspot:
Dag, op de website staat duidelijk vermeld dat we verzenden binnen 3 werkdagen. In jou geval hebben we binnen een dag de bestelling verzonden. Vergeet niet dat Hemelvaart er nog tussen zat. Als er ergens geklaagd moet​ worden​, moet dat bij GLS gebeuren. Graag wil ik u vriendelijk verzoeken de beoordeling aan te passen. Want het is niet onze schuld dat Hemelvaart er tussen zat en GLS te laat bezorgd.

schipper beoordeelde op 2017-05-12

nog steeds niks ontvangen.

Kersten beoordeelde op 2017-05-04

Snelle levering ja is oke