Reactorweg 17-8546
3542AD Utrecht

Hendrik Swierstra beoordeelde op 2018-06-09

Reageren niet op mailtjes en geen track & trace code bij de bestelling. Voor de rest snelle levering.

Mahmout houssein beoordeelde op 2018-06-09

E.R.M.Martina beoordeelde op 2018-05-17

snelle levering

Robin Thijssen beoordeelde op 2018-04-24

Vlot ontvangen, goed verpakt, niks op aan te merken

Oene Schievink beoordeelde op 2018-04-24

Tevreden over alles

aaron beoordeelde op 2018-04-17

Heel tevreden over deze zaak. Zeer snelle levering.

Miti beoordeelde op 2018-04-11

Bedankt voor de beoordeling

Mahmout houssein beoordeelde op 2018-04-10

Heel tevreden, goede klantenservice, goed geholpen bedankt.

B. M. beoordeelde op 2018-04-09

M beoordeelde op 2018-04-04

Super service. Airco besteld en die jongens hebben het zelf gebracht.

Robin Smidt beoordeelde op 2018-04-01

Mijn pakket isber na bijna 2 weken nogtaerds niet

Reactie van Growspot:
Besteld op zaterdag de 24ste en aangekomen dinsdag de 27ste. Of je loopt grapjes te maken omdat je van de concurrent bent, of je moeder heeft het pakketje aangenomen terwijl jij verstopt zat in je speelgoed kamer. Met de track en trace kunnen we zien wanneer het pakket aan is gekomen...

Federico Caaij beoordeelde op 2018-04-01

Hele slechte service en klantvriendelijkheid

Reactie van Growspot:
Jammer van de slechte beoordeling. Als je om een track & trace vraagt en daarna ook nog eens vraagt waar jij je pakketje kan volgen. Ben je niet zo snugger of wat. Wij zijn geen schoolmeesters om je alles uit te leggen.

O. Bakker beoordeelde op 2018-03-13

goed

Reactie van Growspot:
Best wel zielig van je dat je direct een negatieve beoordeling plaatst zonder eerst contact op te nemen. Wij zijn toch niet degene die de producten produceren?? Misschien heb je wel een fabrieksfout gekregen. Misschien weet je niet hoe je er mee om moet gaan. In iedergeval we horen het wel van je. Groet.

Jeffrey Hensen beoordeelde op 2018-03-13

Snelle levering en blij met de artikelen.

Toeter Snorkel beoordeelde op 2018-03-11

Snel geleverd

Bas beoordeelde op 2018-03-04

Prima

Gerard Hoefsmit beoordeelde op 2018-02-28

Levering was prima. Alleen de product omschrijving niet. Afmetingen zijn niet zoals op de site zijn aangegeven.

Remco Boere beoordeelde op 2018-02-21

Erg duidelijke site de producten zijn makkelijk te vinden en te bestellen. Snel op te halen of geleverd. Mijn volgende bestelling ben ik al aan het voorbereiden. Mijn ervaring is dus goed met growspot zou ze aanraden bij iedereen

Thanks

Julian Warsito beoordeelde op 2018-02-18

Heel tevreden over deze zaak. Zeer snelle levering en de producten werken naar behoren. Zeker een aanrader!

Thanks

warga nadine beoordeelde op 2018-02-11